HELP, geen mail.Storing bij online?
woensdag 8 juni 2011 om 07:14
Ik verwacht een super beleangrijk mailtje deze ochtend ivm een school voor mijn zoon. Moet ook direct reageren.
Nu haalt mijn mail programma mijn mail niet binnen en de webmail-pagina laadt ook al niet!
Hebben meer mensen 'online'? Hebben jullie ook dit probleem?
Internet en telefoon doen het wel gewoon....
Nu haalt mijn mail programma mijn mail niet binnen en de webmail-pagina laadt ook al niet!
Hebben meer mensen 'online'? Hebben jullie ook dit probleem?
Internet en telefoon doen het wel gewoon....
woensdag 8 juni 2011 om 09:03
woensdag 8 juni 2011 om 09:25
woensdag 8 juni 2011 om 18:41
quote:nerd_ schreef op 08 juni 2011 @ 16:31:
Gaat ´t om een emailadres van Online?
Dan kan je ´t op 3 manieren proberen.
Webmail, pop3 en vaak Imap.
Je kunt ´t meestal ook via een andere emailclient, bv. Windows live, gmail, Thunderbird, of de mailclient die in Opera ingebouwd is, ophalen.
Misschien werkt ´t dan.
Is ´t een emailadres, niet van Online, dan kan ´t zijn dat Online een poort heeft dichtgezet. Meestal om verzenden te voorkomen.
(Bang dat ienmand een mailserver laat draaien.)
Maar dan zijn er zoveel mogelijkheden, dat moet toch lukken.
Leuk advies, maar nutteloos. Lees even de storingsmelding door, dan had je geweten dat het, het complete mailplatform betreft.
http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/index.html
Gaat ´t om een emailadres van Online?
Dan kan je ´t op 3 manieren proberen.
Webmail, pop3 en vaak Imap.
Je kunt ´t meestal ook via een andere emailclient, bv. Windows live, gmail, Thunderbird, of de mailclient die in Opera ingebouwd is, ophalen.
Misschien werkt ´t dan.
Is ´t een emailadres, niet van Online, dan kan ´t zijn dat Online een poort heeft dichtgezet. Meestal om verzenden te voorkomen.
(Bang dat ienmand een mailserver laat draaien.)
Maar dan zijn er zoveel mogelijkheden, dat moet toch lukken.
Leuk advies, maar nutteloos. Lees even de storingsmelding door, dan had je geweten dat het, het complete mailplatform betreft.
http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/index.html
woensdag 8 juni 2011 om 19:55
God***, ik word er nu echt chagrijnig van! Komt me wel zo slecht uit deze storing. Een paar uurtjes oke, maar ik heb nog steeds geen mail. Hoe kan zoiets nu gebeuren? Heb dit nog nooit eerder gehoord.
50% zou weer operationeel zijn. Ja, kunnen ze mooi zeggen. Je weet toch nooit of je bij die zogenaamde 50 % zit.
50% zou weer operationeel zijn. Ja, kunnen ze mooi zeggen. Je weet toch nooit of je bij die zogenaamde 50 % zit.
woensdag 8 juni 2011 om 22:06
@nerd_
wat voor nut heeft het volgens jou om een andere client te gaan gebruiken, als hij eigen client al niet werkt. Je zal toch echt met dezelfde mailservers moeten verbinden die het niet doen.
Een poort dicht zetten heeft inderdaad betrekking op een eigen server draaien, maar wat heeft dat met outlook o.i.d. instellingen te maken. Ze verbindt naar poort 25 en heeft niet zelf een server draaien die beschikbaar is op 25. Kan uiteraard wel, maar heb jij ooit een consument gezien die zonder verstand van zaken even Exchange inricht of vergelijkbaar ?
wat voor nut heeft het volgens jou om een andere client te gaan gebruiken, als hij eigen client al niet werkt. Je zal toch echt met dezelfde mailservers moeten verbinden die het niet doen.
Een poort dicht zetten heeft inderdaad betrekking op een eigen server draaien, maar wat heeft dat met outlook o.i.d. instellingen te maken. Ze verbindt naar poort 25 en heeft niet zelf een server draaien die beschikbaar is op 25. Kan uiteraard wel, maar heb jij ooit een consument gezien die zonder verstand van zaken even Exchange inricht of vergelijkbaar ?