Penopauze?
maandag 6 juni 2011 om 15:51
quote:batwom schreef op 06 juni 2011 @ 15:49:
[...]
Ik geloof er geen reet van dat je het zonde vindt van de man zelf.
Jij raakt je neukertje kwijt en daarom is de invloed van nieuwe vriendin voor jou niet positief.
Jij hebt ook nog een lieve man lees ik, en dan gun je ex niks nieuws? Je weet het mooi te vertellen maar je praatjes deugen niet.
KEDENG!
Subtiliteit is niet jouw ding?
[...]
Ik geloof er geen reet van dat je het zonde vindt van de man zelf.
Jij raakt je neukertje kwijt en daarom is de invloed van nieuwe vriendin voor jou niet positief.
Jij hebt ook nog een lieve man lees ik, en dan gun je ex niks nieuws? Je weet het mooi te vertellen maar je praatjes deugen niet.
KEDENG!
Subtiliteit is niet jouw ding?
This is not kosher!
maandag 6 juni 2011 om 16:13
quote:madelin1970 schreef op 06 juni 2011 @ 16:07:
batworm,
wat jij maar praatjes vind, zijn voor mij mijn diepe hartgevoelens die ik hier openlijk deel, ...ik ben eerlijk en open en schrijf op wat ik voel..
ik weet dat ik hem zijn geluk moet gunnen, maar dat is mn verstand...
En hoe zit het met de diepe hartgevoelens en het geluk van je man? Ben je tegen hem ook zo open en eerlijk? of weet hij ervan?
In dat geval heb ik niks gezegd natuurlijk.
batworm,
wat jij maar praatjes vind, zijn voor mij mijn diepe hartgevoelens die ik hier openlijk deel, ...ik ben eerlijk en open en schrijf op wat ik voel..
ik weet dat ik hem zijn geluk moet gunnen, maar dat is mn verstand...
En hoe zit het met de diepe hartgevoelens en het geluk van je man? Ben je tegen hem ook zo open en eerlijk? of weet hij ervan?
In dat geval heb ik niks gezegd natuurlijk.
maandag 6 juni 2011 om 16:41
quote:madelin1970 schreef op 06 juni 2011 @ 16:20:
ja, mijn man is van ALLES op de hoogte!
hij is een maatje, en we hebben samen een kind en bedrijf.
ik zou hem idd meer mogen waarderen, al is het vuur verleden tijd.
hij denkt daar ook zo over. en heeft zelf een vriendin
Oke daar geen probleem dus, dat is fijn.
Ik zou mijn ex dan zijn vrendin gunnen zoals je man en jij elkaar dat gunnen. Dat het meisje niet naar jouw zin is.. tja, dat is jouw probleem. Ex is vrij om te doen wat hij wil en hij wil haar.
ja, mijn man is van ALLES op de hoogte!
hij is een maatje, en we hebben samen een kind en bedrijf.
ik zou hem idd meer mogen waarderen, al is het vuur verleden tijd.
hij denkt daar ook zo over. en heeft zelf een vriendin
Oke daar geen probleem dus, dat is fijn.
Ik zou mijn ex dan zijn vrendin gunnen zoals je man en jij elkaar dat gunnen. Dat het meisje niet naar jouw zin is.. tja, dat is jouw probleem. Ex is vrij om te doen wat hij wil en hij wil haar.
maandag 6 juni 2011 om 16:51
Tuurlijk mag je dingen van je afschrijven op het forum, maar wees dan wel eerlijk! Ga niet roepen dat je iemand zo graag wilt beschermen enzo, terwijl dat niet waar is. Wees dan eerlijk en zeg gewoon, zoals in je andere topic, dat je hem terugwilt en er nu dus van baalt dat ie kiest voor een ander.
Nogmaals, die man heeft zijn keuze gemaakt en ga nou niet in een fantasiewereldje zitten en hopen dat ie terugkomt, omdat jullie zoiets speciaals hebben samen. Hij is duidelijk geweest, hij kiest voor haar, geef ze die kans en ga aan de slag met je liefdesverdriet en met je eigenwaarde, want die is ook ver te zoeken op dit moment.
Nogmaals, die man heeft zijn keuze gemaakt en ga nou niet in een fantasiewereldje zitten en hopen dat ie terugkomt, omdat jullie zoiets speciaals hebben samen. Hij is duidelijk geweest, hij kiest voor haar, geef ze die kans en ga aan de slag met je liefdesverdriet en met je eigenwaarde, want die is ook ver te zoeken op dit moment.
maandag 6 juni 2011 om 16:57
quote:madelin1970 schreef op 06 juni 2011 @ 13:34:
Vriend van mij zelf 41, heeft een meisje van 20.
De omgeving vind het allemaal volgens hem heel normaal,..
hij beweerd een gelijkwaardige relatie te hebben en ook heel serieus....
ze verschillen nogal van kom af, zij is streng gelovig opgevoed en gaat elke zondag naar de kerk, hij heeft daar een hekel aan en gaat niet mee..
De man in kwestie is een hele lieve, maar ook moeilijke man,.. ik gun hem zijn geluk. Maar ik denk dat dit een opleving van de bekende penopauze is.
Overigens heeft hij nooit een gezin gesticht, en kan moeilijk lang relaties houden..
zou dit de oplossing zijn voor alles, gewoon een jong ding, blanco en onbeschreven..
was benieuwd naar de reacties.Ja dus? lekker belangrijk. Leven en laten leven weet je wel.
Vriend van mij zelf 41, heeft een meisje van 20.
De omgeving vind het allemaal volgens hem heel normaal,..
hij beweerd een gelijkwaardige relatie te hebben en ook heel serieus....
ze verschillen nogal van kom af, zij is streng gelovig opgevoed en gaat elke zondag naar de kerk, hij heeft daar een hekel aan en gaat niet mee..
De man in kwestie is een hele lieve, maar ook moeilijke man,.. ik gun hem zijn geluk. Maar ik denk dat dit een opleving van de bekende penopauze is.
Overigens heeft hij nooit een gezin gesticht, en kan moeilijk lang relaties houden..
zou dit de oplossing zijn voor alles, gewoon een jong ding, blanco en onbeschreven..
was benieuwd naar de reacties.Ja dus? lekker belangrijk. Leven en laten leven weet je wel.
Always look on the bright side of life
maandag 6 juni 2011 om 17:51
Gezien je zorgen om deze man en dat hij moeilijk langere relaties kan houden,vind ik dat ie een goede keuze heeft gemaakt.
Ik denk idd dat een jongere en "blanco" vriendin voor moeilijkere relatiemannen geen slechte oplossing is.Ook duidelijk positief is dat ze uit een gelovig milieu komt.Verbreken van een relatie/ scheiden gebeurt daar toch beduidend minder snel.
Al met al denk ik (als man zijnde) dat deze relatie best een goede kans maakt.
Ik denk idd dat een jongere en "blanco" vriendin voor moeilijkere relatiemannen geen slechte oplossing is.Ook duidelijk positief is dat ze uit een gelovig milieu komt.Verbreken van een relatie/ scheiden gebeurt daar toch beduidend minder snel.
Al met al denk ik (als man zijnde) dat deze relatie best een goede kans maakt.
Hey Lord,don't ask me questions
maandag 6 juni 2011 om 21:46
daar heb je gelijk in xalvadora...
ik denk dat de boodschap voor mij is, laat ze lekker... ik denk dat ik uiteindelijk genoeg om hem geef om hem zijn geluk te gunnen....
de pijn die ik daarvan voel zal wel slijten. Loslaten zal moeite kosten, maar het zal uiteindelijk ook respect zeker voor mezelf opleveren.
En och, als het zo moet zijn, wie weet zie ik hem dan ooit wel eens terug.
ik denk dat de boodschap voor mij is, laat ze lekker... ik denk dat ik uiteindelijk genoeg om hem geef om hem zijn geluk te gunnen....
de pijn die ik daarvan voel zal wel slijten. Loslaten zal moeite kosten, maar het zal uiteindelijk ook respect zeker voor mezelf opleveren.
En och, als het zo moet zijn, wie weet zie ik hem dan ooit wel eens terug.