Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 1 juni 2011 om 21:16
woensdag 1 juni 2011 om 21:18
quote:Wow, ik ga op de kermis staan!
Doe ik Kalliope ook even:
Jij bent een stoere vrouw, beetje type jeans & boots.
Wel ook donker haar, en zo ongeveer 1.72
Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.
Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist.
Doe ik Kalliope ook even:
Jij bent een stoere vrouw, beetje type jeans & boots.
Wel ook donker haar, en zo ongeveer 1.72
Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.
Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 1 juni 2011 om 21:19
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 21:18:
[...]
Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.
Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist. dat laatste zal echt wel meevallen
[...]
Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.
Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist. dat laatste zal echt wel meevallen
woensdag 1 juni 2011 om 21:19
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 21:18:
[...]
Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.
Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist.
Ok, ok, ik ruim mijn kermistentje wel weer op
Ik vind je helemaal niet neurotisch hoor.
Moet wel altijd heel hard om je lachen, dat dan weer wel
[...]
Ik zou nog ff oefenen voordat je op de kermis gaat staan.
Ik ben 1.61, 80 kilo, blondgeverfd haar met een enorme uitgroei omdat ik het laat uitgroeien. Draag het liefst pumps, heb sinds kort 2 spijkerbroeken omdat mijn ma die ene die ik had te weinig vond. En ik ben zo'n beetje alles behalve stoer, eerder een neurotisch, emotioneel onstabiele autist.
Ok, ok, ik ruim mijn kermistentje wel weer op
Ik vind je helemaal niet neurotisch hoor.
Moet wel altijd heel hard om je lachen, dat dan weer wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 21:26
woensdag 1 juni 2011 om 21:27
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:26:
[...]
Ik hem maar steeds het gevoel dat jij heel erg op mij lijkt.
Lang, blond, slank, lekker druk, en jou zie ik ook wel dansen met een blikje chocolademelk op de salontafel....huh als ik ga stappen bestel ik altijd chocomel...met een rietje hahahah
[...]
Ik hem maar steeds het gevoel dat jij heel erg op mij lijkt.
Lang, blond, slank, lekker druk, en jou zie ik ook wel dansen met een blikje chocolademelk op de salontafel....huh als ik ga stappen bestel ik altijd chocomel...met een rietje hahahah
woensdag 1 juni 2011 om 21:28
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:27:
[...]
huh als ik ga stappen bestel ik altijd chocomel...met een rietje hahahah
Jesus Moon, je hebt bezit genomen van mijn gedachten....
*heeft zelf gisteren nog op de tafel gedanst met een blikje chocolademelk*
[...]
huh als ik ga stappen bestel ik altijd chocomel...met een rietje hahahah
Jesus Moon, je hebt bezit genomen van mijn gedachten....
*heeft zelf gisteren nog op de tafel gedanst met een blikje chocolademelk*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 21:29
Summer, hier is die. En bedenk, ik gruwelde ook maar heb nu ook een blikje weer gehaald om iets lekkers mee te maken hoor!!!
http://player.omroep.nl/?aflID=8598402
http://player.omroep.nl/?aflID=8598402
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 juni 2011 om 21:30
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2011 @ 21:29:
Summer, hier is die. En bedenk, ik gruwelde ook maar heb nu ook een blikje weer gehaald om iets lekkers mee te maken hoor!!!
http://player.omroep.nl/?aflID=8598402Even Hells Kitchen kijken en dan kijk ik hem even ok?
Summer, hier is die. En bedenk, ik gruwelde ook maar heb nu ook een blikje weer gehaald om iets lekkers mee te maken hoor!!!
http://player.omroep.nl/?aflID=8598402Even Hells Kitchen kijken en dan kijk ik hem even ok?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 1 juni 2011 om 21:34
quote:Mooncatcher schreef op 01 juni 2011 @ 21:32:
zou die kop van sabrina eraf willen rukken en ermee gaan voetballen...wat een graftak bah bahIk verwacht ook elk moment dat je gaat stampvoeten en als ze dan nog haar zin niet krijgt over de grond gaat liggen rollen en erbij gaat krijsen...
zou die kop van sabrina eraf willen rukken en ermee gaan voetballen...wat een graftak bah bahIk verwacht ook elk moment dat je gaat stampvoeten en als ze dan nog haar zin niet krijgt over de grond gaat liggen rollen en erbij gaat krijsen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!