Mag ik even schelden?

03-06-2011 15:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffff ik ben zo kwaad zo ongelooflijk boos overstuur en opgelucht

Ik zit in de tuin en voel een bepaalde spanning hangen maar och het zonnetje schijnt ik ben pas bezig met stoppen met roken ,een hoop gezeik om geld ,dus zal het daar wel van komen, was het maar waar gatverdamme, ik hoor de politie auto sirenes vlak achter ons huis steeds dichterbij komen, ik hoor mensen schreeuwen en ga kijken want dochterlief woont in de richting waar er geschreeuwd word, net als ik de hoek wil omgaan hoor ik schoten,ik ren in paniek terug naar huis en het eerste wat er door mijn hoofd gaat is: het is een liqidatie en roep ondertussen zo hard als ik kan, ga naar binnen er word geschoten, bij binnenkomst kan ik alleen maar vloekken en trillen ,even later komen de tranen tranen van woede en opluchting, lag een gewonde man die bewerkt was met een mes en zwaard en iets verder op de dader die neergeschoten is.

Ik kan geen kant meer met mezelf op ik tol.
Ik ben zo blij dat dochter niet thuis was zo blij ,ik heb haar gebeld om te vertellen dat er iets gebeurd was in de straat, voor ze het op de radio of colega's hoort familie ook ingelicht dat alles goed met ons is
quote:PattiPage schreef op 03 juni 2011 @ 16:01:

Ik heb mijn berichtje ge edit. Nu weet iedereen waar het is maar over een paar weken weten de mensen niet meer in welke woonplaats het was maar dan bestaat dit topic nog wel.

Daar heb je gelijk in, wij zullen vast niet de enige zijn die het mee maken.
heel veel sterkte.

Sjonge, ik kan me voorstellen dat je tolt zeg!
RonnieM, je hebt zelf het berichtje nog gequote waar precies in staat waar je woont. Om 15:52. Misschien nog even aanpassen?

Wat ontzettend erg dat dit zo vlak bij je huis gebeurd is! Gelukkig was je dochter niet thuis en heeft zij er niets van meegekregen. Misschien kan je via slachtofferhulp met iemand praten?

Sterkte!
Ik weet hoe eng dat is! In t oude dorp zat ik op school, was onderweg naar huis en ineens hoorde ik harde schoten!

Dan kruipt er echt zo een eng gevoel door je lichaam!

Sterkte!
Love my life!
RM, nu je het hebt over die keer van de aarbeienjam herinner ik me dat we het er na het schietincident hier over gemaild hebben. Over gehad dat we beiden gelukkig niet 1 tot 3 minuten eerder ter plaatse waren.

En dat andere, dat door de afzetting niet kon, komt dan morgen vast wel (al had je dat deels ter plekke wel kunnen gebruiken).

'Voor' de Ridderhof heb ik nooit letterlijk beseft hoeveel impact zoiets kan hebben ook zonder dat je direct slachtoffer bent maar zelfs de impact die het heeft als je het net ontlopen hebt/bent.
Sterkte Ronnie! En blij dat je dochter niet thuis was op het moment dat het gebeurde!
Ik hoop dat dit van je afschrijven je een beetje oplucht en fijn dat je man bij je is. Meid, in dit geval mag je schelden, een peuk opsteken, je bezatten, iets onnodigs kopen. Morgen lijkt het leven weer wat normaler en kun je zelf weer back to normal. Lijkt, helaas.

Woon je echt in zo'n pleurisbuurt?
het heeft weinig zin om de plaatsnaam te wissen, straks weet toch iedereen waar dit zich afspeelde? Als RM haar woonplaats en ook wijk/straat geheim wil houden moet ze hele topic laten verwijderen. Dat is eerder gebeurd, dus het kan.

Verder sterkte ermee, ik zou ook staan te trillen op mn benen.
.
Je zou er spontaan weer van gaan roken ... sterkte!
Het is inderdaad noodzakelijk om de details van het incident te verwijderen. Tot en met alles dus staat al op het internet.
Eens met Mamz, zo wordt en blijft je dochter ook traceerbaar.

Ben je al een beetje tot rust gekomen? Meeblèren met Adèle is een goed idee :-) Wat een afschuwelijke gebeurtenis zeg.
Ga in therapie!
Maar sorry;is het heel kwalijk als mensen hun plaatsnaam op het forum prijs geven? Ik doe dat altijd al en heb daar echt geen moeite mee..

RM wat heftig zeg! Met een zwaard ook nog! Wij leven toch in een gestoorde samenleving....
Pfff dat is schrikken!!! Gaat het weer beetje met het trillen?

Gelukkig maar dat je dochter aan het werk is!

Sterkte
Vreselijk Ronnielief!

Wat eng om mee te maken meid.....
Tja gestoorde samenleving inderdaad, en wordt alleen maar erger heb ik het idee.

Waar gaat t toch heen met deze wereld...
ik heb mijn woonplaats ook wel eens genoemd. Maar ik denk dat dat niet helpt om mij te herkennen. Ik weet niet hoeveel info RM in andere topics over zichzelf heeft gegeven. Als ze bv van Schotse afkomst is ofzo, daar zullen er niet veel van zijn in elke woonplaats.

Ik wilde haar er alleen even op wijzen dat wissen woonplaats niet genoeg is om die geheim te houden, mocht ze dat toch willen na te zijn bekomen van de schrik.
.
Ronnie ik denk dat het echt verstandiger is om de details uit je OP weg te halen.

*Poef*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
He gets RM!

Het staat nu ook in de online krant (met vermelding van woonplaats en straat), dus als je hier liever geheel anoniem wilt blijven, moet je misschien vragen of dit topic verwijdert kan worden.
Je eigen gegevens is één ding, die van je dochter een tweede, toch? Het is aan jou hoor, RM, je hebt hier waarschijnlijk niet zo bij stilgestaan.
Ga in therapie!
Lijkt me inderdaad heel erg schrikken. Het staat al op alle nieuwssites nu.

En met die herkenbaarheid, da's ook een gevoel denk ik. Van mij staat er hier ook ergens waar ik werk, waar ik woon, gezinsleven, hobbies, enz. Je bent geen ex-gangster waar een stel huurmoordenaars naar op zoek is? (toch? )
Eens met Dubiootje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Getver Ronnie. Tuurlijk mag je vloeken. Sterker nog: je moet!!! Da's op dit moment, naast je verhaal 100x vertellen, het beste om te doen
We weten nu dus dat ronniemitchel uit Hoensbroek komt en ook waar ze ongeveer woont. Nou en?
Dan hoef je het nog niet zo in één bericht te zetten. Er zijn hier mensen gestalkt om minder natuurlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven