naaktstranden

06-06-2011 17:56 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
het word weer strandweer ,ik zie dat ervaring naaktstrand al eerder een forum had hier ,misschien idee om ervaringen uit te wisselen .
Wat heeft een naaktstrand nou toch met seks te maken?
quote:luna400 schreef op 06 juni 2011 @ 17:56:

het word weer strandweer ,ik zie dat ervaring naaktstrand al eerder een forum had hier ,misschien idee om ervaringen uit te wisselen .Nou, dan kun je het misschien vragen aan ervaring naaktstrand?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als TO serieus is over naturisme en naaktstranden, dan kan het topic toch naar 'Thuis' of 'Overige' of zo?

Maar als het gaat over seksuele ervaringen op het (naakt)strand....Maar daar vind ik 't nou net weer te vaag voor!
is dat zo een rare vraag ,je hoord het zo vaak van die naaktstrandjes .dat er meer als alleen zonnen gebeurd ,de ene is er tegen de ander voor .is toch niet vreemd om te horen hoe andere dat ervaren .
Ik hoor daar nooit over...maar ik houd me er ook niet mee bezig.

Maarre...als je seksuele handelingen wil verrichten, dan zoek je toch gewoon een afgelegen duinpannetje op?

Op een naaktstrand komen de mensen volgens mij toch veelal voor het naakt zonnen en zo. Seks kan in principe op elk strand (alleen liever niet vlak voor mijn neus).
luna400 is gewoon een beetje op zoek naar sex
Alsjeblieft niet zeg, ik kom op het naakstrand om gewoon streeploos bruin te worden en om mijn kind -dat niets liever doet dan in d'r blootje lopen- lekker bloot te laten spelen zonder dat daar raar naar gekeken wordt.

En nee, mijn kind hoeft nog geen seksuele praktijklessen te krijgen van mensen die het fatsoen niet op kunnen brengen om hun seksuele gedragingen privé te houden. Alsjeblieft niet zeg, denk even na wat je doet. Naaktheid op zo'n strand heeft niets met seks te maken. Er komen daar kinderen!
t is eigenlijk wel een goed idee.

Ik heb geen zin om op t strand allemaal mensen uit mijn oude dorp tegen te komen. Ik denk dat die kans op het naaktstrand kleiner is dan op het 'gewone' strand.

En je zit ook niet met t probleem dat je bikini zo langzaam droogt.

Dit hoort niet op de sekspijler. Naakstranden zijn er om naakt te kunnen zonnen. Ze zijn er niet om orgies te houden.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
misschien kan je privebericht sturen naar domkop. die is wel in voor een potje seks op een naaktstrand. maar dan moet je hem wel voor ze ballen slaan
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Als je het naaktstrand gebruikt om eens lekker aan je trekken te komen, dan ben jij dus het type dat zo'n strand een negatief imago geeft.

Je hebt zeker ook sex in de sauna?
quote:bommi schreef op 06 juni 2011 @ 18:52:

Als je het naaktstrand gebruikt om eens lekker aan je trekken te komen, dan ben jij dus het type dat zo'n strand een negatief imago geeft.

Je hebt zeker ook sex in de sauna?

Franck, kom er maar in!
quote:luna400 schreef op 06 juni 2011 @ 18:18:

is dat zo een rare vraag ,je hoord het zo vaak van die naaktstrandjes .dat er meer als alleen zonnen gebeurd ,de ene is er tegen de ander voor .is toch niet vreemd om te horen hoe andere dat ervaren .

Ja, dat is een rare vraag. Mag je wel een cursus Nederlands mee nemen naar een naaktstrand?

Dan raad ik je dat aan...
Ja, ik vind dat echt een rare vraag. Naakt zonnen heeft niets te maken met seks.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
TO heeft blijkbaar wel eens gehoord dat je ook voor seks kunt 'shoppen' op een naaktstrand. Want volgens haar zou het wel degelijk gebeuren. Wat zijn onze ervaringen daarmee? Geen idee, ik kom nooit op het naaktstrand...maar ik kan me niet voorstellen dat daar meer gesekst zou worden dan op andere stranden. Ik denk zelfs veel minder. Spannend is het daar volgens mij totaal niet.

Ik denk wel dat er seks plaatsvind op het strand, maar dan niet overdag, maar ergens op een gewoon strand 's avonds laat, of in de duinen waar niemand het kan zien. Maar goed...eigenlijk is dit een heel serieus antwoord op een topic wat je niet serieus kan nemen....Ik heb zeker niks te doen...

*Gaat weer verder met nuttige dingen*
Nou luna400, gezien je Nederlands kun je beter naar een naakdstrant gaan. Daar zul je in elk geval iedereen die hier reageert niet tegenkomen.
quote:luna400 schreef op 06 juni 2011 @ 17:56:

het word weer strandweer ,ik zie dat ervaring naaktstrand al eerder een forum had hier ,misschien idee om ervaringen uit te wisselen .Ik kom wel eens op het naaktstrand tussen Den Haag en Wassenaar. Veel blote piemels en blote kutten. Maar seks....??? Nee, dat heb ik daar nog nooit gezien (wil overigens niet zeggen dat het daar nooit gebeurd hoor; maar met mijn eigen ogen heb ik dat daar nooit waargenomen.) Bloot is namelijk gelijk aan seks, Luna.
Ik bedoel natuurlijk = NIET gelijk aan seks. Sorry voor deze vertyping.
Ik vind het naaktstrand helemaal niks.

Ik hoef niet zo te zien wat iedereen heeft hangen en wil ook niet dat mensen dat bij mij zien.

Ik heb er dus helemaal niks mee. Maar gelukkig zijn er zat mensen die naar zo'n strand gaan (en naar dat soort campings etc)
quote:badmeester schreef op 06 juni 2011 @ 18:25:

luna400 is gewoon een beetje op zoek naar sexhe he badmeestertje ,daar hoef ik niet voor op het forum te schrijven hoor hier in zeeland heb je meer van die stranden .
Op sommige naaktstranden wordt door swingers een "meet and greet" georganiseerd.

Deze swingers gaan daar lekker chillen, glaasje drinken en elkaar leren kennen!

Eventueel daarna ergens @home verder chillen en seks whatever!

maar on the beach zijn juist deze mensen zich bewust van wat done or not done is!! Seks op een naaktstrand is NOT done!!

Zelfs Swingers hebben kids!! vreemd he??? en nudisten weten waar een naaktstrand voor is!! voor naakt recreëren!! niet voor seks!
quote:Gamayun schreef op 06 juni 2011 @ 18:32:

Dit hoort niet op de sekspijler. Naakstranden zijn er om naakt te kunnen zonnen. Ze zijn er niet om orgies te houden.Sex op het strand hoeft nog niet per definitie een orgie te zijn
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:Jayy2 schreef op 06 juni 2011 @ 21:45:

Nou luna400, gezien je Nederlands kun je beter naar een naakdstrant gaan. Daar zul je in elk geval iedereen die hier reageert niet tegenkomen.

dat zeg jij .teneerste het is strand met een d he niet met t ,als je het over mijn nederlands heb ,dan heb jij helemaal geen school gehad .

je zeg dat daar niet komt die hier staan ,je moest eens weten stille wateren hebben diepe gronden
Mag dit topic verwijdert worden... ik geloof er helemaal niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven