Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
@ dyto10

Dyonne en

Damon

Damian

Daelan

Danian

David

Daniel

Dante

Diaz

Dennis

Devian

Duncan

Devlin

Dexx

Diemo

Duuk

Dymas
Hi allemaal,

Zouden jullie mij ook willen helpen?

Ik ben 20 weken zwanger van ons eerste kindje en we weten sinds kort dat het een jongetje wordt. Helemaal leuk, alleen zijn we compleet blanco qua namen! We hebben we wat ' richtlijnen' zeg maar, maar kunnen niet op DE naam komen. Gelukkig hebben we nog even maar toch....

In ieder geval, we willen graag een Engelse naam want mijn vriend is brits en heeft dus ook een Engelse achternaam. We willen graag een naam met een of twee lettergrepen en die niet begint met een 'j' omdat onze voornamen ook met een j beginnen en dan worden we de 3JS .

Mick, Nick, Tom en Tim vallen af omdat deze namen al vergeven zijn aan kinderen van goede vrienden van ons. Ook Lucas is om dezelfde reden geen optie. Hebben jullie leuke ideeen?

Alvast bedankt!
Ook ik ben zwanger van een jongetje, nu ruim 25 weken, en heb ook nog geen naam. We hebben wel wat leuke namen maar weet nog niet zeker of "de naam" hiertussen staat. Dit wordt mijn 3e kindje, heb al een zoon en een dochter met namen die met een J beginnen. Dit kindje hoeft van ons niet perse een naam met de letter J te hebben.

Deze namen vinden we wel leuk, wat denken jullie ervan of wie vult me aan?

Javy/Javey

Julian

Dex

Sem

Mexx

Finn

Maxim

Quinn
@ Laika3

James maar ja die begint met een J maar die vind ik gaaf.

misschien zit hier iets voor je bij

Ethan

Ben

Vince

Liam

Kyan

Lenn

Brent

Seth

Sam

Sid

Flynn

Dain

Dean

Glenn

Ian

Jack sorry weer die J

Lewis

Mitch

Morris

Otis

Tristen

Wes
@ flevomama.

Javy/Javey sorry ook niet mooi

Julian vind deze ook niet zo

Dex mwa rijmt op ..

Sem mooi maar populair

Mexx sorry niet zo mooi

Finn ook populair

Maxim mooi maar heel andere stijl dan de andere namen

Quinn leuk

ik vind dat je een uiteenlopend rijtje hebt moeilijk om daar iets bij te zoeken.

ik gooi wat J namen erin

Julius

Jesse

Jelte

Jorrit

Joris

Jens

Jonas

Jarno

Jesper

Jillis

Joshua

Jordan

Jari

Jaro

Jendo

Jesper

Joes

Joas

Joeri

Joel

Jorn

lastig zonder de namen van broer en zus
Thnx Cejo. Op zich wil ik best de namen van mijn andere kids erbij zetten maar bang dat ik dan herkent wordt haha. Mijn dochter haar naam hoor je namelijk nooit.

Maar oke.

Mijn zoon heet Joey en mijn dochter Joomay (Djoomee zeg je).
Trouwens Dex rijmt op... daar had ik nog niet over nagedacht hihi. Je hebt wel gelijk idd.

Vind Dean ook wel leuk maar ben er niet kapot van. Vind meidennamen zoveel makkelijker...
quote:Ukkie27 schreef op 23 mei 2011 @ 15:41:

Hallo,

Ik heb een zoon Jayden, een dochter Joya en nummer 3 is op komst. Wat is een leuke passende jongensnaam? Graag ook met een J beginnen en een Y erin.

Voor een meisje zou ik Jessey(wordt aan beide geslachten gegeven) of Jessy wel leuk vinden en erg goed passen, maar voor een jongen zijn er erbij lange na nog niet uit.

Wie denkt mee?

Groet Ukkie

Wat leuk!! Ook zwanger van je 3e kindje en ook een zoon en dochter met een J en Y in de naam. Hetzelfde als ik! Mijn zoon heet Joey trouwens, blijf dat een superleuke naam vinden.

Lastig he een naam kiezen.

Wij hadden voor een meisje Jasmijn of Jeslyn.
@ flevomama

wat een bijzondere naam heeft je dochter..mooi hoor.

je kunt trouwens je bericht wijzigen en de namen verwijderen als je wilt hoor.

hmm ik vind zelf dat de meeste namen met J die ik genoemd heb niet echt passen bij broer en zus hahaha.

zal nog eens verder zoeken
@ flevomama misschien

Daeley

Finley

Elay

Mickay

Jamie

Jaylen

Jaythan

Jerzy

Jordin
quote:Laika3 schreef op 27 mei 2011 @ 18:57:

In ieder geval, we willen graag een Engelse naam want mijn vriend is brits en heeft dus ook een Engelse achternaam. We willen graag een naam met een of twee lettergrepen en die niet begint met een 'j' omdat onze voornamen ook met een j beginnen en dan worden we de 3JS .

Hebben jullie leuke ideeen?

Alvast bedankt!

Misschien zit hier iets voor je tusen:

Mats

Nolan

Ferris

Lennox

Ilay

Fynn

Sem

Luke

Jack

Flynn

Kyle

Rowan
quote:flevomama schreef op 27 mei 2011 @ 21:24:

Ook ik ben zwanger van een jongetje, nu ruim 25 weken, en heb ook nog geen naam. We hebben wel wat leuke namen maar weet nog niet zeker of "de naam" hiertussen staat. Dit wordt mijn 3e kindje, heb al een zoon en een dochter met namen die met een J beginnen. Dit kindje hoeft van ons niet perse een naam met de letter J te hebben.

Deze namen vinden we wel leuk, wat denken jullie ervan of wie vult me aan?

Javy/Javey

Julian

Dex

Sem

Mexx

Finn

Maxim

Quinn

Jaimy

Jayden

Jessy

Jules

Sepp

Flynn

Jim

Lester

Mas

Fenn
quote:Joma schreef op 16 september 2010 @ 20:01:

ben 28 weken zwanger van een jongetje maar nog steeds geen naam

We hebben 2 opties maar ben er nog niet echt van overtuigd.

Graag jullie mening over Brett en Quint.

Redelijk leuk. Wel origineel en makkelijk uit te spreken in verschillende landen. Brent vind ik leuker dan Brett. Dat maakt het toch net iets Hollandser. Wat er misschien nog meer bijpast: Quinn, Quinten, Raf, Finn, Simon, Thijmen, Timon.
Ehm..ik mag toch aannemen dat Joma inmiddels haar kindje al heeft mogen verwelkomen? Aangezien ze in september al 28 weken zwanger was??!;)
Hoi dames,

Daar ben ik ook weer even..

Gisteren weer uren bezig geweest met namen en we hebben nu het volgende lijstje: (Dane is toch afgekeurd door vriend..)

Collin

Connor

Kayne/ Kaine

Liam

Logan

Ik word er echt gek van... ik wil nu onderhand weleens de knoop doorhakken.

Connor en Kaine hebben nu mijn voorkeur. Connor is Iers en betekent 'met sterke wil, wijs'. De laatste is Keltisch (Kayne) en betekent 'intelligent'.

Bij Kaine/ Kayne twijfel ik aan de schrijfwijze en ook vind ik het minder dat de naam dan waarschijnlijk wordt geassocieerd met de band..

Connor hadden we al bij Fenna op de lijst als ze een jongen was geweest. Ik had hem daardoor eigenlijk al afgeschoten deze zwangerschap, maar aangezien ik niet veel leukers kan vinden nu.. heb ik hem toch maar weer in het lijstje opgenomen. Vriendlief is echt weg van deze naam.

Graag jullie meningen en eventuele suggesties.
Bedenk nu net dat ik ook Caine kan schrijven. Vind het wel mooier met een 'C'. Als jullie dat zo zien staan, hoe zou je hem dan uitspreken als je niet wist dat het "keen" moest zijn?
@ deboor

ik vind met een K mooier...Caine doet me denken aan Horatio Caine van CSI

Liam vind ik ook mooi.

Jammer dat Dane afgekeurd is door je man want eigenlijk vind ik die het leukste
quote:mup1986 schreef op 29 mei 2011 @ 10:43:

Ehm..ik mag toch aannemen dat Joma inmiddels haar kindje al heeft mogen verwelkomen? Aangezien ze in september al 28 weken zwanger was??!;) Oeps! Lekker slim, ja!!!
quote:deboor schreef op 30 mei 2011 @ 11:15:

Bedenk nu net dat ik ook Caine kan schrijven. Vind het wel mooier met een 'C'. Als jullie dat zo zien staan, hoe zou je hem dan uitspreken als je niet wist dat het "keen" moest zijn?Ik ken een Cain, dus zonder de e op het eind. Prima naam, iedereen spreekt 'm gelijk goed uit.
Ik ken twee Kane's. Precies zoals de band dus. Vind het zelf niet zo'n mooie naam. Caine zou ik ook uitspreken als Keen.
Super! Bedankt voor jullie mening!

Vriendlief is enthousiast en die vind "Kayne" het mooist. Tja, de associatie met de band.. daar zijn mensen toch wel snel overheen hoop ik? En eigenlijk.. vind ik de muziek van Kane ook best ok, dus niet zo heel erg dat het eventueel daarmee geassocieerd kan worden.

Hmm.. zouden we dan eindelijk de naam gevonden hebben?

Nu maar hopen dat ik niet weer van gedachten verander.. =D
@deboor, ik vind kayne en connor leuk!

En wat vind je evtl. van Kyan/Kyam (als variant op kayne en liam)
@missShopping, Kyan/Kyam vind ik niet leuk, om dezelfde reden dat ik Liam op z'n nederlands uitgesproken ook niet zo leuk vind. Liam vind ik eigenlijk alleen leuk als hij engels wordt uitgesproken.
@ deboor nog wat laatste namen(waarom eigenlijk want Kayne is een supernaam) maar ik gooi hem er toch in

Kailen

Kayen

Kaydin

Kaynan
Bedankt Cejo! Maar ik blijf Kayne het gaafst vinden =)

Kaynan vind ik ook wel wat hebben, maar klinkt niet zo lekker in combinatie met de achternaam (die eindigt ook op -en). Dat was ook één van mijn bezwaren bij Aiden eerst. Dát en omdat Aiden gewoon heel veel voorkomt op 4 verschillende schrijfwijzes.

Maar goed, mochten we toch nog van gedachten veranderen dan horen jullie het wel weer =D Maar het lijkt erop dat we er toch eindelijk uit zijn. Durf het haast niet te zeggen.. =D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven