Mag ik even schelden?

03-06-2011 15:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffff ik ben zo kwaad zo ongelooflijk boos overstuur en opgelucht

Ik zit in de tuin en voel een bepaalde spanning hangen maar och het zonnetje schijnt ik ben pas bezig met stoppen met roken ,een hoop gezeik om geld ,dus zal het daar wel van komen, was het maar waar gatverdamme, ik hoor de politie auto sirenes vlak achter ons huis steeds dichterbij komen, ik hoor mensen schreeuwen en ga kijken want dochterlief woont in de richting waar er geschreeuwd word, net als ik de hoek wil omgaan hoor ik schoten,ik ren in paniek terug naar huis en het eerste wat er door mijn hoofd gaat is: het is een liqidatie en roep ondertussen zo hard als ik kan, ga naar binnen er word geschoten, bij binnenkomst kan ik alleen maar vloekken en trillen ,even later komen de tranen tranen van woede en opluchting, lag een gewonde man die bewerkt was met een mes en zwaard en iets verder op de dader die neergeschoten is.

Ik kan geen kant meer met mezelf op ik tol.
Oh shit, ik wilde net schrijven dat de kans klein is dat iemand precies weet waar het is ... maar zie nu dat ik 5 minuten lopen van je vandaan heb gewoond - in de vorige eeuw, dat wel.
Zo, nu weten ze het van mij ook zal me worst wezen trouwens.
Zal ik dan ook maar? Ik heb er ook gewoond in een vorig leven. Nu staat de teller al op drie...
Jeetje ronnie,

Dat is heftig.

Wat erg Ronnie!

Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent en wat een gleuk dat je dochter niet thuis was.
Ronnie .

Ik weet hoe je je voelt, vorig jaar zijn er precies voor mijn woning 4 mannen neergeschoten, waarvan er uiteindelijk een is overleden. Gebeurde ook nog eens op de dag dat wij naar dat huis verhuisden, waardoor we er 3 dagen lang niet inmochten omdat de politie naar sporen aan het zoeken was. Wij voelden ons knap onveilig de eerste paar weken in ons nieuwe huis.
Lees er net meer over (was de deur uit) en zo triest dat dit soort dingen gebeuren, denk al de hele tijd aan jou en hier recent. Dat mensen/buren zo door het lint kunnen gaat richting elkaar zal ik wel nooit snappen.
Als dit hetzelfde is als op het journaal (schietpartij Hoensbroek), kan ik me voorstellen dat je erg geschrokken bent...

Dat soort dingen gebeurt altijd 'elders'....totdat het dichtbij is. Sterkte!

Net als toen Karst op de koninklijke familie inreed en er 7 doden vielen. Ik hád erbij kunnen zijn, maar ben die dag niet gaan kijken!
Ronnie wat een schrik zeg. ik ben iig blij te horen dat jij en je dochter het er heelhuids van afgebracht hebben, maar de schrik zit er natuurlijk goed in... Sterkte lieverd
jullie hebben gelijk wat betrefd de opening ik heb het even aangepast, kan je nagaan hoe je de weg kwijt raakt.

Ik ben even de deur uitgeweest om eten te halen, heb telefoon gehad en probeer straks even een poes op te halen , ik probeer nu zo duidelijk mogelijk te schrijven zonder te veel prijs te geven
De telegraaf en het limburgsdagblad hebben de tijd van hun leven net als alle randdebiellen die hier staan te kijken, gelukkig is alles goed afgeschermd .
Nu vergeet ik helemaal jullie allemaal te bedanken voor jullie steun en knuffels , mensen heel erg bedankt
Sterkte meis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven