Bevriezen mobiel nummer?

03-06-2011 11:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Nederland, maar ga er sowieso 1 x per jaar naartoe op vakantie. Daarom zou het wel handig zijn om een Nl. mobiel nummer te kunnen aanschaffen, dat na mijn vakantie bevroren wordt voor ongeveer weer een jaar.

Ik wil geen abonnement, want dat vind ik zonde van de kosten elke maand. En elk jaar een nieuw nummer is ook niet handig.

Weten jullie of zoiets kan?

Alvast bedankt!
Als je een prepaid nr neemt en hem binnen het jaar opwaardeert is er niets aan de hand.
Dan moet je wel elk half jaar iets van activiteit vertonen op het nummer. Dus een smsje sturen of zoiets
Ja, maar dat opwaarderen is dus zo lastig... Moet ik er weer iemand speciaal op uitsturen om een beltegoedje voor mij te halen....

Want een aantal beltegoedjes halen als ik ook dat die simkaart koop, werkt volgens mij niet. Dan vervalt na een bepaalde tijd....
Opwaarderen en gebruiken zijn twee verschillende dingen. Bij T-mobile vind ik deze informatie.

Elke keer als je activiteit vertoond met je mobile nummer wordt de geldigheid van je simkaart en beltegoed met een half jaar. Daar hoef je dus niet voor op te waarderen.

Dus, volgende keer dat je in Nederland bent koop je de goedkoopste mobiel met een prepaid T-mobile kaart. Dan bel je ermee en sms je om afspraken te maken. Vervolgens ga je naar huis en zet je agenda dat je over 6 maanden min 1 dag in elk geval 1 sms je moet versturen. Daarmee verleng je dus de geldigheid van je simkaart en beltegoed met een half jaar, tot je weer in Nederland bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven