Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
tot wanneer kan je sponsoren? gaat alleen via iDEAL neem ik aan?
Lekker een salade met geitenkaas! Hier mag echt geen sla en komkommer en tomaten en tauge gegeten worden, onzet is echt enorm gedaald wat dat betreft. Ik mis het wel, we aten heel veel rauwkost (maar geen tauge).
Bam, ik heb het gedaan via automatische afschrijving. Dat gaat ook.
Dan zou ik het ook maar niet doen, zolang ze niet weten waar het vandaan komt hoe sneu ook voor de verkopers.
Shit ik had je op negeerstand gezet.... haha denk waarom zie ik niks hahaha
Star hier ook geen liefhebber van de macaroni bolognese.....behalve als ie uit een bakkie van de appie komt....................................................
Ehm, negeerstand ????
quote:Jinny schreef op 09 juni 2011 @ 22:57:

Bam, om twee uur op de kita. Ik vind kamp met deze juf echt oke (maar ik zou stiekem wel willen weten hoe het echt gaat).

Ben je al weer terug van de holiday?

Ik zou het je niet nadoen brr moet er echt niet aandenken.

ja turlijk wil je dat weten.

Kom je een beetje bij zo alleen met jongste?, die zal het wel heerlijk vinden?

Nee, zaterdag komen we terug nog 2 daagies relaxen dus..
er zit rechts een poppetje naast al die andere toestanden, als je op dat poppetje klikt dan zie je de berichten van die persoon niet meer. Is iets nieuws, vaag gedoe.. heb ik geen knopje voor nodig dat gaat bij mij vanzelf

Maar drukte dus verkeerd blijkbaar, haha
Goh wat een gek knopje is dat dan!

Ben je nog naar van die val?
Joepie!!! Ik heb een hele knappe man!!!

Ik schrijf het wel even op de groep.
ik weet het hyvesadres niet , staat hier niet op de laptop boehoeeee
quote:Jinny schreef op 09 juni 2011 @ 23:21:

Goh wat een gek knopje is dat dan!

Ben je nog naar van die val?Nee hoor niet naar alleen wat beurs .. ik was op de judomat van Juul gevallen, dus viel zo zacht als een veertje.. ( lees: judomat van clics...volgens juul heeft me dat veel blauwe plekken bespaard, haha ik laat het maar zo)
quote:bambino schreef op 09 juni 2011 @ 23:05:

Star hier ook geen liefhebber van de macaroni bolognese.....behalve als ie uit een bakkie van de appie komt....................................................Wat grappig, ik dacht dat dat bij veel kinderen toch wel favoriet ook was, pasghetti
pasghetti

Bam, gelukkig viel je "zacht" . Wat lief van Juul dat hij zo meeleeft betreft jouw plekken.

Even een wasje draaien.
Grote wasjes, kleine wasjes

Ja pasghetti eet mijn kind. En losagna

Weer eentje voor herkenning voor jou Jin

Ceetje had feest vandaag op school, ze gingen in optocht door dorp en dan af en toe ergens stoppen en een liedje zingen. Mijn moeder ging kijken en die smste het volgende; Nou geweldig hoor, boos hoofd, zonder feestmuts, duim in mond en meezingen ho maar
Haha wat grappig. Ceetje niet in de feeststemming dus
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee duidelijk niet nee

Vanmorgen op school nog foto's gemaakt, toen waren ze allemaal door het dolle. Leuk hoor, ze moesten allemaal in het wit. Een of ander heidens feessie
Het hernhuttenfeest zeker, haha! Zou ik ook niet met een blij hoofd aan meelopen, dus ik snap Ceetje wel.

Jin, je bent een schat, dankjewel!! Ik ga speciaal voor jou extra hard lopen! Laatste nachtje zonder Oudste zoon in huis!

Vanmiddag samen met Maatje getraind. Ik hollen, zij op de fiets ervoor/achter/naast. Erg gezellig (en stuk zwaarder dan alleen want ze hield me de hele tijd aan de praat).

Dus ik ga de oogjes maarde 's dicht doen! Trusten!
Herkenbaar hoor Star! Mijn oudste was zo vreselijk bokkig, heeft expres een mooie tekening die jongste net had gemaakt verkreukeld. Hij was echt zo ontzettend boos. En ik weet gewoon niet meer wat ik met dat boze jongetje aan moet. Echt niks helpt, ik krijg hem haast niet rustig, ik word er haast wanhopig van. Hij gaat maar door, met af en toe een paar rustigere dagen. Ik spreek haast met niemand meer af met de kinderen, omdat oudste het echt altijd weet te verzieken, andere kinderen zeer doet. Ik weet het gewoon echt niet meer. En ik houd juist van gezelligheid en van leuke mensen om me heen. Ik weet het gewoon niet meer met hem. Zucht (klaagmodus uit). Ik ken dat feessie helemaal niet, klinkt wel lollig (arme Ceetje, weet je waarom ze niet mee wilde doen?)

Hel, wanneer ga je lopen? Ik vind het echt zo knap van je!

Mal, hoe is het met de mooie meneren?

Iemand nog iets van Kokos gehoord?
quote:amalia schreef op 08 juni 2011 @ 11:16:

Dat is echt lachen Mal. Wees blij dat je geen hond hebt

******Oproep voor de schoenendames*******Ik zoek zwarte schoenen met hak, en een lint wat je om je enkel heen kan wikkelen. Sjiek, dus geen espadrille.

Moet onder een kort recht jurkje en er moet op te lopen zijn, dus de hak niet te dun (punt 1 cm ofzo... die heb ik en daar val ik mee om, helemaal als ik er een avond op moet staan).Fred de la Bret bij Omoda!
Gogogogogogoooooooo Hellie!
Ach, hiero eten we platte macaroni, ken ook :-)
Deze Amalia
Zo, nu eerst terug lezen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven