Wensvanders ...
woensdag 1 juni 2011 om 19:23
Kwantummechanica
Dat lijkt me een onderwerp waar niet veel over gesproken wordt... of heb ik het verkeerd?
Zal ik er een topic over openen, of denken jullie dat wat meer achtergrondinformatie misschien beter zal helpen om het gesprek op gang te krijgen?
(dan moet ik wel als een idioot op zoek naar informatie daarover zeg)
Dat lijkt me een onderwerp waar niet veel over gesproken wordt... of heb ik het verkeerd?
Zal ik er een topic over openen, of denken jullie dat wat meer achtergrondinformatie misschien beter zal helpen om het gesprek op gang te krijgen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 19:41
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 19:23:
Kwantummechanica
TO, wat wil je met dit topic?
Kwantummechanica
TO, wat wil je met dit topic?
woensdag 1 juni 2011 om 20:37
woensdag 1 juni 2011 om 22:39
quote:panter308 schreef op 01 juni 2011 @ 21:02:
[...]
OFF-topic
Hee Nola, heb je gemist!! hoe gaat het met jou?
Ik heb mijn topic gesloten zoals je missch gezien hebtZooooo irritant he, mensen die op een goed serieus topic volledig off-topic hun forumvrienden gaan lopen begroeten, dat zou ik nou nooit doen.
(Hoi Panter! Hoi Summer! Hoi Nola! Wijntje iemand?)
[...]
OFF-topic
Hee Nola, heb je gemist!! hoe gaat het met jou?
Ik heb mijn topic gesloten zoals je missch gezien hebtZooooo irritant he, mensen die op een goed serieus topic volledig off-topic hun forumvrienden gaan lopen begroeten, dat zou ik nou nooit doen.
(Hoi Panter! Hoi Summer! Hoi Nola! Wijntje iemand?)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.