aargh, mails op gsm (HTC DesireZ)

07-06-2011 10:41 26 berichten
Beste mensen,

ik ben sinds een half jaar in bezit van een HTC Desire Z. Heel fijn toestel enzo, keiblij, etc etc.

Maar sinds vandaag krijg ik ineens de hele tijd mails. Arabische mails. Op mijn Googlemail (die ik alleen heb moeten aanmaken om het toestel optimaal te laten functioneren ofzo) en ik kan die k*tdingen niet blokkeren.

Op mijn Hotmail heb ik nergens last van. Ik heb net via de PC eens ingelogd op mijn Googlemail maar daar was dan weer niks raars te zien, geen binnengekomen Arabische mails ofzo. Ik snap er werkelijk geen hol van, hoe kan ik dit oplossen?

En ja, ik ben een n00b.
Ff langs de winkel waar je hem vandaan hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een HTC desire en gmail, maar ik krijg nooit arabische mailtjes. Ik denk dat je een aanbidder hebt, een arabische prins!!
Hmm, dat zou ook kunnen, _yellowlove_

Al lijkt het dan meer op een stalker, heb 28 mails in 2,5 uur tijd gehad
Ja ik weet natuurlijk niet hoe fantastisch knap en geweldig jij bent (maar ik kan me er een voorstelling van maken )

Ik vind het wel raar, want juist gmail laat meestal spam niet echt door... Maar kun je die gmail niet gewoon eraf gooien(je gebruikt het toch niet kennelijk)
ik had het voor bepaalde dingen nodig volgens mij dus ik geloof niet dat ik het er zo maar af kan knikkeren. Ga eens even loeren.

kannietverwijderen. heb ik nodig bij bepaalde apps.
t zijn vast mails van de broer van de sultan van brunei.

die zoekt wereldwijd vrouwen. voor je t weet staat er een bentley voor je deur en wordt je met prive jet naar die man gebracht.
wij slapen nooit.
ik denk het ook ja
Als je de mails niet ziet wanneer je op de pc inlogt op je gmail account, dan zijn het 'dus' ook geen arabische e-mails. Het kan niet zo zijn dat dezelfde account op je telefoon mailtjes ontvangt die de account op je pc niet ontvangt.

Kan het een taal instelling zijn? Dat het je gewone e-mails zijn, maar dan in arabische tekens weergegeven?

Kun je zien we de afzender is? En op dat adres googlen/dat adres hier posten? En kun je dan ook zien wie de geadresseerde is? Ben jij dat zelf wel? Kan het zijn dat bv iemand heeft ingelogd op zijn/haar arabische e-mail account (op jouw telefoon) en dat die account nog actief is en je daardoor mails van twee accounts binnenkrijgt?
het is geen taalinstelling, dat had ik al gecheckt. Ik krijg die meldingen van ''u heeft 1 nieuwe mail op uw Google account'', ik klik hem aan en dan zie ik hem. Maar als ik vervolgens het scherm verlaat en via de normale weg naar Googlemail wil, dan staat er niks meer. Strange, huh?

Ik weet dat er wel een afzender stond maar aangezien ik nu dus niets meer kan vinden (heb ze niet verwijderd) kan ik die hier niet posten...

En ik leen mijn telefoon aan niemand uit, dus ook geen e-mail account van iemand anders.
En je ziet wel je gewone mails als je je google account opent?

Heb je al geprobeerd wat er gebeurt als je vanaf je hotmail accoutn een mail stuurt naar je gmail account?
nou ik gebruik die gmail dus nooit, maar ik moest dat activeren voor bepaalde apps. Ik heb welgeteld 3 emails erin staan, namelijk een welkomstbericht, en nog 2 van die onnozele dingen.

Moment, ik ga een mail naar mezelf sturen
ok, done, ik had trouwens het synchroniseren met Gmail een uur of wat geleden uitgezet, omdat ik helemaal gestoord werd van elke 3 minuten zo'n bliepje van ''een nieuwe mail''.

Mijn testmail is aangekomen, en ik heb nog 13 emails erbij, van mijn secret admirer

maildres van de spammert is: webmaster@zwjate.com
aaaargh, die kutmails blijven binnenstromen nu, heb er alweer 3 te pakken sinds mijn laatste bericht 2 minuten terug. vind het behoorlijk irritant, kan het niet blokkeren (of in ieder geval weet ik niet hoe ik dat moet doen ) dus heb synchroniseren met Gmail maar weer uitgezet. Dan zie en hoor ik het tenminste niet.

Struisvogelpolitiek ftw!
en de mails zijn wel aan jouw e-mailadres is geaddresseerd?

*vind het een interessant probleem*
Maak gewoon een andere gmail aan, en dan gebruik je die voortaan voor je telefoon?
jups.
@ yellowlove, nee, me no wants, ik heb al 7 e-mailadressen
maar je ziet ze niet als je op een computer op je account inlogt?
Kan het zijn dat deze e-mails op je webaccount automatisch in je spam folder (ongewenste e-mail als je nl taalinstelling hebt) worden geplaatst (en dus niet zichtbaar in je gewone inbox), maar dat je je telefoon vertelt hebt dat 'ie ook deze folder moet synchroniseren? Open je inbox op je telefoon, klik menuknop, settings, labels, ongewenste e-mail. Staat die op sync none?
Ik heb net via de pc even weer op Gmail gekeken, nadat ik weer een melding had dat ik een mail had ontvangen. Toen zag ik hem wel en heb ik hem aangemeld als spam. Hopelijk is het hiermee klaar.
Dat hoop ik ook!

Geen mail in de afgelopen 2 minuten?
Nein! Could it be?? Is het dan echt opgelost en ben ik van mijn stalker spambot verlost?
Als ik het goed begrijp gebruik je je gmailaccount verder niet als hoofdmail? Dan zou ik iig de melding van 'nieuw e-mailbericht' voor g-mail uitzetten.

Wel raar probleem verder, heb er gelukig geen last van. (heb ook een htc en een gmailaccount speciaal daarvoor aangemaakt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven