Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
vrijdag 27 mei 2011 om 18:57
Hi allemaal,
Zouden jullie mij ook willen helpen?
Ik ben 20 weken zwanger van ons eerste kindje en we weten sinds kort dat het een jongetje wordt. Helemaal leuk, alleen zijn we compleet blanco qua namen! We hebben we wat ' richtlijnen' zeg maar, maar kunnen niet op DE naam komen. Gelukkig hebben we nog even maar toch....
In ieder geval, we willen graag een Engelse naam want mijn vriend is brits en heeft dus ook een Engelse achternaam. We willen graag een naam met een of twee lettergrepen en die niet begint met een 'j' omdat onze voornamen ook met een j beginnen en dan worden we de 3JS .
Mick, Nick, Tom en Tim vallen af omdat deze namen al vergeven zijn aan kinderen van goede vrienden van ons. Ook Lucas is om dezelfde reden geen optie. Hebben jullie leuke ideeen?
Alvast bedankt!
Zouden jullie mij ook willen helpen?
Ik ben 20 weken zwanger van ons eerste kindje en we weten sinds kort dat het een jongetje wordt. Helemaal leuk, alleen zijn we compleet blanco qua namen! We hebben we wat ' richtlijnen' zeg maar, maar kunnen niet op DE naam komen. Gelukkig hebben we nog even maar toch....
In ieder geval, we willen graag een Engelse naam want mijn vriend is brits en heeft dus ook een Engelse achternaam. We willen graag een naam met een of twee lettergrepen en die niet begint met een 'j' omdat onze voornamen ook met een j beginnen en dan worden we de 3JS .
Mick, Nick, Tom en Tim vallen af omdat deze namen al vergeven zijn aan kinderen van goede vrienden van ons. Ook Lucas is om dezelfde reden geen optie. Hebben jullie leuke ideeen?
Alvast bedankt!
vrijdag 27 mei 2011 om 21:24
Ook ik ben zwanger van een jongetje, nu ruim 25 weken, en heb ook nog geen naam. We hebben wel wat leuke namen maar weet nog niet zeker of "de naam" hiertussen staat. Dit wordt mijn 3e kindje, heb al een zoon en een dochter met namen die met een J beginnen. Dit kindje hoeft van ons niet perse een naam met de letter J te hebben.
Deze namen vinden we wel leuk, wat denken jullie ervan of wie vult me aan?
Javy/Javey
Julian
Dex
Sem
Mexx
Finn
Maxim
Quinn
Javy/Javey
Julian
Dex
Sem
Mexx
Finn
Maxim
Quinn
vrijdag 27 mei 2011 om 22:14
@ flevomama.
Javy/Javey sorry ook niet mooi
Julian vind deze ook niet zo
Dex mwa rijmt op ..
Sem mooi maar populair
Mexx sorry niet zo mooi
Finn ook populair
Maxim mooi maar heel andere stijl dan de andere namen
Quinn leuk
ik vind dat je een uiteenlopend rijtje hebt moeilijk om daar iets bij te zoeken.
ik gooi wat J namen erin
Julius
Jesse
Jelte
Jorrit
Joris
Jens
Jonas
Jarno
Jesper
Jillis
Joshua
Jordan
Jari
Jaro
Jendo
Jesper
Joes
Joas
Joeri
Joel
Jorn
lastig zonder de namen van broer en zus
Javy/Javey sorry ook niet mooi
Julian vind deze ook niet zo
Dex mwa rijmt op ..
Sem mooi maar populair
Mexx sorry niet zo mooi
Finn ook populair
Maxim mooi maar heel andere stijl dan de andere namen
Quinn leuk
ik vind dat je een uiteenlopend rijtje hebt moeilijk om daar iets bij te zoeken.
ik gooi wat J namen erin
Julius
Jesse
Jelte
Jorrit
Joris
Jens
Jonas
Jarno
Jesper
Jillis
Joshua
Jordan
Jari
Jaro
Jendo
Jesper
Joes
Joas
Joeri
Joel
Jorn
lastig zonder de namen van broer en zus
vrijdag 27 mei 2011 om 22:36
quote:Ukkie27 schreef op 23 mei 2011 @ 15:41:
Hallo,
Ik heb een zoon Jayden, een dochter Joya en nummer 3 is op komst. Wat is een leuke passende jongensnaam? Graag ook met een J beginnen en een Y erin.
Voor een meisje zou ik Jessey(wordt aan beide geslachten gegeven) of Jessy wel leuk vinden en erg goed passen, maar voor een jongen zijn er erbij lange na nog niet uit.
Wie denkt mee?
Groet Ukkie
Wat leuk!! Ook zwanger van je 3e kindje en ook een zoon en dochter met een J en Y in de naam. Hetzelfde als ik! Mijn zoon heet Joey trouwens, blijf dat een superleuke naam vinden.
Lastig he een naam kiezen.
Wij hadden voor een meisje Jasmijn of Jeslyn.
Hallo,
Ik heb een zoon Jayden, een dochter Joya en nummer 3 is op komst. Wat is een leuke passende jongensnaam? Graag ook met een J beginnen en een Y erin.
Voor een meisje zou ik Jessey(wordt aan beide geslachten gegeven) of Jessy wel leuk vinden en erg goed passen, maar voor een jongen zijn er erbij lange na nog niet uit.
Wie denkt mee?
Groet Ukkie
Wat leuk!! Ook zwanger van je 3e kindje en ook een zoon en dochter met een J en Y in de naam. Hetzelfde als ik! Mijn zoon heet Joey trouwens, blijf dat een superleuke naam vinden.
Lastig he een naam kiezen.
Wij hadden voor een meisje Jasmijn of Jeslyn.
vrijdag 27 mei 2011 om 22:37

zaterdag 28 mei 2011 om 21:18
quote:Laika3 schreef op 27 mei 2011 @ 18:57:
Hebben jullie leuke ideeen?
Alvast bedankt!
Misschien zit hier iets voor je tusen:
Mats
Nolan
Ferris
Lennox
Ilay
Fynn
Sem
Luke
Jack
Flynn
Kyle
Rowan
Hebben jullie leuke ideeen?
Alvast bedankt!
Misschien zit hier iets voor je tusen:
Mats
Nolan
Ferris
Lennox
Ilay
Fynn
Sem
Luke
Jack
Flynn
Kyle
Rowan

zaterdag 28 mei 2011 om 21:20
quote:flevomama schreef op 27 mei 2011 @ 21:24:
Ook ik ben zwanger van een jongetje, nu ruim 25 weken, en heb ook nog geen naam. We hebben wel wat leuke namen maar weet nog niet zeker of "de naam" hiertussen staat. Dit wordt mijn 3e kindje, heb al een zoon en een dochter met namen die met een J beginnen. Dit kindje hoeft van ons niet perse een naam met de letter J te hebben.
Javy/Javey
Julian
Dex
Sem
Mexx
Finn
Maxim
Quinn
Jaimy
Jayden
Jessy
Jules
Sepp
Flynn
Jim
Lester
Mas
Fenn
Javy/Javey
Julian
Dex
Sem
Mexx
Finn
Maxim
Quinn
Jaimy
Jayden
Jessy
Jules
Sepp
Flynn
Jim
Lester
Mas
Fenn
zaterdag 28 mei 2011 om 21:23
quote:Joma schreef op 16 september 2010 @ 20:01:
ben 28 weken zwanger van een jongetje maar nog steeds geen naam
We hebben 2 opties maar ben er nog niet echt van overtuigd.
Graag jullie mening over Brett en Quint.
Redelijk leuk. Wel origineel en makkelijk uit te spreken in verschillende landen. Brent vind ik leuker dan Brett. Dat maakt het toch net iets Hollandser. Wat er misschien nog meer bijpast: Quinn, Quinten, Raf, Finn, Simon, Thijmen, Timon.
ben 28 weken zwanger van een jongetje maar nog steeds geen naam
We hebben 2 opties maar ben er nog niet echt van overtuigd.
Graag jullie mening over Brett en Quint.
Redelijk leuk. Wel origineel en makkelijk uit te spreken in verschillende landen. Brent vind ik leuker dan Brett. Dat maakt het toch net iets Hollandser. Wat er misschien nog meer bijpast: Quinn, Quinten, Raf, Finn, Simon, Thijmen, Timon.
maandag 30 mei 2011 om 11:10
Hoi dames,
Daar ben ik ook weer even..
Gisteren weer uren bezig geweest met namen en we hebben nu het volgende lijstje: (Dane is toch afgekeurd door vriend..)
Collin
Connor
Kayne/ Kaine
Liam
Logan
Ik word er echt gek van... ik wil nu onderhand weleens de knoop doorhakken.
Connor en Kaine hebben nu mijn voorkeur. Connor is Iers en betekent 'met sterke wil, wijs'. De laatste is Keltisch (Kayne) en betekent 'intelligent'.
Bij Kaine/ Kayne twijfel ik aan de schrijfwijze en ook vind ik het minder dat de naam dan waarschijnlijk wordt geassocieerd met de band..
Connor hadden we al bij Fenna op de lijst als ze een jongen was geweest. Ik had hem daardoor eigenlijk al afgeschoten deze zwangerschap, maar aangezien ik niet veel leukers kan vinden nu.. heb ik hem toch maar weer in het lijstje opgenomen. Vriendlief is echt weg van deze naam.
Graag jullie meningen en eventuele suggesties.
Daar ben ik ook weer even..
Gisteren weer uren bezig geweest met namen en we hebben nu het volgende lijstje: (Dane is toch afgekeurd door vriend..)
Collin
Connor
Kayne/ Kaine
Liam
Logan
Ik word er echt gek van... ik wil nu onderhand weleens de knoop doorhakken.
Connor en Kaine hebben nu mijn voorkeur. Connor is Iers en betekent 'met sterke wil, wijs'. De laatste is Keltisch (Kayne) en betekent 'intelligent'.
Bij Kaine/ Kayne twijfel ik aan de schrijfwijze en ook vind ik het minder dat de naam dan waarschijnlijk wordt geassocieerd met de band..
Connor hadden we al bij Fenna op de lijst als ze een jongen was geweest. Ik had hem daardoor eigenlijk al afgeschoten deze zwangerschap, maar aangezien ik niet veel leukers kan vinden nu.. heb ik hem toch maar weer in het lijstje opgenomen. Vriendlief is echt weg van deze naam.
Graag jullie meningen en eventuele suggesties.
maandag 30 mei 2011 om 12:14
quote:deboor schreef op 30 mei 2011 @ 11:15:
Bedenk nu net dat ik ook Caine kan schrijven. Vind het wel mooier met een 'C'. Als jullie dat zo zien staan, hoe zou je hem dan uitspreken als je niet wist dat het "keen" moest zijn?Ik ken een Cain, dus zonder de e op het eind. Prima naam, iedereen spreekt 'm gelijk goed uit.
Bedenk nu net dat ik ook Caine kan schrijven. Vind het wel mooier met een 'C'. Als jullie dat zo zien staan, hoe zou je hem dan uitspreken als je niet wist dat het "keen" moest zijn?Ik ken een Cain, dus zonder de e op het eind. Prima naam, iedereen spreekt 'm gelijk goed uit.
maandag 30 mei 2011 om 16:16
Super! Bedankt voor jullie mening!
Vriendlief is enthousiast en die vind "Kayne" het mooist. Tja, de associatie met de band.. daar zijn mensen toch wel snel overheen hoop ik? En eigenlijk.. vind ik de muziek van Kane ook best ok, dus niet zo heel erg dat het eventueel daarmee geassocieerd kan worden.
Hmm.. zouden we dan eindelijk de naam gevonden hebben?
Nu maar hopen dat ik niet weer van gedachten verander.. =D
Vriendlief is enthousiast en die vind "Kayne" het mooist. Tja, de associatie met de band.. daar zijn mensen toch wel snel overheen hoop ik? En eigenlijk.. vind ik de muziek van Kane ook best ok, dus niet zo heel erg dat het eventueel daarmee geassocieerd kan worden.
Hmm.. zouden we dan eindelijk de naam gevonden hebben?
Nu maar hopen dat ik niet weer van gedachten verander.. =D

maandag 30 mei 2011 om 20:57
Bedankt Cejo! Maar ik blijf Kayne het gaafst vinden =)
Kaynan vind ik ook wel wat hebben, maar klinkt niet zo lekker in combinatie met de achternaam (die eindigt ook op -en). Dat was ook één van mijn bezwaren bij Aiden eerst. Dát en omdat Aiden gewoon heel veel voorkomt op 4 verschillende schrijfwijzes.
Maar goed, mochten we toch nog van gedachten veranderen dan horen jullie het wel weer =D Maar het lijkt erop dat we er toch eindelijk uit zijn. Durf het haast niet te zeggen.. =D
Kaynan vind ik ook wel wat hebben, maar klinkt niet zo lekker in combinatie met de achternaam (die eindigt ook op -en). Dat was ook één van mijn bezwaren bij Aiden eerst. Dát en omdat Aiden gewoon heel veel voorkomt op 4 verschillende schrijfwijzes.
Maar goed, mochten we toch nog van gedachten veranderen dan horen jullie het wel weer =D Maar het lijkt erop dat we er toch eindelijk uit zijn. Durf het haast niet te zeggen.. =D