hardlopen
woensdag 1 juni 2011 om 13:35
@ baukje: ik ga eerlijk gezegd wel lopen, maar doe het inderdaad écht alleen als rondje dus niet op tijd. overigens gat het redelijk, schouder wordt nu snel minder pijnlijk merk ik, en het gat in mijn hand is eindelijk dicht (hahaha maar niet voordat ik schoenen kon kopen in duitsland). ik verheug me enorm op volgende week als ik lekker in aken ga lopen. alleen regent het helaas dus da's minder. zeker als je nu naar buiten kijkt met dat lekkere weer. hoe laat start jij zondag? renesse 10 start al om 11 uur geloof ik dus dat is niet idioot laat.
@ lavender: net gepost toen jij ook aan het tikken was. jij loop t ook zaterdag da's waar! hahaha nou ikke langzaam hoor. zeker met het strand is het toch niet echt snel, dus ik ga het gewoon rustig lopen en genieten van de omgeving. zal nog net niet stoppen voor een foto (die maakte ik immers al in dat gebied in april). wat is jouw streeftijd?
ik ga eens even rustig scharrelen met mijn hondje buiten.
@ lavender: net gepost toen jij ook aan het tikken was. jij loop t ook zaterdag da's waar! hahaha nou ikke langzaam hoor. zeker met het strand is het toch niet echt snel, dus ik ga het gewoon rustig lopen en genieten van de omgeving. zal nog net niet stoppen voor een foto (die maakte ik immers al in dat gebied in april). wat is jouw streeftijd?
ik ga eens even rustig scharrelen met mijn hondje buiten.
woensdag 1 juni 2011 om 13:47
Max, ja ik had net het stukje gevonden over die jongeman. Afschuwelijk! Zeker ook voor de familie.
Maar je foto's van uk zijn echt geweldig mooi. Als het aan mij lag gingen we deze zomer naar engeland en schotland, maar mijn vriend is bang dat het weer niet goed is en dat kinderen niet kunnen zwemmen. Maar we weten echt niet meer waar we dit jaar naar toe gaan. Vind het nog jammer dat ik in normandie niet kon lopen, tijdgebrek en slecht weer. Bij st. michel kon ik ook niet douchen.
Baukje, dit filmpje was ook nog naar aanleiding van dat stuk in runnersworld. Heb ik nog steeds niet gelezen, want moet nog steeds hard studeren voor mijn vaarbewijs. (ik leg de runnersworld nu apart voor de volgende vakantie en dat duurt niet meer al te lang)
Ben een keer op de fiets naar ons clubhuis gegaan en daar 2,5 km route heen en terug gedaan. Lekker door het bos en het zandpad gekozen ipv het fietspad, daar was het natuurlijk al druk met fietsers en wandelaars. Vanavond mag ik nog een rondje van 5 km.
Maar je foto's van uk zijn echt geweldig mooi. Als het aan mij lag gingen we deze zomer naar engeland en schotland, maar mijn vriend is bang dat het weer niet goed is en dat kinderen niet kunnen zwemmen. Maar we weten echt niet meer waar we dit jaar naar toe gaan. Vind het nog jammer dat ik in normandie niet kon lopen, tijdgebrek en slecht weer. Bij st. michel kon ik ook niet douchen.
Baukje, dit filmpje was ook nog naar aanleiding van dat stuk in runnersworld. Heb ik nog steeds niet gelezen, want moet nog steeds hard studeren voor mijn vaarbewijs. (ik leg de runnersworld nu apart voor de volgende vakantie en dat duurt niet meer al te lang)
Ben een keer op de fiets naar ons clubhuis gegaan en daar 2,5 km route heen en terug gedaan. Lekker door het bos en het zandpad gekozen ipv het fietspad, daar was het natuurlijk al druk met fietsers en wandelaars. Vanavond mag ik nog een rondje van 5 km.
woensdag 1 juni 2011 om 15:01
Seahouses heeft een prachtig mooi strand (de hele oostkust eigenlijk) en daar is veel te doen voor kinderen. Aanreizen op Newcastle, 1 uur rijden, voldoende campings in de buurt. Westkust van Schotland is warmer en droger dan de Oostkust maar stranden voor de kids zijn veel minder daar. Het blijft - net zoals hier - altijd weer afwachten qua weer. Je zou misschien wel kunnen kijken naar de lange termijn verwachtingen en dan eventueel proberen ergens nog een plekje te krijgen. Hoe oud zijn de kinderen?
woensdag 1 juni 2011 om 15:41
De kinderen zijn 12 en 7 jaar. Maar zouden de campings daar volzitten in de zomervakantie? ( we hebben dit jaar vakantie 9 juli tot 20 augustus ong even uit het hoofd) Mijn vriend heeft het alweer over de paardencamping, terwijl toen we er wegreden hij nog stellig beweerde dat we daar dit jaar niet meer terug zouden gaan. Geeft wel aan hoe wanhopig we niet weten waar naar toe. 9terwijl er nog zoveel te zien valt natuurlijk)
woensdag 1 juni 2011 om 15:44
Ik lees hier al een tijdje mee, sinds ik begonnen ben met Start2Run en doe hier veel inspiratie op. Echt heel leuk om jullie verhalen te lezen!
Nu heb ik echter een vraag. Ik ben bijna klaar met het eerste deel van Start2Run, morgen ga ik een half uur aan een stuk lopen en tot nog toe gaat het best lekker. Echter, ik heb enorme last van de hitte (woon in het Midden-Oosten), het is hier nu ruim 30 graden en die temperaturen lopen alleen maar verder op de komende weken. Wat raden jullie me aan? Wat langzamer lopen (loop nu 9,5km/u). Want ik vind het zonde om te stoppen ivm de hitte. Ik probeer al 's morgensvroeg te lopen, maar omdat ik gedwongen ben thuis op een loopband te lopen maakt dat weinig uit, de hitte zit inmiddels binnen. Dus graag advies.
Nog een vraag. Wanneer ik het eerste deel morgen afrond, wat raden jullie me dan aan om te doen. Eerst een paar keer dat half uur rennen en vervolgens doorgaan voor de 5-10km of daar wat langer over doen. Mijn doel is op zich wel dat uur lopen. Dus dat wil ik op termijn zeker gaan doen.
Alvast bedankt!
Nu heb ik echter een vraag. Ik ben bijna klaar met het eerste deel van Start2Run, morgen ga ik een half uur aan een stuk lopen en tot nog toe gaat het best lekker. Echter, ik heb enorme last van de hitte (woon in het Midden-Oosten), het is hier nu ruim 30 graden en die temperaturen lopen alleen maar verder op de komende weken. Wat raden jullie me aan? Wat langzamer lopen (loop nu 9,5km/u). Want ik vind het zonde om te stoppen ivm de hitte. Ik probeer al 's morgensvroeg te lopen, maar omdat ik gedwongen ben thuis op een loopband te lopen maakt dat weinig uit, de hitte zit inmiddels binnen. Dus graag advies.
Nog een vraag. Wanneer ik het eerste deel morgen afrond, wat raden jullie me dan aan om te doen. Eerst een paar keer dat half uur rennen en vervolgens doorgaan voor de 5-10km of daar wat langer over doen. Mijn doel is op zich wel dat uur lopen. Dus dat wil ik op termijn zeker gaan doen.
Alvast bedankt!
woensdag 1 juni 2011 om 16:02
@ sasati: bijzonder dat jij zo ver van ons ook aan het lopen bent. leuk! het is lastig je te adviseren denk ik, omdat ik de omstandigheden niet ken. ik kan zelf niet goed tegen de warmte, dat merk ik meteen. bij bijna iedereen is ook de hartslag hoger als het erg warm is. een tandje terug is op zich geen gek idee als je lat van de warmte hebt. misschien kan je een spons gebruiken als je op de loopband loopt? en voldoende drinken als je op de band bezig bent.
@ lauwe: je zou even moeten zoeken link1
link2
@ lauwe: je zou even moeten zoeken link1
link2
woensdag 1 juni 2011 om 16:09
Sasati, moeilijk hoor! Weet wel toen ik 2 jaar geleden in Spanje liep het ook erg warm was. Probeerde dan inderdaad smorgens vroeg te lopen, maar na een tijdje merkte ik dat ik er wel steeds beter tegen kon. Ja en dan maar iets langzamer. En dan misshien even een tijdje dat half uur volhouden totdat het je dat goed onder de knie hebt en ook steeds beter tegen de hitte kunt. Maar ja, hoe heet wordt het op zijn heetst zeg maar en hoe lang duurt het weer voordat het (iets) gaat afkoelen. Maar goed, het is misschien toch een kwestie van uitproberen.
Max, vast bedankt voor de linkjes. Ga me er zeker in verdiepen!!
Max, vast bedankt voor de linkjes. Ga me er zeker in verdiepen!!
woensdag 1 juni 2011 om 21:14
Lavender jij ook alvast succes voor zaterdag. De marathon is a.s zondag.
Max die valpartij heeft er stevig ingehakt zeg.
Lauwe ik bedoelde niet het stukje over trailrunning van de afgelopen maand. Maar een hele tijd terug heeft er een artikel ingestaan van wedstrijden waarbij met naar eigen inzicht hardlopend van a naar b moest zien te komen.
Wij gaan in de vakantie zelden tot nooit weg. Het wordt ook steeds moeilijker weg te gaan met al die beesten hier.
Sasati geen airco of anders een ventilator in de buurt?. Of anders een emmer met een spons naast de loopband zetten. (oh die had max ook al)
Het is wel wat lauwe zegt, je lichaam went wel aan de temperatuur. En vaak is de luchtvochtigheid van grotere invloed dan de temperatuur op zich. Het tempo zal vaak vanzelf wat omlaag gaan bij dezelfde inzet.
Op zich is er niets op tegen een aantal keren op die 30min te blijven hangen. Maar ik denk dat je dat niet te lang moet doen. Gewoon omdat het vervolg schema gevarieerder is.
Max die valpartij heeft er stevig ingehakt zeg.
Lauwe ik bedoelde niet het stukje over trailrunning van de afgelopen maand. Maar een hele tijd terug heeft er een artikel ingestaan van wedstrijden waarbij met naar eigen inzicht hardlopend van a naar b moest zien te komen.
Wij gaan in de vakantie zelden tot nooit weg. Het wordt ook steeds moeilijker weg te gaan met al die beesten hier.
Sasati geen airco of anders een ventilator in de buurt?. Of anders een emmer met een spons naast de loopband zetten. (oh die had max ook al)
Het is wel wat lauwe zegt, je lichaam went wel aan de temperatuur. En vaak is de luchtvochtigheid van grotere invloed dan de temperatuur op zich. Het tempo zal vaak vanzelf wat omlaag gaan bij dezelfde inzet.
Op zich is er niets op tegen een aantal keren op die 30min te blijven hangen. Maar ik denk dat je dat niet te lang moet doen. Gewoon omdat het vervolg schema gevarieerder is.
donderdag 2 juni 2011 om 08:39
Bedankt voor jullie reacties! De luchtvochtigheid is erg laag (vlakbij de woestijn), dus dat scheelt inderdaad. De temperatuur zal sowieso oplopen tot rond de veertig graden, dus dat vind ik heftig. Maar ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het went (dit jaar zijn we ook van vrij koel vrij snel naar behoorlijk warm gegaan). De spons ga ik in de buurt houden en de ventilator heb ik al aan. Dus ik hoop gewoon dat ik het vol ga houden. En ik ga jouw tip, Baukje, over niet te lang blijven hangen ook opvolgen. Ik wil sowieso ook verder, dus ik denk dat die 30 min na een paar keer ook wel gaan vervelen. Ik vind het motiverend om naar een doel toe te werken, anders heb ik nogal de neiging om af te haken .
donderdag 2 juni 2011 om 12:01
Sasati, Het zal ook niet meevallen om je doel vol te houden als je dat binnen op de loopband moet doen, (denk ik dan he). Maar ik vind het knap dat je het volhoudt, ook als het al zo warm is. Dus gewoon volhouden, dan weet ik zeker dat je dat uur gaat volmaken!!!
Hier gaat het weer niet goed!!! Gisteren nog een rondje van 5 km gedaan en de snelheid zat er al weer een beetje in en mijn hartslag ging keurig weer naar beneden. Dus hardstikke blij, wordt ik vanmorgen wakker met buikpijn en kotsneigingen. (dat heb ik gelukkig niet hoeve doen) maar voel me nu erg gammel en slap.
Lavender en Max, vast allebei heel veel sucses voor zaterdag!! En geniet van het mooie weer vandaag. Ga zo toch maar even buiten zitten en studeren!
Hier gaat het weer niet goed!!! Gisteren nog een rondje van 5 km gedaan en de snelheid zat er al weer een beetje in en mijn hartslag ging keurig weer naar beneden. Dus hardstikke blij, wordt ik vanmorgen wakker met buikpijn en kotsneigingen. (dat heb ik gelukkig niet hoeve doen) maar voel me nu erg gammel en slap.
Lavender en Max, vast allebei heel veel sucses voor zaterdag!! En geniet van het mooie weer vandaag. Ga zo toch maar even buiten zitten en studeren!
donderdag 2 juni 2011 om 17:50
@ lauwe: he gatsie wat vervelend dat je je niet lekker voelt. wat is dat nou toch? hoop dat je snel opknapt
heb vanmorgen heerlijk een rondje gedaan. lekker zonder schema, gewoon even wat intervallen niet volle kracht gewoon op 'lekker'. ging goed. zaterdag ook voor het lekker want met het strand én de langere route dan de 10 km is het natuurlijk al snel langzaaaaaaaam.
maandag dan naar aken. jammer dat ze regen voorspellen maar het is niet anders. heb daar een afspraak en ik ga daar ook lekker lopen (hoop ik). heb al mooie route door het preuswald gemaakt.
heb vanmorgen heerlijk een rondje gedaan. lekker zonder schema, gewoon even wat intervallen niet volle kracht gewoon op 'lekker'. ging goed. zaterdag ook voor het lekker want met het strand én de langere route dan de 10 km is het natuurlijk al snel langzaaaaaaaam.
maandag dan naar aken. jammer dat ze regen voorspellen maar het is niet anders. heb daar een afspraak en ik ga daar ook lekker lopen (hoop ik). heb al mooie route door het preuswald gemaakt.
donderdag 2 juni 2011 om 18:09
Beterschap lauwe en hopelijk gaat het inmiddels al weer wat beter.
Ondanks hemelvaartsdag vanmorgen toch gewoon gaan werken. Vanmiddag met de kinderen naar het zwembad geweest. En wonder boven wonder gingen ze een keer alle zes mee. Daarna nog een uurtje gaan lopen met weer wat tempo blokjes.
De inschrijving van de marathon is gesloten. Er zijn 168 lopers voor de hele marathon en daarvan zijn maar 14 vrouwen. Wel typisch zo'n laag percentage. En de helft van die vrouwen staan ook op de startlijst van de veleuwe zoom trail.
Ondanks hemelvaartsdag vanmorgen toch gewoon gaan werken. Vanmiddag met de kinderen naar het zwembad geweest. En wonder boven wonder gingen ze een keer alle zes mee. Daarna nog een uurtje gaan lopen met weer wat tempo blokjes.
De inschrijving van de marathon is gesloten. Er zijn 168 lopers voor de hele marathon en daarvan zijn maar 14 vrouwen. Wel typisch zo'n laag percentage. En de helft van die vrouwen staan ook op de startlijst van de veleuwe zoom trail.
vrijdag 3 juni 2011 om 11:55
Het gaat intussen al wel iets beter, gisterenavond toch nog een soepje gegeten op het terras en later toch naar de curcus gegaan. Verder de hele middag nog geslapen. Weet alleen niet wat ik de hele dag moet drinken, water is niet echt lekker, gaat klotsen, thee moet ik steeds naar de wc. En het wordt warm toch. Ach misshien ben ik ook wel gewoon zenuwachtig.
Baukje, er gaan tegenwoordig veel vrouwen hardlopen, maar het meerendeel gaat niet verder dan 10, 15 km. Daarna wordt het percentage mannen nog groter! En als het extreem gaat worden dan helemaal.
Las net in de runnersworld over dat figuurrennen. Dat zag er ook wel grappig uit! Maar dat is meer voor mensen die geen voldoening halen uit "gewoon" hardlopen.
Baukje, er gaan tegenwoordig veel vrouwen hardlopen, maar het meerendeel gaat niet verder dan 10, 15 km. Daarna wordt het percentage mannen nog groter! En als het extreem gaat worden dan helemaal.
Las net in de runnersworld over dat figuurrennen. Dat zag er ook wel grappig uit! Maar dat is meer voor mensen die geen voldoening halen uit "gewoon" hardlopen.
vrijdag 3 juni 2011 om 14:55
sasati, ik lees hier net een stukje mee. Ik woon in Noord Australië,ook vaak heel warm. Ik eet weinig voordat ik ga hardlopen en drink veel. In de zomer kun je hier alleen bij zonsopgang of zonsondergang lopen. Als ik 'smorgens vroeg loop dan drink ik een paar keer als ik 'snachts wakker word en een halve liter voordat ik stretches doe. (klotst soms wel als ik net begin:O) Na het rennen heel veel water drinken.
vrijdag 3 juni 2011 om 17:29
Wat in internationale belangstelling zeg! Ik heb niet alles terug gelezen alleen de laatste paar berichtjes. Gisteren weer 100 minuten gelopen, scheen was geen probleem maar ik had op het laatst wel kramp in mijn kuit. Morgen maar eens kijken of het weg is. Ik ben vandaag met de kinderen en vriendinnen naar een pretpark geweest en zit nu in het zwembad, de oudste heeft zwemles.
Het is hier VRESELIJK heet... Het is vandaag kijkles dus ik heb een morele verplichting om het blijven ;-(
Het is hier VRESELIJK heet... Het is vandaag kijkles dus ik heb een morele verplichting om het blijven ;-(
vrijdag 3 juni 2011 om 20:57
hoi allemaal,
@max: veel succes en plezier morgen met lopen.
wordt best warm. Gelukkig is de start al om half 11.
@baukje ook voor jouw veel succes en loopplezier tiojdens de marathon zondag. 14 vrouwelijke deelnemers is wel erg weinig.
@lauwe: beterschap. weer lekker aansterken.
hier geen bijzonderheden. heb wel zin in morgen.
vriend loopt ook mee. dus het actieplan ligt al klaar.
@max: veel succes en plezier morgen met lopen.
wordt best warm. Gelukkig is de start al om half 11.
@baukje ook voor jouw veel succes en loopplezier tiojdens de marathon zondag. 14 vrouwelijke deelnemers is wel erg weinig.
@lauwe: beterschap. weer lekker aansterken.
hier geen bijzonderheden. heb wel zin in morgen.
vriend loopt ook mee. dus het actieplan ligt al klaar.
vrijdag 3 juni 2011 om 21:28
Ja wel grappig he. Bij 25 graden beginnen we hier al te klagen over de warmte terwijl orbit en sasati het dan misschien heerlijk koel vinden.
Ik las gisteren een stukje over een zogenaande hitte training.
als je 7-10 dagen in de hitte traint (bijvoorbeeld met extra lagen kleding- of gewoon bij warme temperaturen; dan zou je lichaam al eerder gaan zweten, het bloedvolume toenemen en het zweet minder belangrijke electrolyten bevatten. Ook je hartslag zou dan minder toenemen tijdens inspanning in hitte.
Max ik ben er best wel benieuwd na hoe het bevalt een goede zonnebril. In texel werd ik echt helemaal tureluurs van die zon. En ik sta ook niet voor niets op alle foto's met mijn ogen dicht. Maar ik vind het toch een vrij kostbare kwestie terwijl je van te voren helemaal niet weet of het wel bevalt tijdens het lopen. Ben benieuwd naar je ervaring tijdens het hardlopen.
Charlar kramp is niet leuk maar toch beter dan schenen die opspelen he. Je bent in ieder geval weer goed op dreef met 100min.
Lauwe gelukkig gaat het inmiddels al wat beter. Maar is niet de ideale voorbereiding voor de halve he.
Dat het percentage vrouwen lager wordt met het toenemen van de afstand is inderdaad zo. Maar nu is het percentage toch wel super laag hoor. Maar inderdaad voor de ladies run over 5km was meer belangstelling dan voor de normale 5km (voor zowel mannen als vrouwen).
Een clubgenoot het dat figuurrennen weleens gedaan. Maar volgens mij had hij er geen idee van dat het een bestaand iets was. Ik vind het zelf nogal een ver gezochte vorm van vermaak en de vergelijking met kunstschaatsen ook niet reeel. Met de steeds betere apperatuur is het ook geen kunst meer.
Ik las gisteren een stukje over een zogenaande hitte training.
als je 7-10 dagen in de hitte traint (bijvoorbeeld met extra lagen kleding- of gewoon bij warme temperaturen; dan zou je lichaam al eerder gaan zweten, het bloedvolume toenemen en het zweet minder belangrijke electrolyten bevatten. Ook je hartslag zou dan minder toenemen tijdens inspanning in hitte.
Max ik ben er best wel benieuwd na hoe het bevalt een goede zonnebril. In texel werd ik echt helemaal tureluurs van die zon. En ik sta ook niet voor niets op alle foto's met mijn ogen dicht. Maar ik vind het toch een vrij kostbare kwestie terwijl je van te voren helemaal niet weet of het wel bevalt tijdens het lopen. Ben benieuwd naar je ervaring tijdens het hardlopen.
Charlar kramp is niet leuk maar toch beter dan schenen die opspelen he. Je bent in ieder geval weer goed op dreef met 100min.
Lauwe gelukkig gaat het inmiddels al wat beter. Maar is niet de ideale voorbereiding voor de halve he.
Dat het percentage vrouwen lager wordt met het toenemen van de afstand is inderdaad zo. Maar nu is het percentage toch wel super laag hoor. Maar inderdaad voor de ladies run over 5km was meer belangstelling dan voor de normale 5km (voor zowel mannen als vrouwen).
Een clubgenoot het dat figuurrennen weleens gedaan. Maar volgens mij had hij er geen idee van dat het een bestaand iets was. Ik vind het zelf nogal een ver gezochte vorm van vermaak en de vergelijking met kunstschaatsen ook niet reeel. Met de steeds betere apperatuur is het ook geen kunst meer.
vrijdag 3 juni 2011 om 21:46
@ baukje: review van de bril volgt ik draag lenzen en ik had al eerder op mijn verlanglijstje een bril staan eerlijk gezegd. vond het ook duur, twijfelde en twijfelde maar mt die vlieg tijdens de trappistenloop, de wind, de zon en het zand nu heb ik maar de knoop doorgehakt en toen ik thuis kwam, zei mijn vriend dat ik de bril van hem kreeg
@ lavender: succes morgen! ik ga rustig lopen, warm weer, strand en een langere route is geen best uitgangspunt voor een snelle ronde. dat komt half juni wel weer
@ baukje: jij gaat zondag toch?
nou ben ik even kwijt wie wat ging doen dit weekend. lauwe? jij ook zondag?
ik ga lekker slapen. heb wel zin in morgen, niet zozeer in de run maar in een gezellige dag met mijn vriend in renesse -)
@ lavender: succes morgen! ik ga rustig lopen, warm weer, strand en een langere route is geen best uitgangspunt voor een snelle ronde. dat komt half juni wel weer
@ baukje: jij gaat zondag toch?
nou ben ik even kwijt wie wat ging doen dit weekend. lauwe? jij ook zondag?
ik ga lekker slapen. heb wel zin in morgen, niet zozeer in de run maar in een gezellige dag met mijn vriend in renesse -)
vrijdag 3 juni 2011 om 21:54
Max: gefeliciteerd net je nieuwe aanwinst. Ik ben de afelopen maanden "ouderwets" aan het sparen en keer regelmatig mijn portemonnaie leeg in mijn spaarpot, daarmee ga ik binnenkort naar het Hardloopcenrtum in Horst met het volgende lijstje:
-schoenen
-bh
-arm sleeves
-ZONNEBRIL
-lange kousen
Ben dus zeer benieuwd Max hoe je bril bevalt...
-schoenen
-bh
-arm sleeves
-ZONNEBRIL
-lange kousen
Ben dus zeer benieuwd Max hoe je bril bevalt...
vrijdag 3 juni 2011 om 21:57
@ charlar: ah jij ook al op zoek naar een bril. hahaha ja, dat gat in mijn hand na de val is nog net niet helemaal dicht he maar ik bofte wel met de prijs (en natuurlijk later met mijn vriend maar dat wist ik toen nog niet). een meevaller. welke lange kousen ga je aanschaffen? binnenkor (ik denk overmorgen) op mijn weblog een review van de poplar3, compressport, CEP en sigvaris kousen, misschien ook iets om even naar te kijken. lekker is dat he sparen. ik doe altijd mijn euro en 2 euro stukken in een koe en kieper die ook af en toe om.
zaterdag 4 juni 2011 om 12:21
Heb net een klein rondje van een km of 4 gelopen, om even te voelen hoe het ging. Mijn buik bibberd en botst nogal mee! Maar verder gaat het wel lekker.
Ben wel benieuwd hoe snel, ik morgen door mijn gewone eten heen ben. De vorige halve heb ik met een gel gedaan en misshien daarom ging de laatste 5 km toch weer goed. Gisteren in de stad helemaal vergeten even langs de tuinen te gaan om een gel te halen. Dadelijk maar langs de groenteboer wat bananen halen en die moeten ze maar komen aan geven ergens half weg.
Oja en over die zonnebril. Ik heb een vrij lichte sport/ski bril, dus ik heb het meteen even uitgeprobeerd. Hij zit helemaal niet slecht, maar weet ook niet hoe het voelt na een lang en sneller stuk. En zo duur was deze niet, geloof 37,00 euro bij de ski winkel in tilburg. Misschien is dat een idee om mee uit te proberen. Als het niet fijn zit kun je die nog als gewone zonnebril gebruiken. En als die al fijn zit, kun je eens overwegen een dure sportbril aan teschaffen.
Charlar, lekker om te sparen voor nieuwe spullen. En ja dat hardloopcentrum in Horst zou ik ook wel eens van dichtbij willen bekijken. Ach over een paar weken heb ik vakantie en we weten toch niet waarnaar toe. Ga ik lekker hier en daar shoppen.
Baukje, morgen ook veel sucses!!! Hoop dat het een mooi parcours is.
Ben wel benieuwd hoe snel, ik morgen door mijn gewone eten heen ben. De vorige halve heb ik met een gel gedaan en misshien daarom ging de laatste 5 km toch weer goed. Gisteren in de stad helemaal vergeten even langs de tuinen te gaan om een gel te halen. Dadelijk maar langs de groenteboer wat bananen halen en die moeten ze maar komen aan geven ergens half weg.
Oja en over die zonnebril. Ik heb een vrij lichte sport/ski bril, dus ik heb het meteen even uitgeprobeerd. Hij zit helemaal niet slecht, maar weet ook niet hoe het voelt na een lang en sneller stuk. En zo duur was deze niet, geloof 37,00 euro bij de ski winkel in tilburg. Misschien is dat een idee om mee uit te proberen. Als het niet fijn zit kun je die nog als gewone zonnebril gebruiken. En als die al fijn zit, kun je eens overwegen een dure sportbril aan teschaffen.
Charlar, lekker om te sparen voor nieuwe spullen. En ja dat hardloopcentrum in Horst zou ik ook wel eens van dichtbij willen bekijken. Ach over een paar weken heb ik vakantie en we weten toch niet waarnaar toe. Ga ik lekker hier en daar shoppen.
Baukje, morgen ook veel sucses!!! Hoop dat het een mooi parcours is.