Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik vind mijn manduca nog steeds zo mooi! Heb er lang naar moeten zoeken maar ben er nog steeds helemaal happy mee.
als je nu zegt wat je zoekt qua kleuren, motieven etc wil ik best mee zoeken voor je duuv
of je komt even op het draagdoekentopic langs duuv

kwam dit grappige shirtje nog tegen op zoek naar plaatsje van mijn doeken
lult er nog iemand met me mee?
lijkt me zo onhandig om zo'n doek vast te maken als je alleen bent, of valt dat mee? ziet er zo ingewikkeld uit..

Je hebt een mooie verzameling gw!
Is niet moeillijk duuv, zeker op de buikdragen (wat je in het begin doet) is heel makkelijk te leren. Enig nadeel van doeken vind/vond ik dat als je buiten knoopt (naast de auto ofzo) je doek op de grond hangt en dus nat of vies wordt, daarvoor had ik toendertijd mijn ringsling aangeschaft en daarom vind ik de manduca ook ideaal (maar die is niet vanaf de geboorte te gebruiken).
Ik wil best naar de volgende meet doek meenemen en bijv. de bondo, dan kun je even kijken/proberen.
Ik heb ook nog even jullie hulp nodig, H gaat nog 2x logeren bij go2, ik wil graag een afscheidskadootje geven, maar wat?

Ze heeft zelf 3 zoontjes (6,5 en 9 maand), zijn redelijk christelijk (ik heb haar nog nooit met broek gezien, altijd rok, even voor de beeldvorming), ze hebben geen tv (dus dvd voor de kinderen hebben ze niets aan ).

HEbben jullie suggesties?
Paar leuke voorleesboekjes? Of wat knutselspulletjes ofzo.

Zo'n geweven doek lijkt me ook het handigst gw. Zou super zijn als je die mee wil nemen naar meet.. daar kunnen ze toch vanaf heel klein in?

Over een meet gesproken.. wanneer is die?
Tja, niemand weet wanneer er weer een meet is...

We gaan nu zowiezo de vakantie periode weer in...
Oh Gw, had ik nog niet gezegd he. Heb een boete gekregen vanuit duitsland . Ik reed wel 7 km te hard (na de corrrectiefactor)
Kost gelukkig geen kont hier ivm NL, fan, dus dat scheelt dan weer wel.

Mss moeten we ondanks vakantie gewoon wat gaan plannen en dan in het najaar snel een 2e meet plannen. Wss kan toch niet iedereen, dus dan maar 2 plannen?
En geweven kan al vanaf geboorte
nee hahah, het kost echt niets... maar ik moest wel lachen, compleet met foto !!! Heb maar gelijk betaald...had niet zoveel zin om opgeroepen te worden om voor de rechtbank te verschijnen...

2 meets kan ook ja. Maar wat gaan we doen, met of zonder kinderen? Ik vind zonder een stuk relaxter eigenlijk
Mij maakt het niet uit!
Als mariss komt als het zonder kids is, zou ik het leuker vinden zonder, anders maakt het me niets uit.
We zijn gisteren trouwens ook nog 2x geflitst (maar die hoeven we gelukkig niet te betalen ).
Eens met gw, en ik vind het dan ook wat makkelijker. Weet nu al dat ik de hele tijd achter D aan kan rennen.. kom ik niet aan kletsen toe..
Ach, misschien neem ik haar dan gewoon niet mee. Kan ik ook voor kiezen... Ligt een beetje aan wat we gaan doen en zo
Als we met kinderen afspreken moeten we denk ik naar een soort ballorig gaan (dat is toch redelijk afgeschermd voor kinderen, in de zin dat ze nergens heen kunnen en dus niet weg kunnen lopen?).
Shit, niet in de ballenbak geweest!
Tja een soort ballorig. We gaan het morgen weer proberen met haar... kijken of ze het nu wel leuk vindt. vorige keer vond ze het vreselijk...

Alle kinderen worden wild als ze een ballenbak zien.. M. wordt ook wild, maar dan in de zin van ik wil er niet in mama (gilt heel de boel bij elkaar, ze haat het echt)

Had vanmorgen nog woorden met vent. Hij stond op om half 8 om met M. naar beneden te gaan. Ik schop hem er altijd uit omdat hij overdag kan slapen en ik niet... dus hij ligt nu lekker in zijn bedje te slapen en M. in haar bedje.

Kom ik beneden om 10 uur. En de enige woorden die eruit kwamen waren : Nee, niet doen, wat zei papa nou, nee niet doen, doe eens normaal...

Heb gezegd dat ie best wel wat leuker kan doen.. dat ik begrijp dat ie moe is, maar soms moet hij het een beetje loslaten...
Fan, vent heeft hier duidelijk ook veel minder geduld dan ik heb, en dan is het idd ook wel eens, nee, doe normaal, zoals bij jouw vent, ik snap dat ook niet, hij ziet haar zo weinig, dan ga je toch niet zitten zeiken in het weekend? Maar meneer zit dan rustig op de bank en is volgens mij te beroerd om even op te staan om iets met haar te doen, want daarmee haal je haar veel sneller uit dan te gaan lopen fitten, maar mannen he...
Ja hier is het de laptop.. Hij zat iets te kijken dus ja dan is het veel fijner om daar met je hoofd in te zitten he... gezeur... bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven