Speeltuin + terras

02-06-2011 11:39 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken ik de plekken gewoon niet. Weten jullie of er een speeltuin is waar ook direct een terras bij zit? Rego Zuid Holland? De meeste plekken die ik ken zijn heel leuk voor kinderen om lekker te ravotten en te spelen maar voor ouders/verzorgers is er vaak niet eens een bankje neergezet. Waar ligt dat aan?

Alleen in de dierentuin weet ik de speelplaatsen met direct een terras ernaast. Of een binnenspeeltuin (maar dat is met dit weer geen optie) daar is vaak nog wel een horeca plek erbij. Strand is een idee maar daarna kan ik toch echt niets meer bedenken.

Er is natuurlijk geen nood aan de man. Een picknic is net zo leuk en gezellig maar ik wilde eens even een lui dagje en breek mijn hoofd waar ik dat samen met een speeltuin kan combineren.

Iemand tips?
Helaas de enige speeltuin met restaurant/terras is pas het restaurant van failliet gegaan. De speeltuin is er dus nog wel, maar het terras is gesloten :(

Ben ook wel benieuwd of anderen wel plekken weten, lijkt me heerlijk op een dag als dit.
Speeltuin Pietje Bell in R'dam Prinsenland (Hattasingel 45).

Kleine speeltuin, maar goed onderhouden. Loketje voor verkoop van ijsjes, chips, snoep en koffie en fris. Bankjes en lekker glooiende grasveldjes om op te liggen. Ik ga zo m'n tas inpakken
Speeltuin de Vaan in Vreewijk Rotterdam. Erg leuke speeltuin met als het warm weer is zelfs een waterfontijn die aan gaat. Schommels, een houten klim kasteel, trampoline, glijbanen noem maar op. Een kraampje voor ijs / snoep. Toiletten die worden schoongemaakt en veldjes waar je kan liggen. Genoeg schaduw. Voor de grote kids ernaast nog een voetbal en basketbal veld. Heel gezellig, midden in de wijk (achter het Ikazia ziekenhuis).

(ik ga er 1 keer per jaar met mijn klas naartoe en ze vinden het geweldig!)
Zalm buitenpret in Zoetermeer
In Rotterdan hebben ze het dus begrepen. IJs en snoep is nou net niet waar ik op zit te wachten. Zit meer aan lekkere broodjes te denken, salade, loungekussens, rose, etc,..etc,..

Maar nu draaf ik door hoor,.... Bedankt voor het meedenken. Blijkbaar is het niet zo'n gat in de markt als ik dacht gezien die ene die er bij sunemom was net failliet is,... Die waterfontein is wel een goed idee zeg!

Het wordt denk ik het strand,....
In welke regio in Z-Holland zoek je iets?
Haha LaIndia, ik vraag me inderdaad af of zoiets bestaat. Gat in de markt!
Ik zie een gat in de markt, to :p

Speeltuin met loungebanken en salades.. Mmm.. Dan mogen de dochters van mijn vrienden met alle liefde vaker langskomen. :-D
Oh haha koekblikje wordt dus ook vaste gast :p
verkeerde topic!
Speeltuinvereniging Zuiderkwartier aan de Anjelierstraat in Leiden, vlakbij Station Lammenschans. Als je geen lid bent kost het 50 cent per kind, er is een vrij groot terras bij en consumpties zijn redelijk goedkoop. Het is een erg leuke ruime speeltuin zowel voor kleine als grotere kinderen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
restaurant de beleving in noordwijkerhout.

binnen en buitenspeeltuin, lounge banken op het teras en een lekkere kaart!

succes gegarandeerd!
Speeltuinvereniging De Kievit in Berkel en Rodenrijs (tegen Zoetermeer aan). Onwijs leuke grote speeltuin, met een heel ruim afgesloten deel voor kleintjes. Hoek met waterspeelgebeuren.

Er zijn ook 2 bescheiden zwembaden voor kinderen bij, daarnaast nog een leuk pierenbad.

Er staan bankjes zat, maar je kunt ook voor 50 cent een kuipstoel huren. Snoep, koffie, thee, limonade, ijsjes te koop, maar ook gezonde chips van paprika enzo.

Voor een leuke prijs, paar euro entree per persoon.

Je begrijpt, ik ben fan!
Pannenkoekenboerderij 'T Sonnetje in Maasland, is een speelplek maar wel voor de echte kleintjes.
Irrland in Kevalaer (bij Roermond de grens over). Daar kun je heerlijk barbecuen.
Hmm, graag ook tips voor Gelderland/Overijssel!
Theetuin in Boskoop
Ozo.
restaurant de Kogeloven aan Brielse meer bij Brielle. Zit een kleine speeltuin bij, een ligweide en een strandje. Kids kunnen spelen en zwemmen. Eten is er lekker!
Bij recreatieoord Binnenmaas heb je leuke speeltuin met picknickbankjes. Restaurant met terras ligt net een stukje verder. Er is ook een buitenzwembad bij en een kinderboerderij.
quote:roodmetwittestippen schreef op 02 juni 2011 @ 14:19:

Hmm, graag ook tips voor Gelderland/Overijssel!cafe-restaurant-speeltiun overijssel
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Cafe restaurant speeltuin Gelderland
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wow,..wat een goede tips allemaal. Dank jullie wel!

Laat de warme zomer maar komen!

Op weg naar het strand kwamen we langs een heel leuk buurtinitiatief vandaag. In Den Haag, op het Huijgenspark, hadden ze een luchtkussenfestival georganiseerd. Oke,..geen lunchstoelen en alleen (gratis!) Ranja en geen Rose,..Verder fruit en een ijskraam! Helemaal leuk!

Dank voor het meedenken en wij gaan zeker deze tips nader onderzoeken.
In Deftsehout bij Knus is ook leuk. Wel vooral voor kleine kinderen.
Is hier in de omgeving (midden brabant) geen gat in de markt hoor... Zijn er hier al veel te veel van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven