Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!

Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Rogue.

Nee, niet big mamma Avis er na 1 ronde al uit.
Liever elitair dan een pauper!
Ben jij een Indo Moon?

In mijn hoofd was je een lange donkerharige dame...

Beetje gothic achtig

En nee, ik heb totaal geen idee waarom
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey Summer en Kalliope!

Die jongen heet Sharone toch? die knappe. haha weet ik veel ik kijk pas sinds vorige week. Straks lekker Hells kitchen kijken.

Hoop dat die bitch sabrina dan naar huis gaat. Gordon is niet knap maar wel lachen.
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:02:

Ben jij een Indo Moon?

In mijn hoofd was je een lange donkerharige dame...

Beetje gothic achtig

En nee, ik heb totaal geen idee waarom

ben een halve...pindakaas dus...mijn mama is een pinda en mijn papa een kaaskop..

Ben niet lang maar 1,64 maar heb zwart haar (uit een potje) en groene ogen...die zijn trouwens wel echt..

eehm gothic ben ik ook een beetje, piercings, tatoo, leren armbandjes en hou van de muziek, dus eehm..scary shizzl there Sum hahahaha
quote:rogue_25 schreef op 01 juni 2011 @ 21:04:

Hey Summer en Kalliope!

Die jongen heet Sharone toch? die knappe. haha weet ik veel ik kijk pas sinds vorige week. Straks lekker Hells kitchen kijken.

Hoop dat die bitch sabrina dan naar huis gaat. Gordon is niet knap maar wel lachen.Hij is mooi van lelijkheid...charisma en rawrrrr
Hahaha Sum. quote:Gordon is niet knap maar wel lekker.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:00:

oeh sjienees...lekkel lekkel...(zegt de indo)

Ik snap niet dat ze het zo moeilijk vinden. Mandarijn past heerlijk bij vlees en chinees eten. Leuke opdracht en goede keuze die mandarijnen. Eend hangt toch een beetje nauw qua bereiding, je moet niet nat gaan op je eigen keuze. Maar ook gevaarlijk om zoiets makkelijks te kiezen.

Leuke opdracht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:05:

[...]

ben een halve...pindakaas dus...mijn mama is een pinda en mijn papa een kaaskop..

Ben niet lang maar 1,64 maar heb zwart haar (uit een potje) en groene ogen...die zijn trouwens wel echt..

eehm gothic ben ik ook een beetje, piercings, tatoo, leren armbandjes en hou van de muziek, dus eehm..scary shizzl there Sum hahahahaEcht??

Wow, ik ga op de kermis staan!

Doe ik Kalliope ook even:

Jij bent een stoere vrouw, beetje type jeans & boots.

Wel ook donker haar, en zo ongeveer 1.72

En en en.....
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2011 @ 21:09:

[...]

Ik snap niet dat ze het zo moeilijk vinden. Mandarijn past heerlijk bij vlees en chinees eten. Leuke opdracht en goede keuze die mandarijnen. Eend hangt toch een beetje nauw qua bereiding, je moet niet nat gaan op je eigen keuze. Maar ook gevaarlijk om zoiets makkelijks te kiezen.

Leuke opdracht.Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:06:

[...]

Hij is mooi van lelijkheid...charisma en rawrrrrIeuwwww. Nope. En van mij zou hij iets minder mogen schelden. Ik negeer het maar ik zou er niet tegen kunnen als iemand zo tegen mij zou schreeuwen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik zou koe-loe-yuk maken met mandarijn, en varkensvlees...geen idee of het qua combi kan, maar zou het anders ook niet weten. Eend maak ik nooit...
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:10:

[...]

Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal ik heb geeneens een fruitschaal...
Auwch.....dat doet pijn, als Gordon zegt dat de hond het zelfs niet lust..
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 20:33:

Ben ik de enige die telkens de zender vergeet?Ik kom van Veronica, zap naar rtl5, ben dan heel verbaasd dat het daar niet is, ga naar rtl4, raak dan in lichte paniek, en dan herinner ik me dat het op net5 is.Nee hoor dat had ik ook
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:10:

[...]

Ik snap het wel hoor MV, maar goed bij mij doen mandarijnen het alleen leuk op de fruitschaal Hihihi. Moet meteen denken aan de aflevering van Keuringsdienst van Waarde hoe ze het velletje van de mandarijnen halen hahahahah. Ik zal dat nooit vergeten, maar ik eet ze nog steeds hoor. Vooral uit blik vind ik ze heerlijk zoet.
Wil ik weten hoe ze het velletje eraf halen MV?
ik eet geen fruit...heel slecht weet ik, maar ik vind het niet lekker...uit blik dan weer wel...ik gruwel van bananen, maar die schuimpjes en een McShake banaan yummi!!! zelfde heb ik met perziken
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:10:

ik zou koe-loe-yuk maken met mandarijn, en varkensvlees...geen idee of het qua combi kan, maar zou het anders ook niet weten. Eend maak ik nooit...

Ja geweldige combi.

Ik heb een overheerlijke zoetzure saus (smaakt een beetje naar babipangangsaus) die goed te combineren is met mandarijnen. Ik had niet goed gekeken wat voor vlees ze mochten kiezen.
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:13:

Wil ik weten hoe ze het velletje eraf halen MV?zie gelijk besnijdenisrituelen voor me...AUW ieuw!
Jesus, er ligt een hele broccoli op het bord
ow kut shizzl het was kip...zie ik let echt niet op...Loetje Lanpenkatoen hier
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:13:

Wil ik weten hoe ze het velletje eraf halen MV?Ja denk het wel, ik pak in de reclame de uitzending voor je erbij.
Die tony is wel schattig met zijn mutsje,
paarse broccoli?
Oei, ze worden wel streng nu zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven