help me..

04-06-2011 11:31 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal..

een tijdje geleden is er iets gebeurd in mijn leven,waar ik nog niet helemaal overheen ben!ik ben al een keer eerder goed gekwetst geweest in een vriendschap!was de altijd voor haar,maar achter mijn rug om gunde ze mij niks,en daar ging ze behoorlijk ver in,ik werd heel erg onzeker.

Maar er kwamen nieuwe vriendinnen in mijn leven!2zusjes j en c,ik dacht dat nu alles wel goed ging.maar ik had het blijkbaar mis!de vriendschap met j en c ging eerst goed tot dat hun nichtje in beeld kwam,er was eerst geen probleem tot dat we samen uitgingen!mijn vriendin c vond een jongen leuk dus ging ik voor haar vragen wat hij van haar vond,niks zei hij,maar hij vond mij wel leuk zei hij!maar ik ging daar niet op in,later op de avond kwam hij bij mij een praatje maken en toen probeerde hij mij te zoenen,heb hem direkt duidelijk gemaakt dat ik hem niet wil,maar nou komt het probleem het nichtje van j en c zei tegen c dat wij hadden gezoent,dus ging ik naar c toe de waarheid vertellen,en zei tegen haar hij probeerde dat maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem niet wilde,gelukkig was ze niet boos,maar het werd steeds erger met het nichtje!achter mijn rug om had ze steeds iets over mij te klagen,het ging vooral over mijn uiterlijk.

En toen gingen we naar automania,c kreeg daar verkering met de beste vriend van hun nichtje!maar hier komt het hij mocht mij niet i.v.b met de plaats waar ik vandaan kom,dus heb ik tegen hem gezegt kijk eerst maar waar jezelf vandaan komt,waar ik weg kom is niks mis mee,maar c begon mij te negeren en ze had tegen j gezegt van dat ik het niet kan hebben dat zij een vriendje heeft en ik niet,maar daar ging het helemaal niet om,het ging om de feit dat hij gemene opmerkings had gemaakt tegen mij,maar omdat hij tegen haar zegt dat het een geintje was gelooft ze hem!dus heb ik met haar gepraat en uitgelegt en het was goed.

Maar we kwamen weer terug van automania en het gezeur bleef doorgaan,hoorde van j dat ze mij de schuld gaven,terwijl c haar vriendje is begonnen.dat begreep ik dus al niet,maar het ging verder,het vriendje van c en het nichtje maakte mij steeds belachelijk,zelfs op hyves deden ze dat, en het ging steeds over mijn uiterlijk,niet op mijn hyves maar bijelkaar op hyves.als ik j en c een vriendschaps gedichtje stuurde kreeg ik gelijk commentaar van het vriendje van c ik was ziek en een slijmert.terwijl ik alleen aardig wou zijn.het eerst vriendschaps gedichtje heeft c hem verwijderd ik vroeg haar waarom ze dat gedaan had zei ze weet ik niet ,toen had ik hem opnieuw erop gezet omdat c dat zei en toen kreeg ik dat commentaar dus.

als ze wat met elkaar afspreekte werd ik meestal niet meegevraagt,en j en c en ik gingen ook samen naar de sportschool het viel me op dat c vaak kritiek op mij had,zoals bijv ik heb meer gewichten dan hun,dan zegt zij ja je hebt van die mensen die meer gewichten hebben maar het niet kunnen of een goeie vriend van mij voelde meer voor mij dan alleen vrienden,heb hem vertelt dat ik liever vrienden blijf en niet meer,zegt zij misschien moet hij jou zonder make up zien misschien kom je dan van hem af,en dat deed zeer,c had mij ook een keer een smsje gestuurd ze was moe van het gezeur ik moest veranderen uhm sorry haar vriendje en nichtje zeuren steeds niet ik,begreep dat niet maar ik was tezacht om erop in te gaan en zei ok ik verander wel zegt zij ok dan geven we je nog een kans,ik was heel verdrietig daarover want ik had ze niks misdaan,nog een voorbeeld bijv met uitgaan zitten ze mij steeds belachelijk te maken,als er een jongen bij mij staat te praten krijg ik van het vriendje van c een beste schop tegen mijn kont en dan kijk ik achterom zie ik ze lachen en ben te laf om er iets van te zeggen,alle dagen zit ik te piekeren in mijn hoofd waarom ze zo tegen mij doen en ik kan mijn eigen fout niet vinden,ben alle dagen moe en durf bijna niks te zeggen omdat ik bang ben om aangevallen te worden,de laatste keer dat ik hun zag was met hun verjaardag feestje we kregen van die gloei stokjes die van mij lag op tafel zo ineenkeer ging iedereen tegen me tekeer wat blijkt nou de stokje van mij was lek en dat heb ik niet door gehad,maar ik werd zo aangevallen door hun dat ik niks meer durfde te zeggen ik sloeg dicht.vanaf die dag heb ik niks meer van hun gehoort,ik heb nu hulp gevraagt,het bleek dus uit dat ik in een depressie terecht ben gekomen,en ik pak nu zo langzamer hand mijn werk weer op,en wat blijkt nou kom ik het nichtje van hun daar ook tegen,en hoorde van de week dat ze me behoorlijk slecht aan het praten is tegen de collega´s op haar afdeling,ben wel blij dat ik op een andere afdeling zit,maar het raakt me wel steeds!vooral omdat ik ze nooit iets misdaan heb.wat vinden jullie van deze situatie,hoe waren jullie hier mee omgegaan!!

Sorry voor het lange verhaal,ik moest het even kwijt!!

alvast bedankt..
En jullie zijn hoe oud?

Soms zijn vriendschappen niet voor eeuwig.

Dit is er blijkbaar zo een.

Dat kan gebeuren, hoort bij het leven, maar om daar nou depressief van te worden.

Gewoon de dames links laten liggen en een stel nieuwe vriendinnen zoeken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje. Verwacht je nu echt dat mensen die puberale woordenbrij helemaal gaan lezen?
Wat énorm gedetailleerd. Kun je niet de kern van het verhaal samenvatten?
Herstel; ik heb het toch gelezen uit dwangmatige nieuwsgierigheid en ik ben van mening dat je een ruggegraat moet kweken, die meiden eens een grote mond moet geven en gezellig verder gaan met je leven. Door steeds maar alles over je kant te laten gaan dwing je geen respect af, dat blijkt ook uit alles wat je verteld hier. Zet die grieten eens flink op hun plaats en maak nieuwe vriendinnen die wél normaal zijn.
quote:elastiekje schreef op 04 juni 2011 @ 11:50:

Wat énorm gedetailleerd. Kun je niet de kern van het verhaal samenvatten?

Tuurlijk

TO had twee nieuwe vriendinnen (zusjes)

Daar kwam een derde bij

Toen gebeurde er iets met zoenen, of met niet zoenen

Daar kwam een beetje ruzie in de groep

Nu vinden de drie andere meisjes TO niet meer zo leuk

Wordt er een beetje geduwd en gestookt

Typisch lagere school vriendinnenverhaal dus...
Oh ok.

*baalt dat het yes-forum niet meer bestaat*
Vond dit eigenlijk meer een Tina forum gehalte...

Maar het blijkt dat de dames werken (ja ja OP helemaal gelezen)

Dus dan verwacht ik een minimale leeftijd van 18 toch?
Caps lock is de 3e van onder naar boven aan de linkerkant pffffffffff
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Uhm, dat is toch een simpel ABC-tje! Get a life en zoek andere vriendinnen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Capslock wordt ook aardig irritant, ik zou de Shift knop aanbevelen
Welk werk...? Je schrijfstijl verraad dat je op de middelbare school zit.
quote:Summerdance schreef op 04 juni 2011 @ 11:52:

[...]

Tuurlijk

TO had twee nieuwe vriendinnen (zusjes)

Daar kwam een derde bij

Toen gebeurde er iets met zoenen, of met niet zoenen

Daar kwam een beetje ruzie in de groep

Nu vinden de drie andere meisjes TO niet meer zo leuk

Wordt er een beetje geduwd en gestookt

Typisch lagere school vriendinnenverhaal dus...

Even voor de beeldvorming...

Gingen de zusjes zoenen? of het nichtje? en zo ja, wie met wie waarom enzo?
Als jij gaat werken aan je zelfvertrouwen, gaat het vast wel goed komen, het heeft zijn tijd nodig.

Puber zijn is voor meerdere een lastig iets.

En er zijn er heel van, vast wel met leuke meiden er tussen waar jij bevriend mee kan raken.

Hoe gaat het op school?

Zit je op een sport of andere club?

Allemaal vol met leuke mensen om bevriend mee te raken.

Concentreer je op je werk en school.
quote:batwom schreef op 04 juni 2011 @ 11:59:

[...]

Even voor de beeldvorming...

Gingen de zusjes zoenen? of het nichtje? en zo ja, wie met wie waarom enzo?Excuus....met een op zichzelf staande man die ineens het verhaal inwandelde
quote:Summerdance schreef op 04 juni 2011 @ 12:01:

[...]

Excuus....met een op zichzelf staande man die ineens het verhaal inwandelde

Ah oke, dan is het me nu helemaal duidelijk.

Tja, vervelend enzo, denk ik..
pffff wat een verhaal, ik kom er gewoon niet doorheen met j en c en nichtje en vrienden en c en j...
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:brookelle schreef op 04 juni 2011 @ 11:31:

mijn vriendin c vond een jongen leuk dus ging ik voor haar vragen wat hij van haar vond,niks zei hij,maar hij vond mij wel leuk zei hij!maar ik ging daar niet op in,later op de avond kwam hij bij mij een praatje maken en toen probeerde hij mij te zoenen,heb hem direkt duidelijk gemaakt dat ik hem niet wil,maar nou komt het probleem het nichtje van j en c zei tegen c dat wij hadden gezoent,dus ging ik naar c toe de waarheid vertellen,en zei tegen haar hij probeerde dat maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem niet wilde,gelukkig was ze niet boos,maar het werd steeds erger met het nichtje!achter mijn rug om had ze steeds iets over mij te klagen,het ging vooral over mijn uiterlijk.alvast bedankt..Dit is eerder lagere school werk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:norma_jeane schreef op 04 juni 2011 @ 12:04:

pffff wat een verhaal, ik kom er gewoon niet doorheen met j en c en nichtje en vrienden en c en j...Ja, stel je voor dat P en X ook nog langsgekomen waren!
quote:batwom schreef op 04 juni 2011 @ 12:18:

[...]

Ja, stel je voor dat P en X ook nog langsgekomen waren!Die waren er ook!! Maar die kregen de namen 'nichtje van c en je' en 'vriendje van c' (of was het nou j???)
Kan er geen nieuwe pijler komen: voor al je puberprobleempjes? Dan hoef ik dit soort gemiep niet meer te openen.
.
Ik kom er niet doorheen. Mijn advies: bij twijfel niet doen. Of juist wel,
Gewoon allemaal lekker doen allemaal. Ga er voor.....

Ben je nu weer blij?
Pff niet door heen te komen. Hoe oud zijn jullie allemaal? jaar of 15 schat ik.
Dat "Help me..." ook, alsof iemand op sterven na dood is en nog net met zijn laatste krachten bij het toetsenbord kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven