Vriendinnen A'dam

06-05-2011 22:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik woon nu een jaar op IJburg met man en dochter, ben 30 jaar. Hiervoor woonden we in de stad en waren vrienden, terrasjes e.d. wat meer binnen handbereik.

Mijn vriendinnen zijn grotendeels nog vrijgezel, met hun afspreken is gezellig, maar betekent vaak wel tot 4 uur 's nachts doorhalen op jacht naar mannen..

Mijn leven is inmiddels toch wat veranderd en deze vriendschappen zijn niet geheel bevredigend meer.. Het lijkt me erg leuk om wat vriendinnen te hebben om koffie mee te drinken, wijntjes te leuten op het terras, mee te koken, de stad in te gaan etcetera, die er geen moeite mee hebben als er tijdens de koffie soms ook een (hele lieve vrolijke) peuter in de buurt is :-) Met wie ik kan ouwehoeren over koetjes en kalfjes, lol kan hebben, maar ook kan praten over mannen, kinderen, werk en andere zaken die bij het leven komen kijken..

Lijkt je het leuk in contact te komen laat dan een berichtje achter!

Groetjes Sophie
Hoi Sophie,

Grappig dat ik je hier ook tegenkom. Zag je oproep op Flair en heb al gereageerd. Ik hoor van je!

Groetjes,

Suzan
Ja leuk! ik ben zelf eind 30 en op zoek naar meiden die een beetje in hetzelfde schuitje zitten als ik, maar naast alle veranderingen nog steeds ondernemend willen zijn, ondanks man en kind! Je kunt me mailen op amsterdam2244@hotmail.com

Ik hoor graag van je!
Hey meid,

Zag je berichtje!

Ik kom zelf uit amstelveen, ook dicht bij mij.

Heb ook een vriend en een dochtertje van 2 jaartjes.

Hoe oud is jou dochtertje..

Groetjes Jennifer
Hi meiden,

Is er nog plaats voor deze zwangere dame? De omschrijving die Sofie geeft, komt mij erg bekend voor.

Ik hoop van je/jullie te horen

Maris
Heey meiden,

momenteel ben ik zwanger alweer 24 weekjes... Ik woon net een week samen in Adam, en mis de gezelligheid van vriendinnen.. Ik wil me graag aansluiten!

famke1200@hotmail.com je mag me altijd mailen voor een drankje gezellig!!
Hoi Sophie,

Precies de reden dat ik op dit forum terecht kwam. Ik woon in Zeeburg, vlakbij dus. Ik ben 32, getrouwd, heb een dochter van bijna 1, hou van koken, varen, wijn en zon, vooral samen met anderen.

Terrasje doen binnenkort?

Groetjes
Hey iedereen,

zie nu pas de oproep..

Ik ben 32, woon in Zuid en kan ook wel wat gezelligheid gebruiken! Geen vriendinnen in de buurt met kinderen en dat mis ik toch wel erg.Mijn dochter is bijna 2 en ik ben thuis met haar. Genoeg tijd voor leuke dingen dus. Mochten jullie willen mailen:

Appletaart@hotmail.com

Wie weet tot spoedig!
hey hallo,

ik ben eva,27jaar en woon in noord.

ik heb 2kindjes 1van 2.5 en 1 van bijna 6maanden en vind het ook leuk om samen met de kindjes erop te gaan.

vind je dit ook leuk ,laat dan wat van je horen...

groetjes eva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven