Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 1 juni 2011 om 09:25
@ Bijenkoningin
Ian (stond op ons lijstje, maar is afgevallen)
Ethan (word waarschijnlijk Etan hier uitgesproken door de Brabanders)
Kian (Vind ik niks)
Sem (ook in Engels hetzelfde en klint leuk bij Fenna) (Is de nummer 1 naam in Nederland, véél te populair!)
Jake (Leuk, maar vriendlief vind het niks)
Logan (staat nog op ons lijstje, maar ik vind hem te Amerikaans)
Chris (niet mijn ding)
Lennon (niet zo leuk in combi met achternaam)
Jones (vind ik meer een achternaam)
Bedankt voor het meedenken!
Ian (stond op ons lijstje, maar is afgevallen)
Ethan (word waarschijnlijk Etan hier uitgesproken door de Brabanders)
Kian (Vind ik niks)
Sem (ook in Engels hetzelfde en klint leuk bij Fenna) (Is de nummer 1 naam in Nederland, véél te populair!)
Jake (Leuk, maar vriendlief vind het niks)
Logan (staat nog op ons lijstje, maar ik vind hem te Amerikaans)
Chris (niet mijn ding)
Lennon (niet zo leuk in combi met achternaam)
Jones (vind ik meer een achternaam)
Bedankt voor het meedenken!
zondag 5 juni 2011 om 20:31
maandag 6 juni 2011 om 10:20
maandag 6 juni 2011 om 12:53
Ik had eigenlijk nooit over die naam nagedacht, tot ik van de week een visje ging halen. Er stond een heel klein stoer blond ventje en z'n moeder riep: 'bing ga je mee' ik vond het wel wat hebben en was benieuwd hoe daar over het algemeen over gedacht wordt :d
What does\'nt kill me, only makes me stronger
maandag 6 juni 2011 om 13:23
maandag 6 juni 2011 om 13:36
maandag 6 juni 2011 om 15:41
@justlikeme: grappig hoe een moment waarin je een naam tegenkomt je mening kan beinvloeden he Ik vind namen soms ook ineens veel leuker als ik een leuk kind met die naam tegenkom.
@appel: Was echt niet lullig bedoeld hoor. Ik kan me voorstellen dat Xavi in het Spaans wel een normalere naam is, maar in NL vind ik het echt veel te 'lastig'. En de meeste mensen willen liever niet een naam die te 'gezocht' lijkt dus dat is een kritiekpunt wat ik zelf ook liever vantevoren zou horen zodat dergelijke associaties mee te nemen zijn
Ik geloof dat we een andere smaak hebben dus ik weet niet of mijn suggesties voor jou wat zijn. Maar als ik mijn eigen smaak negeer vind ik de volgende namen wel bij Lois passen:
Owen (allerleukste bij Lois!
David
Cedric
Sijmen
Connor
Evan
Sybren
Philip
Yannick
Ivar
Victor
Mika
Aron
Alex
Seth
Ruben
Axel
Tijn
Nathan
Sean
Nick
Kai
Clint (wordt misschien te veel Lois & Clark
)
Het mooiste bij Lois vind ik Engelse namen, maar die worden in NL zo lelijk :S
@appel: Was echt niet lullig bedoeld hoor. Ik kan me voorstellen dat Xavi in het Spaans wel een normalere naam is, maar in NL vind ik het echt veel te 'lastig'. En de meeste mensen willen liever niet een naam die te 'gezocht' lijkt dus dat is een kritiekpunt wat ik zelf ook liever vantevoren zou horen zodat dergelijke associaties mee te nemen zijn
Ik geloof dat we een andere smaak hebben dus ik weet niet of mijn suggesties voor jou wat zijn. Maar als ik mijn eigen smaak negeer vind ik de volgende namen wel bij Lois passen:
Owen (allerleukste bij Lois!
David
Cedric
Sijmen
Connor
Evan
Sybren
Philip
Yannick
Ivar
Victor
Mika
Aron
Alex
Seth
Ruben
Axel
Tijn
Nathan
Sean
Nick
Kai
Clint (wordt misschien te veel Lois & Clark

Het mooiste bij Lois vind ik Engelse namen, maar die worden in NL zo lelijk :S
maandag 6 juni 2011 om 16:44
Hallo allen, wij komen er niet meer uit. We krijgen een derde zoon en zitten muurvast met de naam. Onze twee jongens hebben een korte naam, beide met een S . Deze naam hoeft niet met een S te zijn. Ik denk zelf aan Mick of Thijn. Ik hou van korte namen. . Wie helpt ons?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
maandag 6 juni 2011 om 17:18
maandag 6 juni 2011 om 17:21
quote:Catooo schreef op 06 juni 2011 @ 17:18:
Djin;
Sten Sam en Thijn vind ik erg leuk! Tijn nog leuker (simpeler en beter passen bij sam en sten)
Mick ook wel leuk, maar minder goed passen.
Wat vind je nog van;
Noud, Loek, Lars, Daan, Mats, Giel, Finn, Cas, Rens, Boris, Vince, Lex, Wout, Ward, Rein.Heb even mij vraag aangepast. Het was wel erg herkenbaar zo. Finn vind ik erg leuk. Nu mijn man nog. Daan staat ook erg hoog op het lijstje. Bedankt voor je reactie alvast. Ik nijg ook meer naar Tijn.
Djin;
Sten Sam en Thijn vind ik erg leuk! Tijn nog leuker (simpeler en beter passen bij sam en sten)
Mick ook wel leuk, maar minder goed passen.
Wat vind je nog van;
Noud, Loek, Lars, Daan, Mats, Giel, Finn, Cas, Rens, Boris, Vince, Lex, Wout, Ward, Rein.Heb even mij vraag aangepast. Het was wel erg herkenbaar zo. Finn vind ik erg leuk. Nu mijn man nog. Daan staat ook erg hoog op het lijstje. Bedankt voor je reactie alvast. Ik nijg ook meer naar Tijn.
maandag 6 juni 2011 om 19:54
maandag 6 juni 2011 om 21:56
@ Cejo Heb een beetje een stripboek gevoel bij Sil. Vind het een leuke naam maar in combi net mijn twee jongens, ik weet het niet. Lijkt zo bedacht. Ties is al weggekaapt binnen de fam. net als Mees en Joes. Mats en Luc staan genoteerd. Thanks!