depri neef bemoeid zich
zondag 5 juni 2011 om 13:55
zondag 5 juni 2011 om 13:57
Iemand met zelfmoord gedachten de deur wijzen vind ik eigenlijk not done. Maar dat hij brieven en mails blijft sturen dat hij de kinderen aandacht wil geven ook als jullie het daar niet mee eens zijn vind ik ronduit creepy. Wat voor rare gedachten haalt hij zich allemaal in het hoofd? Straks probeert hij ze nog mee te nemen zonder juillie toestemming.
Je hebt groot gelijk dat je hem niet meer in je huis wil maar ik zou wel proberen te regelen dat anderen zich een beetje over hem ontfermen.
Je hebt groot gelijk dat je hem niet meer in je huis wil maar ik zou wel proberen te regelen dat anderen zich een beetje over hem ontfermen.
zondag 5 juni 2011 om 13:58
Ik zou op de eerste brief of mail een brief terugsturen waarin je duidelijk zegt waar je niet van gediend bent en waarom hij dus niet meer welkom is. En alle volgende mail ongelezen weggooien.
Hoe oud is die neef? Heeft het zin om zijn ouders in te lichten? En evt zijn behandelaar als hij die heeft je jij weet wie het is?
Hoe oud is die neef? Heeft het zin om zijn ouders in te lichten? En evt zijn behandelaar als hij die heeft je jij weet wie het is?
.
zondag 5 juni 2011 om 13:59
Ongewenst gedrag heeft tot gevolg ongewenste maatregelen, in die zin ben ik het met jullie eens dat wanneer hij de grenzen en afspraken binnen het gezin niet respecteert, hij niet welkom is. Hij gaat nog door ook, met grenzen overschrijden, zo te lezen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 5 juni 2011 om 14:00
quote:panadol schreef op 05 juni 2011 @ 13:59:
[...]
Nee hij beschuldigd mijn man dat hij niet goed is voor mij,en de kinderen.En dat hij ook vind dar ik therapie moet volgen kortom discussie waar we niet uitkomen en hij blijft volhouden.Dat gaat ie dan maar lekker ergens anders doen. Of misschien moet hij een eigen leven gaan zoeken.
[...]
Nee hij beschuldigd mijn man dat hij niet goed is voor mij,en de kinderen.En dat hij ook vind dar ik therapie moet volgen kortom discussie waar we niet uitkomen en hij blijft volhouden.Dat gaat ie dan maar lekker ergens anders doen. Of misschien moet hij een eigen leven gaan zoeken.
zondag 5 juni 2011 om 14:04
Oei lastige situatie.
Omdat hij geestelijk niet helemaal gezond is kan hij een geheel eigen manier van denken hebben die voor hemzelf logisch is.
En wat voor jullie logisch is (niet meer welkom = niet meer welkom) daar trekt hij zich wellicht niks van aan.
Heeft ie verder iets te doen, in zijn leven? Behalve zich met jullie bemoeien?
Omdat hij geestelijk niet helemaal gezond is kan hij een geheel eigen manier van denken hebben die voor hemzelf logisch is.
En wat voor jullie logisch is (niet meer welkom = niet meer welkom) daar trekt hij zich wellicht niks van aan.
Heeft ie verder iets te doen, in zijn leven? Behalve zich met jullie bemoeien?
zondag 5 juni 2011 om 14:17
quote:panadol schreef op 05 juni 2011 @ 14:15:
[...]
Wat is het wel dan?Een depressief iemand houdt zich in de regel niet op een dergelijke actieve, dwingende en verbeten manier bezig met zaken. Maakt het voor jullie eigenlijk nog uit om te weten wat het dan wéll is?
[...]
Wat is het wel dan?Een depressief iemand houdt zich in de regel niet op een dergelijke actieve, dwingende en verbeten manier bezig met zaken. Maakt het voor jullie eigenlijk nog uit om te weten wat het dan wéll is?
zondag 5 juni 2011 om 14:17