Mag ik even schelden?

03-06-2011 15:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffff ik ben zo kwaad zo ongelooflijk boos overstuur en opgelucht

Ik zit in de tuin en voel een bepaalde spanning hangen maar och het zonnetje schijnt ik ben pas bezig met stoppen met roken ,een hoop gezeik om geld ,dus zal het daar wel van komen, was het maar waar gatverdamme, ik hoor de politie auto sirenes vlak achter ons huis steeds dichterbij komen, ik hoor mensen schreeuwen en ga kijken want dochterlief woont in de richting waar er geschreeuwd word, net als ik de hoek wil omgaan hoor ik schoten,ik ren in paniek terug naar huis en het eerste wat er door mijn hoofd gaat is: het is een liqidatie en roep ondertussen zo hard als ik kan, ga naar binnen er word geschoten, bij binnenkomst kan ik alleen maar vloekken en trillen ,even later komen de tranen tranen van woede en opluchting, lag een gewonde man die bewerkt was met een mes en zwaard en iets verder op de dader die neergeschoten is.

Ik kan geen kant meer met mezelf op ik tol.
jeetje Ronnie

kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
RonnieM, wat erg! Tol en stuiter en scheld maar even hier en een dikke knuf!
Wat een enorme schrik! Ik kan me voorstellen dat je geen kant meer op kan met jezelf.

Sterkte!
wat naar.

Mss moet je wel even wat details aanpassen want je wordt wel erg bekend zo.
kun je niet even iemand bellen om je verhaal te doen? Of kan iemand even naar je toe komen?
Pfoe, begrijpelijk dat je je rot schrikt!

Lijkt me dood eng!

Ik heb ook ooit zo iets mee gemaakt s'morgens vroeg, brr je staat te rillen op je benen. Gelukkig is er niets met je dochter, want je maakt je toch zorgen natuurlijk.

Wel rot voor de situatie wat er gebeurt is.
quote:PattiPage schreef op 03 juni 2011 @ 15:52:

Wat een enorme schrik! Ik kan me voorstellen dat je geen kant meer op kan met jezelf.

Sterkte!
pff wat heftig. Ik snap dat je geschrokken bent. Is er iemand in de buurt die even langs kan komen?
Lieverd, ik had je 2e mailtje net al gelezen en je al gezegd dat ik weet hoe het voelt na hier de Ridderhof. We zitten allebei in een situatie dat we 'het net niet gezien hebben' maar ik weet wel hoe je je voelt.

Hou je haaks en als je wilt kunnen we ook bellen straks/vanavond. Mail me dan even je nummer. Fijn dat dochter aan het werk is/was. Iig voor jouw 'gemoedsrust'.

Moet nu even weg, check daarna mail wel weer.

Ronnie, denk je aan je eigen herkenbaarheid?
Ik heb het eerder in mijn vorrige woonplaats meegemaakt dat ik toevallig even dacht ik maak een boteram aardbeiensham, dat was toen ook al geluk hebben omdat ik normaal mijn hond rond 23.00 uitliet op de plek waar toen een liqidatie plaats vond en nu slaat het 2 keer zo hard naar binnen.
Jezus, dat is wel heel heftig. Is contact nemen met slachtofferhulp misschien een goed idee? Even de eerste schrik van je afpraten en misschien wat praktische tips?

(Overigens zouden anderen door dit topic wel kunnen raden waar je woont. Heb je daar wel rekening mee gehouden)?
quote:rosanna08 schreef op 03 juni 2011 @ 15:54:

Ronnie, denk je aan je eigen herkenbaarheid? ik know maar het boeit me niet eens weet je dat
Jezus meid toch! Wat ongelofelijk schrikken
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nummerzoveel schreef op 03 juni 2011 @ 15:54:

Jezus, dat is wel heel heftig. Is contact nemen met slachtofferhulp misschien een goed idee? Even de eerste schrik van je afpraten en misschien wat praktische tips?

(Overigens zouden anderen door dit topic wel kunnen raden waar je woont. Heb je daar wel rekening mee gehouden)?Daar ben ik altijd wel open over geweest, maar dat is niet erg mijn bedgeheimen bewaar ik tussen de lakens
quote:ronniemitchel schreef op 03 juni 2011 @ 15:55:

[...]

ik know maar het boeit me niet eens weet je dat ik snap dat je dat nu even niet interesseert, maar denk ook aan de langere termijn lieverd

jesses wat akelig
Ik kan me voorstellen dat je nu in de heftigste emotie even niet geeft om je privé vraag straks wel even aan die ene forummer of ze je woonplaats weg haalt.

Gaat het alweer een beetje?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:thee schreef op 03 juni 2011 @ 15:54:

Lieverd, ik had je 2e mailtje net al gelezen en je al gezegd dat ik weet hoe het voelt na hier de Ridderhof. We zitten allebei in een situatie dat we 'het net niet gezien hebben' maar ik weet wel hoe je je voelt.

Hou je haaks en als je wilt kunnen we ook bellen straks/vanavond. Mail me dan even je nummer. Fijn dat dochter aan het werk is/was. Iig voor jouw 'gemoedsrust'.

Moet nu even weg, check daarna mail wel weer.

Was ik al van plan om die te geven, daar dacht ik vanmorgen nog aan
quote:Enn schreef op 03 juni 2011 @ 15:56:

Ik kan me voorstellen dat je nu in de heftigste emotie even niet geeft om je privé vraag straks wel even aan die ene forummer of ze je woonplaats weg haalt.

Gaat het alweer een beetje?Ja gelukkig wel ik denk dat het vanavond nog harder eruit gaat komen, mijn lief wist niet wat hij meemaakte toen hij me zag
Nee dat zal best wel heel goed dat je alarmbellen gelijk aan gingen en dat je instinctief besefte dat je je eigen lijf moest redden.
Quote ipv edit, doh!
Zo even Adel lekker hard gezet, lief is naar buiten om te kijken of we hier even weg kunnen aangezien de boel is afgezet.
Ik heb mijn berichtje ge edit. Nu weet iedereen waar het is maar over een paar weken weten de mensen niet meer in welke woonplaats het was maar dan bestaat dit topic nog wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven