Waar grúwel jij van?

02-06-2011 22:44 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even in het kader van onzinnige topics, perfect passend aan het eind van een dag vol zon, rosé en cocktails :

Waar gruwelen jullie van? Ik heb één ding dat ik echt te smerig voor woorden vindt, de rillingen lopen me er soms van over mn rug:

Mensen die vla/yoghurt inschenken, daarbij knoeien waardoor er een klodder aan de rand van de opening blijft hangen die dan zo langzaam naar beneden druppelt en dan...aaaah..hun vinger hier langs halen en dit vervolgens in hun mond stoppen!

Op zich slaat het nergens op dat ik dit smerig vind, maar ik dacht: er zijn vast meer mensen die, hoe onterecht misschien ook, ergens van gruwelen. En ik ben érg benieuwd naar wat dat dan is!
nou .. dát !!!!
ik word helemaal beroerd van de houten ijsstokjes brrrrrr .... draai er altijd het papiertje wat van het ijsje afkomt omheen.

Ik vind dat ze maar eens plastic stokjes moeten maken
Van mensen die in de zomer topjes (dames) of mouwloze t-shirts (heren) dragen en dan van dat lange okselhaar hebben.............zo lang dat zelfs als de arm langs het lichaam hangt er plukjes te zien zijn.........
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Oh Joyce wat een goede! Ik vind houten ijsstokjes ook heel smerig, dan zit je daar al half op de sabbelen als je ijsje al enigzins geslonken is. Bah!

Daarnaast vind ik ook het aanraken ervan met mn vingers naar, net als jij. Net als houten lepels trouwens..maar goed dat ligt gewoon aan mijn eigen gevoeligheid:P
mensen die etensresten tussen hun tanden hebben zitten, niets in de gaten hebben en breeduit gaan lachen....ieeeehhh.
Mensen die uit hun oog neus en/of oor eten. YUK!
Ah ik gruwel van bepaalde plastic materialen, denk regenpakken en dat soort dingen. Het gevoel als je daar per ongeluk met je nagel overheen gaat

Oh en mannen (heb nog nooit een vrouw betrapt) die gewoon hun neus leeg blazen al lopend/fietsend! Brrr, en natuurlijk net als ik erachter fiets
haha, grappig !

nooit bedacht dat die houten stokjes 'naar' kunnen zijn

ik vind ze bijv. ideaal knutselspul !

maar, ik betrap me er op dat ik het yoghurt/vla-pak altijd naar een ander (man, oma) draai als het weer dicht moet terwijl er dan een druppel aan gaat komen. Gátver
Idd druppelend okselhaar op ooghoogte in de tram.....
Er is lang geleden een commercial geweest van een jongen die uit een bakje dronk waar een kunstgebit in geweekt had. Weet echt niet meer waar het om ging, maar ik word er nog misselijk van als ik er aan denk. Zo ranzig!! Alleen waar het dus om ging...geen idee, het is echt al jaren en jaren geleden.
De railing van een roltrap vind ik ook ontzettend smerig....
trouwens..oorpeuteren en eten ?!

nooit gezien. Wat moet dat goor zijn !
Lelijke of rare voeten. De zomer is een vreselijke tijd, al die blote voeten in Birckstocks. Brrrr.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik heb na het trekken van een verstandskies een gaasje in mijn mond gehad en daar kauwde ik dan per ongeluk op.

De rillingen lopen over mijn rug als ik er aan denk!!
Nog één: was van de week op tv, weet niet meer hoe het programma heette. Een jonge meid moest 15 sec. zoenen met een bejaarde die zijn kuntgebit uit deed. Ook zo ontzettend vies.
@mrsstanleywalker; ik heb vooral moeite met onverzorgde voeten, dikke lagen eelt en kalknagels...........iiieeeuuuw
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Zelfde als TO, maar dan mijn moeder die vroeger gewoon het schenkgedeelte van de pak aflikte als ze had gemorst. Yuk!

Nog ranziger; de moeder van een kennis, zag ooit bij haar peuterdochter van viezigheid aan haar mond zitten. Pakt dat kind beet, en likt zo haar mond af! Brr, de horror!
Mensen die op een rietje kauwen.
Mensen die te pas en te onpas op straat spugen, getverrr ..

Ik lag vanmiddag in het park, en gewoon vlak naast me in het park het ene kloddertje na het andere, YUK !
Vind voeten sowieso niet de mooiste lichaamsdelen, maar onverzorgde voeten trek ik heel slecht!
boter
Ieuwww, van die gescheurde dikke eelthielen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:prulletje schreef op 02 juni 2011 @ 22:58:

boterBoter lust ik sinds een paar jaar weer, maar nooit icm met een ander smeerbaar beleg. Boter onder pindakaas doet mij spontaan kokhalzen.
Haren in het doucheputje die niet van jezelf zijn ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven