Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
dinsdag 7 juni 2011 om 18:12
dinsdag 7 juni 2011 om 18:17
E-reader bevalt prima, maar ik ben zo'n muts dat ik de meeste boeken toch gewoon in de kast wil hebben staan om te bewonderen. Zo'n e-reader in je boekenkast is toch niet helemaal hetzelfde Dus de goeie boeken koop ik nog steeds gewoon, en de e-reader is voor de flutvakantiedetectivetoestanden.
Sorry, ik heb even geen goeie Oudste&Jongsteverhalen paraat!
Sorry, ik heb even geen goeie Oudste&Jongsteverhalen paraat!
dinsdag 7 juni 2011 om 18:19
ohh ik heb vandaag zondig dag... omdat we gisteren niets konden vieren eten we vandaag lekkere spareribs! En daar heb ik toch zin in..
@ Selle... Jamie die zegt dat hij zoveel kan, maar al die lekkere maaltijden die mag ik ook nooit proeven... dat scherm van mij laat niks door!
@ Selle... Jamie die zegt dat hij zoveel kan, maar al die lekkere maaltijden die mag ik ook nooit proeven... dat scherm van mij laat niks door!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 7 juni 2011 om 18:20
quote:TouchOfPink schreef op 07 juni 2011 @ 18:03:
Dehlia!! Hoe bevalt je ebook?
Heeft Biol eigenlijk al door dat er hier een reunie gaande is?Ja hoor, Biol heeft dat door.. maaar Biol moest miniol en babyol van de creche halen en een beer opereren en eten bestellen en en en en.. jemig.. biol heeft het zo druk dat ze nu in de 3e persoon over zichzelf praat... die is niet goed hoor
Dehlia!! Hoe bevalt je ebook?
Heeft Biol eigenlijk al door dat er hier een reunie gaande is?Ja hoor, Biol heeft dat door.. maaar Biol moest miniol en babyol van de creche halen en een beer opereren en eten bestellen en en en en.. jemig.. biol heeft het zo druk dat ze nu in de 3e persoon over zichzelf praat... die is niet goed hoor
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 7 juni 2011 om 18:44