Good Luck
woensdag 8 juni 2011 om 11:16
Dat is echt lachen Mal. Wees blij dat je geen hond hebt
******Oproep voor de schoenendames*******Ik zoek zwarte schoenen met hak, en een lint wat je om je enkel heen kan wikkelen. Sjiek, dus geen espadrille.
Moet onder een kort recht jurkje en er moet op te lopen zijn, dus de hak niet te dun (punt 1 cm ofzo... die heb ik en daar val ik mee om, helemaal als ik er een avond op moet staan).
******Oproep voor de schoenendames*******Ik zoek zwarte schoenen met hak, en een lint wat je om je enkel heen kan wikkelen. Sjiek, dus geen espadrille.
Moet onder een kort recht jurkje en er moet op te lopen zijn, dus de hak niet te dun (punt 1 cm ofzo... die heb ik en daar val ik mee om, helemaal als ik er een avond op moet staan).
woensdag 8 juni 2011 om 11:35
Maar kijk eens op www.lisadore.com met dank aan Suze
Www.assem.nl kan je ook kijken en www.abdonkers.nl is ook cewl
Www.assem.nl kan je ook kijken en www.abdonkers.nl is ook cewl
woensdag 8 juni 2011 om 14:18
Mijn kind is op kamp! vanochtend naar de kita gebracht en toen hebben we ze uitgezwaaid. Gek hoor, vanavond ligt mijn boze bokje in een slaapzaal met de andere kinderen. Spannend. Hij had er zin in, fijn.
En net een geweldige kast van 2 meter breed gekocht. Een witte buffetkast. Over drie weken al geleverd, joepie!
Zo, dat was even tripperij van mijn ego .
Amalia, lastig die schoenen, ik ben denk ik ook voor bandjes, maar dat was de vraag niet haha.
Star, fijn dat het zo herkenbaar is. Dat sterkt mijn ziel hier .
Compu, ik vind je gewoon stoer en dapper en zo. Je wilt het niet horen, dus dan lees je het hier maar .
En net een geweldige kast van 2 meter breed gekocht. Een witte buffetkast. Over drie weken al geleverd, joepie!
Zo, dat was even tripperij van mijn ego .
Amalia, lastig die schoenen, ik ben denk ik ook voor bandjes, maar dat was de vraag niet haha.
Star, fijn dat het zo herkenbaar is. Dat sterkt mijn ziel hier .
Compu, ik vind je gewoon stoer en dapper en zo. Je wilt het niet horen, dus dan lees je het hier maar .
woensdag 8 juni 2011 om 15:34
Mal, lastig dilemma met het eten. Bij ons blijft jongste goed zitten. Oudste hupt liefst van links naar rechts en mag van tafel als hij heeft gegeten en het netjes heeft gevraagd. Wat zijn zijn lievelingsgerechten buiten brood?
Enka, fijn dat het nu allemaal wat beter loopt. Hoe gaat het met kapitein kunst?
Enka, fijn dat het nu allemaal wat beter loopt. Hoe gaat het met kapitein kunst?
woensdag 8 juni 2011 om 18:22
Mijn Leco heeft talent, echt, hij heeft er kijk op. Nu de timing nog .
In het zwembad ziet hij een 70+ mevrouw die misschien, heel misschien met veel fantasie, ooit in een heel ver verleden sexy was geweest. De mevrouw was uitgedost met felroze lippenstift, te geblondeerde haren en als slagroom op de ingezakte taart een tijgerbadpak (echt echt echt waar).
Mijn Leco kijkt en WIJST naar de bovengenoemde overjarige Patricia Paay en zegt hard: Mama, die ist ja eklig.
Mijn zoon zegt gewoon dat die mevrouw eklig is .
Voor degenen die niet weten wat eklig is. De juiste vertaling volgens het woordenboek:
Eklig=naar, misselijk, onwel, onpasselijk, vies, smerig, walgelijk, ranzig, goor, weerzinwekkend, stuitend, onverkwikkelijk, lelijk, afstotelijk voor zintuigen, onsmakelijk, onappetijtelijk
Echt te erg gewoon
In het zwembad ziet hij een 70+ mevrouw die misschien, heel misschien met veel fantasie, ooit in een heel ver verleden sexy was geweest. De mevrouw was uitgedost met felroze lippenstift, te geblondeerde haren en als slagroom op de ingezakte taart een tijgerbadpak (echt echt echt waar).
Mijn Leco kijkt en WIJST naar de bovengenoemde overjarige Patricia Paay en zegt hard: Mama, die ist ja eklig.
Mijn zoon zegt gewoon dat die mevrouw eklig is .
Voor degenen die niet weten wat eklig is. De juiste vertaling volgens het woordenboek:
Eklig=naar, misselijk, onwel, onpasselijk, vies, smerig, walgelijk, ranzig, goor, weerzinwekkend, stuitend, onverkwikkelijk, lelijk, afstotelijk voor zintuigen, onsmakelijk, onappetijtelijk
Echt te erg gewoon
woensdag 8 juni 2011 om 19:23
quote:Jinny schreef op 08 juni 2011 @ 15:34:
Wat zijn zijn lievelingsgerechten buiten brood?
Pasta met zalm, broccoli en roomsaus
Pasta met spekjes en spinazie
Pasta met tonijn, broccoli en groene pesto
That's it
en hij eet meestal wel vlees en vis. Vanavond aten we gebakken zalmmoot en dan eet hij alleen de zalm op.
Spannend dat oudste weg is, hoop dat hij het leuk vindt.
En jongste
Wat zijn zijn lievelingsgerechten buiten brood?
Pasta met zalm, broccoli en roomsaus
Pasta met spekjes en spinazie
Pasta met tonijn, broccoli en groene pesto
That's it
en hij eet meestal wel vlees en vis. Vanavond aten we gebakken zalmmoot en dan eet hij alleen de zalm op.
Spannend dat oudste weg is, hoop dat hij het leuk vindt.
En jongste
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 8 juni 2011 om 21:57
quote:Star schreef op 08 juni 2011 @ 11:35:
Shit zeg... deze site had ik niet willen zien
De rest valt in het niet. Zoveel is duidelijk.
Shit zeg... deze site had ik niet willen zien
De rest valt in het niet. Zoveel is duidelijk.
donderdag 9 juni 2011 om 10:09
geweldig die kinderen!
En goedemorgen.
Jinny, gezellig dat man thuis was en spannend van Oudste.En die opmerking van jongste, echt te goed! Hoorde ze het?
Mal, Mr J ook al zo slim. Haha. En wat fijn dat Mr V is goedgekeurd.
Star, gefeliciteerd met Starmans job. Leuk zeg, vindt hij het spannend?
Amalia, bijna iedere avond apart koken? Wauw dat je dat volhoudt?!
Hier blijven ze wel zitten, T wel vaak met maar 1 bil op zijn stoel, die zit al in de starthouding zeg maar . Ze eten alles, tenminste T eet alles, sommige dingen vindt hij niet lekker maar dan moet hij van ons toch altijd een hapje. Wij zeggen altijd dat ze niet kunnen zeggen dat iets niet lekker is als ze het niet hebben geproefd. En dat zegt hij ook tegen ons als wij iets niet hoeven , zo moest ik dus laatst de speculoospasta van hem proeven . L is nu aan het strijden met ons, niet eten en dan een heel dramatisch gezicht opzetten. Die wil het liefst niets eten maar wel zijn toetje. Nu zetten we het toetje op tafel en als hij dan een x aantal happen heeft gegeten mag hij die. En dan eet meneer dus zonder mokken heel snel en zegt daarbij "goed kauwen" haha. Dus daar werkt de omkoopstrategie aardig.
En goedemorgen.
Jinny, gezellig dat man thuis was en spannend van Oudste.En die opmerking van jongste, echt te goed! Hoorde ze het?
Mal, Mr J ook al zo slim. Haha. En wat fijn dat Mr V is goedgekeurd.
Star, gefeliciteerd met Starmans job. Leuk zeg, vindt hij het spannend?
Amalia, bijna iedere avond apart koken? Wauw dat je dat volhoudt?!
Hier blijven ze wel zitten, T wel vaak met maar 1 bil op zijn stoel, die zit al in de starthouding zeg maar . Ze eten alles, tenminste T eet alles, sommige dingen vindt hij niet lekker maar dan moet hij van ons toch altijd een hapje. Wij zeggen altijd dat ze niet kunnen zeggen dat iets niet lekker is als ze het niet hebben geproefd. En dat zegt hij ook tegen ons als wij iets niet hoeven , zo moest ik dus laatst de speculoospasta van hem proeven . L is nu aan het strijden met ons, niet eten en dan een heel dramatisch gezicht opzetten. Die wil het liefst niets eten maar wel zijn toetje. Nu zetten we het toetje op tafel en als hij dan een x aantal happen heeft gegeten mag hij die. En dan eet meneer dus zonder mokken heel snel en zegt daarbij "goed kauwen" haha. Dus daar werkt de omkoopstrategie aardig.
donderdag 9 juni 2011 om 14:25