ex op verjaardag

03-06-2011 23:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:idalee schreef op 03 juni 2011 @ 23:44:

@liselore, we waren hiervoor juist wel vrienden, erna kregen we een relatie en dat is nu dus uit. Misschien inderdaad een paar maanden wachten. Dat was in eerste instantie ook mijn idee, maar hij wilde dat niet

En vervolgens gaat hij lopen bokken?

Nogmaals, ik zou mijn feestje er niet voor op het spel durven zetten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Summerdance; ja dat heb ik nu ook een beetje, ik wil hem niet blijven zien zodat hij zich kan afreageren op mij.

Maar het is zo mooooeeeeilijk, ik mis hem ergens ook
Ik vraag me ineens af waarom je het uit hebt gemaakt dan

Je vind hem de meest fantastische lieve man, je mist hem en je wilt hem op je feestje...

Sorry, maar als ik een relatie verbreek doe ik dat meestal omdat ik even niet in de buurt wil zijn van de ander
het was een twijfel geval, maar nee ik wil echt niet bij hem terug. Soms werkt het gewoon niet, maar dat gevoel is niet zo weg
quote:idalee schreef op 03 juni 2011 @ 23:35:

Susan het is inderdaad een goed idee om het met hem te overleggen; 'denk je ook niet dat het beter is als we elkaar even niet zien' inplaats van hem mede te delen dat hij niet welkom is. Als hij er geen probleem in ziet laat ik hem misschien ook gewoon wel komen (er zijn een hoop gezamenlijke vrienden dus voor hem is het misschien wel een leuke afleiding). Dan weet hij iig dat ik me er niet heel gemakkelijk bij voel waar hij wel rekening mee houdt zodat het voor mij ook een minder groot probleem is...eh, snappen jullie het nog?Ik heb dat niet gezegd, maar het lijkt me op zich wel een prima idee.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
waar baseer je dit dan weer op?[/quote]

Hij weet ook dat hij in 1e instantie welkom was. Ik heb na onze breuk ook een verjaardag gehad waarbij wij beiden waren uitgenodigd. Ik heb mijn ex toen gebeld met de vraag wat zij ervan vond en of het niet beter was dat 1 van de 2 niet zou gaan om ongemakkelijke situaties te voorkomen.

Ik redeneer dus vanuit mezelf.
Ik heb hem net even gebeld en hij deed alsof er niks aan de hand was. Was gewoon van plan te komen. Ik heb gezegd dat ik me er niet prettig bij voelde, hij zei dat hij er allang overheen was. Dat geloof ik eigenlijk niet, vorige week zat ie hier nog te huilen als een klein kind. Hij doet iets te veel zijn best om te laten zien hoe goed het nu met hem gaat.

Hij komt waarschijnlijk alsnog, waar ik dus niet zo blij mee ben
Blijf het wonderlijk vinden, jij wilt iets niet,je wordt er onrustig van en dan is het enige wat jij zegt, ik voel me er niet prettig bij.

Hij walst daarover heen met de woorden, ik kom toch en jij laat dat gewoon gebeuren?

Lekker veel respect heeft hij voor je!

Aan de andere kant vind ik je ook niet echt duidelijk.

Als ik namelijk niet wil dat er iemand op MIJN feestje komt dan zeg ik ook:

Ik wil niet dat je op mijn feestje komt

En aangezien het mijn feestje is bepaal ik.
quote:idalee schreef op 04 juni 2011 @ 10:34:

Ik heb hem net even gebeld en hij deed alsof er niks aan de hand was. Was gewoon van plan te komen. Ik heb gezegd dat ik me er niet prettig bij voelde, hij zei dat hij er allang overheen was. Dat geloof ik eigenlijk niet, vorige week zat ie hier nog te huilen als een klein kind. Hij doet iets te veel zijn best om te laten zien hoe goed het nu met hem gaat.

Hij komt waarschijnlijk alsnog, waar ik dus niet zo blij mee benGeef jij aan je vrienden altijd zo slecht aan wat je wilt? Of krijgt hij een speciale behandeling omdat jullie tot verkort nog geliefde waren?
Je moet hem gewoon zeggen dat het beter is als hij niet komt.

Op deze manier blijven jullie aanmodderen. Ik geloof trouwens niet dat jullie nu al vrienden kunnen worden, in de praktijk werkt dat gewoon meestal niet.

En je weet: zachte heelmeesters maken stinkende wonden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven