Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
quote:selle schreef op 07 juni 2011 @ 16:57:

Hoe is het eigenlijk met Filo?Die moet zich eigenlijk ook even melden. Hij zal wel thuis van school zijn inmiddels.
quote:kijktomhoekje schreef op 07 juni 2011 @ 16:52:

[...]

Leuk te lezen! Hoe oud zijn ze nu dan? 1 en 3,5 ofzo?

1 en bijna 3.

En als ik dat zo opschrijf dan denk ik:

Heb ik gewoon 2 kinderen van 1 en bijna 3...
En waarom is de topictitel niet: Een slimme meid komt bij haar reünie op tijd.

Nou? Nou? Nou?
Ooow ja, Filo, zo er komen opeens een hoop herinneringen bovendrijven.

Als ik nou een enorme spelfout maak, zou So dan komen?

Zij is daar namelijk veel beter in als ik .

Of schrijft So hier helemaal niet meer?
Spruitje heeft gegeten en is weer terug naar bed. Moe en Heel Druk. Ze ligt te kletsen met een heel hoog stemmetje en met haar speen tegen de spijlen te beuken
Hallo?!
Ik voel ook wel even behoefte om gevingerdt te worden door So.
Heb ik eigenlijk ooit wel gemeld op het forum dat Belle een gezonde meisjesbaby is?

Nou, bij deze. Bijna 3 maanden na geboorte.
quote:Popje1975 schreef op 07 juni 2011 @ 17:01:

Ik voel ook wel even behoefte om gevingerdt te worden door So.
Snoezezoon is nu acht (éneenhalf !!!) en heeft groep 4 overgegeslagen op school. Dankzij Solomio kwamen we achter de oorzaak van zijn "gedragsproblematiek".

Hij komt nu vrolijk uit school rennen, en dat is het belangrijkste voor ons. Spelling is een beetje lastig, ligt eraan of hij een goede of een slechte dag heeft, blijkbaar, want de juffen kunnen niet echt een hiaat vinden. Rekenen is hij eigenlijk klaar mee voor de basisschool.

Meneer gaat nu ineens wél naar buiten om te kijken of er kindjes zijn op het voetbalveldje e.d., dat deed hij eerder nooit.

M.a.w., het gaat best wel lekker nu. Heel anders dan toen we elke dag moppers kregen over hem, en hints van de juffen over speciaal onderwijs, bladiebla.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:kijktomhoekje schreef op 07 juni 2011 @ 16:56:

[...]

Nee echt niet! Wel het pakketje toen met die lekkere sokken waarna ik naar de Scapino ben gerend en nog 300 paar heb gekocht. Maar nooit die brieven. Dan had ik je toch zeker wel teruggeschreven of wat laten weten! Wat zonde!

*gaat heeeeeeeel boos naar postbode kijken*

Ik dacht, tja, ik heb beloofd jou te schrijven, jij niet naar mij. Daarom geen antwoord...

*veegt nog eens een traantje weg*

Shit he, heeft iemand anders gewoon mijn brieven gekregen? Godver.

Ik voel ook wel even behoefte om gevingerdt te worden door So. gevingerd door So? Er komen binnenkort niet genoeg vingers naar binnen?

Ik voel ook wel even behoefte om gevingerdt te worden door So. Jij hoopt gewoon dat daarvan spontaan De Bevalling op gang komt.
quote:kijktomhoekje schreef op 07 juni 2011 @ 16:59:

En waarom is de topictitel niet: Een slimme meid komt bij haar reünie op tijd.

Nou? Nou? Nou?Rijmelarij is zooo 2010.
quote:Pure_ schreef op 07 juni 2011 @ 17:03:

[...]

gevingerd door So? Er komen binnenkort niet genoeg vingers naar binnen?
quote:snoesje666 schreef op 07 juni 2011 @ 17:02:

Snoezezoon is nu acht (éneenhalf !!!) en heeft groep 4 overgegeslagen op school. Dankzij Solomio kwamen we achter de oorzaak van zijn "gedragsproblematiek".

Hij komt nu vrolijk uit school rennen, en dat is het belangrijkste voor ons. Spelling is een beetje lastig, ligt eraan of hij een goede of een slechte dag heeft, blijkbaar, want de juffen kunnen niet echt een hiaat vinden. Rekenen is hij eigenlijk klaar mee voor de basisschool.

Meneer gaat nu ineens wél naar buiten om te kijken of er kindjes zijn op het voetbalveldje e.d., dat deed hij eerder nooit.

M.a.w., het gaat best wel lekker nu. Heel anders dan toen we elke dag moppers kregen over hem, en hints van de juffen over speciaal onderwijs, bladiebla.Wat goed zeg! Ik zie je natuurlijk wel eens op andere forum verschijnen maar was wel nieuwsgierig hoe het ging. Wat fijn dat het zo goed gaat met hem!
Ondertussen maakt Jamie allerlei lekkers voor me. Hij moet alleen nog bedenken hoe dat diorhet scherm bij me komt.
quote:Pure_ schreef op 07 juni 2011 @ 17:03:

[...]

gevingerd door So? Er komen binnenkort niet genoeg vingers naar binnen? Jij bent zo grappig
Hallo?!
quote:Artemis schreef op 07 juni 2011 @ 17:02:

[...]

Ik dacht, tja, ik heb beloofd jou te schrijven, jij niet naar mij. Daarom geen antwoord...

*veegt nog eens een traantje weg*

Shit he, heeft iemand anders gewoon mijn brieven gekregen? Godver.

Nee mafkees! Je kent me toch genoeg om te weten dat ik je dan gelijk gesmst had als ik hem binnen had!

*geeft zakdoekje aan en verklaart ons heel hard tot sieleug*
Lang geleden dat ik zin had om door te 'werken'
Is er bij de Slimme Meiden toevallig iemand héél erg goed in de Franse taal ? Ik zou wel wat opstellen willen laten nakijken, niveau DELF B2 (VWO-plus). Mijn "professeur" is volgens mij wel errug streng.

In september ga ik er nog even tegen aan, en dan wil ik volgend jaar juni staatsexamen doen.
quote:Artemis schreef op 07 juni 2011 @ 17:03:

[...]

Jij hoopt gewoon dat daarvan spontaan De Bevalling op gang komt.Jíj snapt um.
Ik sluit af, moet de bus halen.
quote:selle schreef op 07 juni 2011 @ 17:04:

Ondertussen maakt Jamie allerlei lekkers voor me. Hij moet alleen nog bedenken hoe dat diorhet scherm bij me komt.
Ik niet. Topic openen? Robo vragen?
Dames, ik ga koken! Het was even ouwerwets gezellig! Misschien gluur ik vanavond nog even hier om het hoekje.

Tia, mocht je bijlezen, zin in thee deze week?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven