Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Ik kan het nu al niet meer bijhouden, laat staan als ik straks weer moet werken.

Mugje hikt er lekker op los en is compleet gefascineerd door de muur achter mij. Leuk, maar eigenlijk wil ik haar aandacht
Ligt t forum er nu alweer uit? Ze kunnen die invasie van de slimmies niet aan zeker?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vind het ook zo leuk!!! Ook dat koh er is!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Forum hier doet het nog wel, alleen mijn avatar krijg ik nog steeds niet geplaatst.

Voor wie hem wil zien, klik mijn profiel maar even aan, daar staat hij blijkbaar wel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Forum doet het wel,. maar het lijstje met nieuwe topics is weg. Niet dat ik die nodig heb

Ik heb nu:

-privemail

-forum

-hyves

-twitter

-werkmail

naast elkaar open. Kind van deze tijd
Hallo?!
Tss Jim snapt het gewoon niet. Pure Vent vindt toch al dat ik teveel online ben, gelukkig is hij zelf verslaafd aan online poker en zitten we samen op de bank te grinniken

Forum deed het net niet. Ik moet nu echt aan het werk, dus houden jullie je rustig?
oh hij doet t weer!! das fijn!

Raol vindt het allemaal prima.. we zaten gisterenavond weer ouderwets samen met laptop op schoot op de bank.

Hij was aan t werk, en ik zat te forummen/hyven..
quote:snoesje666 schreef op 07 juni 2011 @ 21:55:

Die make-over-huizen kunnen echt in een paar dagen. BKMK van het ziekekinderentopic heeft ook een make-over gekregen van haar huis. Ze dacht dat ze van vrienden een reisje disneyland kreeg en toen ze terugkwam stond Madam Froger in de keuken.Alsof Disneyland niet al erg genoeg is, heb je haar ook nog in je huis Was de makeover wel een beetje naar wens?
*heeft wel zin in een ouderwetsch potje landje forum pik*

Goedemorgen!

Belle heeft het kwijlen ontdekt! Jemig, zeg. Als ze iets doet, dan doet ze het goed!
Ik haat reünies.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Hè gadverdamme, daar is Solo weer.
quote:Dhelia schreef op 08 juni 2011 @ 09:41:

[...]

Alsof Disneyland niet al erg genoeg is, heb je haar ook nog in je huis Was de makeover wel een beetje naar wens?

Kijk zelf maar. Het was écht heel erg in huis, en is nu prachtig !!!!

Linkje naar de uitzending.
Ik krijg bijna zin om Solo te zoenen!!

Bijna.....
So!!! *mist hier de :w00t:smiley*
So! Toch leuk dat je even binnen komt vallen, ondanks je haat voor reünies

Hoe is het met jou, Oudste en Jongste?
So! Ik moest gisteren aan je denken: Arteman heeft allemaal kleertjes voor Smartie gekocht, inclusief een tshirtje met een scooter erop. Maar ja, probeer dat maar eens uit te leggen.
Solomio !!
So!! (Inderdaad, waar is de :woot:?!)

En dat wat PV zegt, hoe is het met de familie Lomio?
Waarrrrrrr blijft Tia eigenlijk?
ik heb tia gisteren nog gesmst maar ook geen reactie gekregen..
*zette grote verschrikte ogen op* Nouja zeg. Het zal toch wel allemaal goed gaan?
So! pop wilde graag door je gevingerd worden!
Ik neem trouwens aan dat Tia op haar werk zit en druk bezig is met facebookspelletjes...

Voor het eerst in tijden ben ik weer ingelogd op mijn werk

Ik zie So! Leuk man, reünies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven