Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Vermist:

So

Djoels

Inad

Ley

Biol

Tia

Vul gerust aan!
Oh shit, dit is ouwerwets zeg! Mijn eten cremeert in de oven!

*rent naar oven*

Ben het forummen echt helemaal ontwend!
HIEHAAAAAAAA HIER BEN IK..

ik moest ff een beer opereren... maar ik meld me bij deze...

Wat ik me nou al zo lang afvraag he... wist Joost het nou eigenlijk??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 07 juni 2011 @ 18:10:

HIEHAAAAAAAA HIER BEN IK..

ik moest ff een beer opereren... maar ik meld me bij deze...

Jezus Biol, wat zie jij er prachtig uit nu! Wat goed!
Ah, man en kind zijn thuis dus ik sluit af!
quote:kijktomhoekje schreef op 07 juni 2011 @ 18:12:

[...]

Jezus Biol, wat zie jij er prachtig uit nu! Wat goed!dank je wel schat!! Gaat t goed met je?? en met man en kind??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
E-reader bevalt prima, maar ik ben zo'n muts dat ik de meeste boeken toch gewoon in de kast wil hebben staan om te bewonderen. Zo'n e-reader in je boekenkast is toch niet helemaal hetzelfde Dus de goeie boeken koop ik nog steeds gewoon, en de e-reader is voor de flutvakantiedetectivetoestanden.

Sorry, ik heb even geen goeie Oudste&Jongsteverhalen paraat!
quote:biol schreef op 07 juni 2011 @ 18:10:

PROEST! Ouderwets thee tegen het scherm!

Aangezien het Jamie niet is gelukt om de lekkernijen fatsoenlijk door het scherm te persen, eten we friet. Met kroketten. Uiteraard.
oh en even voor mijn slimme zusters...

MIJN AVA IS EEN POESJE!!! dat jullie dat nu nog steeds niet wisten.. of dachten jullie soms dat het kleine stinkerd was?? huh? Huh?? geef maar toe!!...
Raar woord eigenlijk: lekkernijen.
ohh ik heb vandaag zondig dag... omdat we gisteren niets konden vieren eten we vandaag lekkere spareribs! En daar heb ik toch zin in..

@ Selle... Jamie die zegt dat hij zoveel kan, maar al die lekkere maaltijden die mag ik ook nooit proeven... dat scherm van mij laat niks door!
quote:TouchOfPink schreef op 07 juni 2011 @ 18:03:

Dehlia!! Hoe bevalt je ebook?

Heeft Biol eigenlijk al door dat er hier een reunie gaande is?Ja hoor, Biol heeft dat door.. maaar Biol moest miniol en babyol van de creche halen en een beer opereren en eten bestellen en en en en.. jemig.. biol heeft het zo druk dat ze nu in de 3e persoon over zichzelf praat... die is niet goed hoor
Jamie zegt ook dat zijn maaltijden in 30 minuten te maken zijn. Tenminste, uit dat ene boek. Dat is net zo goed niet waar.

Irritant mannetje eigenlijk, die Jamie!
jamie sucks!

Geef mij Nigella maar... die heeft ook van die heeeerlijke gerechten..

Beenham in cola gesmoord... calorieen te over, maar hey, soms best wel fijn!
Ha Slimmies!

Wat leuk dat ik zomaar ineens een topic van jullie zie!
Biol het is deze toch, of niet?

Ik heb HONGER!

Heel erg zin in vlees en vet. Dus die spareribs zouden er hier ook wel in gaan. Of een hamburger.

Ja, Nigella bedenkt ook de over-lekkerste dinegn!
Vult koh aan: je mist SD!
nee joh ToP..... het is een devon rexje..

Zucht. Het is weer mis. Mijn eten is op en ik ren meteen naar mijn laptop. Een hernieuwde forumverslaving ligt op de loer
Nu zie ik het. Ik dacht dat het dit plaatje ongeveer was:
quote:Erwt schreef op 07 juni 2011 @ 18:35:

Zucht. Het is weer mis. Mijn eten is op en ik ren meteen naar mijn laptop. Een hernieuwde forumverslaving ligt op de loer voel me zeeeeer schuldig *no*
quote:selle schreef op 07 juni 2011 @ 16:45:

Mooi, ik Heerlijk om weer terug te zijn!

Belle huilt, maar die moet maar leren dat er belangrijkere dingen zijn dan eten.

Ow, de geboorte van Belle had ik ook nog niet meegekregen!

Van harte!
quote:selle schreef op 07 juni 2011 @ 17:01:

Heb ik eigenlijk ooit wel gemeld op het forum dat Belle een gezonde meisjesbaby is?

Nou, bij deze. Bijna 3 maanden na geboorte.

A ha, ik was net iets te vroeg dus

Wat fijn om te lezen!
quote:Erwt schreef op dinsdag 07 juni 2011 18:35 Zucht. Het is weer mis. Mijn eten is op en ik ren meteen naar mijn laptop. Een hernieuwde forumverslaving ligt op de loerDit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven