Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik doe er altijd witte saus door, hmmmmm lekkah!

Goed, zit heerlijk rustig alleen te zitten. Starrekieker is met mijn vader op stap.
oooh dat klinkt lekker!

Gezellig, op stap met schoonpa, klinkt goed!!

Ik ga nu echt bankhangen, het zuchten is kreunen geworden
doei
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Succes met je aansteller
Haai

ff lezen
Nog net op tijd gefeliciteerd voor de Frummels! (ter verdediging wil ik wel aanvoeren dat ik op hyves al een felicitatie had achtergelaten hoor )

En arme Vitootje, bloedprikken is niet leuk. Wel fijn dat het beter gaat met zijn longetjes. Jeuk is zó vervelend Arm mannetje.
Oprah had ik gister al gezien. Eowman vond dat ik moest zappen, hij vond die mevrouw vervelend. En dat wás ze ook. En maar bazelen over moederinstinct, en het licht dat opeens uitging in de ogen van haar kind na de vaccinatie, maar na een dieet was het allemaal weer goed. Muts.....
Inad Maar tijd voor jezelf is wel heel belangrijk en nodig enzo. Doen dus!
Pep heeft friet. Ik wil ook friet. Of chocola. Of snoep. Of chips. Maar ik heb niets in huis, alleen verantwoorde meuk. Bleghh.....
En Harry ziek en Diri aan het aandachtgeven. Maar Star is alleen thuis. Dus waarom ben ik dan alleen? Waarom?
Ik wil nog even melden dat Juna uit zichzelf deze week 3 keer opeens om het potje vroeg, 2x netjes goedgemikt heeft en 1x net te laat was en op de grond pieste

8
9
10

Ja, zo kan ik het ook!

Jij gaan gewoon rustig zitten wachten tot iedereen hier moegeluld is dan kom jij nog eens fijn 10 op een rij spelen.

Goed zeg, van Juna! Tony daarentegen, met wie we ook een feest van het potje proberen te maken, heeft vandaag drie keer in zijn luier gepoept en meldt het dan gewoon niet. Je merkt het pas als je onpasselijk wordt omdat hij dicht bij je komt staan. Vies joch.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik doe gewoon 4 op een rijtjes en 10 op een rijtjes waar jij bij bent, Kess

Goed gedaan Eow

En voor Juna:

Zelf willen en interesse hebben is echt teken dat ze er mee bezig is en goed moment voor poging tot zindelijkheid. Lekker vroeg, die Junaatje

Hihi, die Tony, veel te druk met andere dingen, misschien wel wetenschapper in de dop. Druk met allerlei uitvindingen of filosofieen en niet geinteresseerd in eigen feacus, en welbeschouwd is het ook helemaal niet zo interessant natuurlijk

Zo, dat was mijn eerste, hele zindelijke zinnige bijdrage

Luna, ben blij dat ik niet alleen sta in pannekoekentaartverhaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik heb op TV naar vreselijke onderbroekenlolfilm liggen kijken en tijdschriftjes gelezen. Fijn is dat. En had ook nog witte chocola en van die witte chocolade koekjes met een gat erin. En wijn. Ik ben wel officieel beter dus geloof ik
Oh, dank voor alle lieve woorden en knuffels trouwens, wat een skatties!!

Beterschap voor Harry, Diri

Starman moet gewoon vaker oefenen, Star

En jeeeeeee voor Pep niet hoeven missen!!!
Gewoon waar Kess bij is dus
quote:Inad schreef op 18 januari 2008 @ 22:44:

Gewoon waar Kess bij is dus Nietus! Ik was online weekendje weg boeken. En dat is gelukt! Dus ik gun jou je triomf dan ook maar!
Loretta is De Mol. Punt.
Oooooh, Inad! Die witte koekjes met gat, van Verkade toch? Nou moet moet moet ik perse weten hoe ze ook alweer heten, anders kan ik straks niet slapen Help je even mee zoeken?
Loretta is De Mol. Punt.

Heb um al. Maar dan in het wit dus. Deze toch? Lekkerrrrrrr. Ben de laatste dagen weken echt vreselijk vreterig bezig en helaas zie ik dat ook op de weegschaal. Dat was voorheen nooit. Kon eten wat ik wilde, maar kwam niet aan. Behalve ten tijde van zwanger, natuurlijk. Maar dat is nu niet.
Loretta is De Mol. Punt.
snel snelllll

stop kessssss

Vierrrrrrrr op een rrrrrrrrrij
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven