Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dokter Twan? Had gewoon een assistente hahaha. Ja 80% is juist supergoed, Des te sneller ze zwemmen hoe minder ze van hun bevruchtingscapaciteit verliezen.

Maar het wordt hem niet hoor. Mijn schildklier is denk ik nog teveel van het paadje om eventueel goed in te nestelen denk ik, maar laat me maar zo denken, dan vliegen de weken eerder voorbij, en kan het altijd nog meevallen.

Kleine kindjes die bloed moeten prikken....zieluhg. Laatst was er bij mij een jongen van 13 geloof ik. Die moesten ze met 4 maan in die stoel tegenhouden, en maar gillen en schreeuwen.
Aaaah arme kleine Vito! Hopelijk komt er iets uit de test.

Bedankt voor de felicitaties.

En voor de ontzettend leuke kaartjes (sommige zelfs dubbel ).

Word er zowaar eemoosjooneel van. Erg lief van jullie.

Vorig jaar rond deze tijd dacht ik nog dat Frummels never nooit tevoorschijn zouden komen. Tot zo'n half uurtje later de hel losbrak.

Kom straks even bijlezen, nu boodschappen doen voor feestgebeuren zaterdag en zondag.
quote:Inad schreef op 17 januari 2008 @ 14:14:

Chasing Cars is het mooiste nummer ooit

Nu nog een man om ermee naar te luisteren, liggend op een bed vol rozenblaadjes ofzo JAAAAAAAAAA!!!!
Gefeliciteerd LUUN!! Goh ik word zelfs emo...een jaar geleden waren we druk aan het afwachten en kregen we weeendansen ;-)! Geniet ervan vandaag en het weekend, met veel taart en worst
Jaaaaaaaaaaaaaa, das waar ook!! Vish, jij kwam echt heul vaak langs om een dansje voor ons te doen. Was erg gezellig!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb vanmiddag openingplaatje aangepast, maar ik zie helemaal niks? Jullie ook niet?
Loretta is De Mol. Punt.
nope
Zo das beter. Ook namens Theetante natuurlijk van harte gefeliciteerd, jongens!
Weet je nog die foto van Lily Allen die je plakte Pep? Rokend terwijl zwanger? En ze zei ook dat ze gewoon nog dronk enzo.

Heeft miskraam gehad.
Oprah uitzending is stom. Domme Amerikanen.

Gast heeft autistisch zoontje.

In May 2007 McCarthy announced that her son was diagnosed with autism in 2005. In June, she was named as the TACA spokesperson for families affected by Autism. Louder than Words: A Mother's Journey in Healing Autism was published September 17, 2007. McCarthy told Oprah that her son was developing normally until he received his measles, mumps and rubella vaccine (at 15 months of age).

Dit is echter allang weer weerlegd dat het door die vaccinatie zou komen. Pfffffffffffff. Schreeuwlelijken.
O ja en artsen moeten vooral naar de moeders luisteren. Ja, wat stelt de wetenschap nou eigenlijk voor?
En het kan genezen worden?!?!?!
Lekker kort door de bocht inderdaad. Jammer dat ze plank zo misslaat, want er kijken ondertussen wel miljoenen mensen naar zo'n uitzending. En die worden allemaal op het verkeerde been gezet.
Loretta is De Mol. Punt.
Genezen? Nu wordt het nog ongeloofwaardig ook!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja behoorlijk, maar inderdaad, Oprah is wel een guru voor veel mensen.
Dan kun je dus weer helemaal opnieuw beginnen met het ontkrachten van dit soort fabeltjes.
Loretta is De Mol. Punt.
Nog een mooie. Natalee Holloway zou zijn verkracht en vermoord zijn door haar stiefvader.
Die Oprah had ik vannacht al een stukje van gezien. Kon niet naar dat mens kijken, wat een bek en dat irritante haar en dan ook nog wat ze zei, 5 minuten toen heb ik hem uitgezet.

Goed gegeten hier, en jullie? Nemo is het mama-tijdperk voorbij en noemt me Vis en Vissie
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Pepski hoe gaat het maaisje???
Nee ruk gegeten.
Oh zat vanmorgen echt te kruisposten met Kess, wat naar van die prik

Luun, hoop dat je een hele leuke dag hebt. Mijn kaartje komt denk ik maandag binnen

Ik ga gewoon een reputatie vestigen van te late kaartjes hier

Waarom ruk gegeten, Star?

Vis en Vissie, whahaha, lief die Nemo

Wij zijn middag weg geweest, beetje stad in en chocomel drinken enzo. Chico kwam ook mee en ging met Chica boekjes lezen en torens van blokken bouwen in de bieb, dus heb heerlijk zitten lezen in m'n uppie in t cafe, geweldiggggg

Ik ben nu echt bewust bezig met meer Inadtijd plannen om zo al te depressieve jank en liedjesluistersessies te voorkomen

Ik heb nog pasta in de vriezer staan (met zalm en spinazie) en ga die zo opwarmen. Ben zoooooooooooooooooooooooooo blij dat ik Vish-guru's voorbeeld van vooruitkoken heb overgenomen. Morgen ga ik wagonlading goed gevulde groentensoep maken en paar hartige taartjes voor in de vriezer. Vish Vish Vissshh
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Janken is niet errug hoor Inad

Kip te lang in pan dus schoenzool, puree koud en groenten ook te lang gekookt. En bedankt Starrekieker
Vooruitkoken Rulezzzzz

en schoenzolen sucken.

dan moeten we morgen maar een lekker taartje eten
en huilen mag hoor Inad, ook via de msn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven