niet weer!!!!!

03-06-2011 19:52 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom, waarom?

Waarom gebeurt het me elke keer weer dat er mannen zijn die in 1 ruk mijn veilig ingepakte hartje bloot kunnen leggen?

Gisteravond gebeurde het weer.....

Situatie:

Stoere vent met een heerlijk betoverend lachje...

Ogen om in weg te smelten en een zelfverzekerdheid waar je niet omheen kunt. Danst tegen me aan zonder écht opdringerig te zijn...zo af en toe nét iets te langzaam....het knettert aan alle kanten...de belofte van een hele geile kus hangt in de lucht, maar hij laat me wachten. Hij kijkt diep in mijn ogen....lacht zijn innemende lach...zijn hand glijdt over mijn heup. En dan een hele zachte kus op mijn lippen..nog één...ik voelt zijn tong langs mijn lippen en beantwoord zijn zoen.

En ik? Ik ben totaal verloren.......Heel mijn lijf reageert alsof ik godverdomme al een jaar geen sex meer heb gehad...

Ik denk nog even: niet doen, niet doen! (Er is trouwens verder niks gebeurd)

Maar ik kan het niet laten.

En nu spookt die 'klootzak' de hele dag door mijn hoofd!

Shit, shit, shit!!!

Waarom kom ik nooit iemand tegen die me zo in vuur en vlam kan zetten en óók geschikt is voor een relatie??

Want 1 ding is overduidelijk: dát is hij niet! (player!)

Tja...over een paar dagen zal het wel weer over zijn.

Ik baal er zo van dat ik op zo'n moment gewoon door mijn lijf wordt verraden. (ja, oké...alcohol speelde ook een rol) Dat gaat gewoon haar eigen gangetje en luistert niet meer naar mijn verstand.

Herkenbaar????

En wat doe je eraan????
Niet meer drinken?
Ik weet niet waarom deze "klootzak" niet geschikt is voor een relatie?

Daarnaast vind ik je wel erg makkelijk toegankelijk voor klootzakken. Heb je zelf in de hand, he...
quote:nummerzoveel schreef op 03 juni 2011 @ 19:54:

Niet meer drinken?Gebeurt ook als ik niet drink......
quote:jufdoortje schreef op 03 juni 2011 @ 19:52:

En wat doe je eraan????

Je post een berichtje op het Viva-forum. Na een paar dagen en wat diepe zuchten later, ga je weer vrolijk verder met je leven, hopende dat je je niet weer als een dronken bakvis zult gedragen.

quote:Ksenija schreef op 03 juni 2011 @ 19:56:

Ik weet niet waarom deze "klootzak" niet geschikt is voor een relatie?

Daarnaast vind ik je wel erg makkelijk toegankelijk voor klootzakken. Heb je zelf in de hand, he...

Klootzak heeft volgens mij een vriendin...

En je hebt helemaal gelijk, daarom baal ik ook, maar kan het niet tegenhouden op zo'n moment. Dat gevoel van spanning en wat er gaat komen, is onweerstaanbaar of zoiets.
Je hebt geen zelfbeheersing??

Als je wist dat hij een vriendin had, dan weet je toch dat er niks van gaat komen (algemeen gesproken dan)
Tja, als jij heel hitsig en dronken staat te dansen en kerels meteen tegen je aan laat dansen en hun handen overal laten plaatsen, dan trek je waarschijnlijk bepaald publiek aan.
Dat gaf ik dus al aan: er gaat verder niks van komen en er gebeurde verder ook niks.

Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....
Je bent dus toch een gewoon mens? Ik vind je adviezen hier doorgaans nogal tuttig en belerend. Leer hier i.i.g. uit dat dingen iedereen kunnen overkomen, ook jou dus.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:bommi schreef op 03 juni 2011 @ 20:01:

Tja, als jij heel hitsig en dronken staat te dansen en kerels meteen tegen je aan laat dansen en hun handen overal laten plaatsen, dan trek je waarschijnlijk bepaald publiek aan.Dat was niet, ik stond niet hitsig en dronken te dansen.
quote:jufdoortje schreef op 03 juni 2011 @ 20:02:

Dat gaf ik dus al aan: er gaat verder niks van komen en er gebeurde verder ook niks.

Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....Dat komt omdat die mannen niet geil opdansen tegen elke willekeurige vrouw op een willekeurige avond in de kroeg of waar dan ook. Daarom zijn ze ook "geschikt".
Wat doe je eraan? Hitsigheid niet verwarren met liefde.
The time is now
quote:Very.Cherry schreef op 03 juni 2011 @ 20:03:

Je bent dus toch een gewoon mens? Ik vind je adviezen hier doorgaans nogal tuttig en belerend. Leer hier i.i.g. uit dat dingen iedereen kunnen overkomen, ook jou dus.Dat wist ik al.
Wat een kutopmerking, Bommi.

Maar ja, dit soort opmerkingen maak jij wel vaker..
Nou Jufdoortje, misschien moet je wat afstand bewaren bij de verkeerde mannen/foute mannen, als je dit niet meer wil.
Niks meer of minder dan chemische pakketjes met stofjes die openknappen, en je receptoren bestormen met zn allen tegelijk. Als je het zo ziet, is het al 'n stuk minder dramatisch.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hij zette je in vuur en vlam..maw, je werd gewoon geil van hem. Als je een gesprek voert ( doen de minder foute manne vaker dan tegen je aan dansen) met een leuke, grappige man gebeurt het meestal niet dat je erg geil word. Eerder gecharmeerd.
jij staat wel heel snel in vuur en vlam he? En gelijk je hart verliezen na 1 dans en wat kusjes?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Eén kus en je veilig ingepakte hartje ligt bloot? Ik denk niet dat daar enig kruid tegen gewassen is..
quote:jufdoortje schreef op 03 juni 2011 @ 20:02:

Het gaat er mijn alleen om dat mannen die wél geschikt zijn voor een relatie mij niet op die manier in vuur en vlam weten te zetten....

Maar dat is toch nog geen reden om je in te laten met ongeschikte mannen?

Wat bereik je daar nu mee???
Vanaf nu af aan is de disco voor jou taboe Jufdoortje,

maar pak je wekelijks een bibliotheekje.
Caesarion; je eigen opmerkingen weleens goed onder de loep genomen? Raar mens!
Ja, ik herken t heel goed, foute mannen zijn gewoon veel lekkerder en spannender en weten je meer op te winden dan mannen die eerst heel voorzichtig aan met je doen en afwachten wat jij wil... Heb er nu zo een, heel aardig en lief, maar wel minder opwindend...
Minder streng voor jezelf zijn... gebeurd is gebeurd, als je zo heen en weer hinkt tussen je eigen degelijke ik en je af en toe hitsige (ofzoiets) ik, accepteer dan gewoon beide kanten van jezelf. Is er verder nog iemand die het zo erg vindt als jij? Of zit je nu op jezelf boos te zijn als een soort van verspilde energie?
lampjelampje wijzigde dit bericht op 03-06-2011 20:31
Reden: Spelfout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven