Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
woensdag 8 juni 2011 om 12:14
quote:irrab schreef op 08 juni 2011 @ 11:56:
Stelletje nieuwsgierige aagjes!
*fluistert* PV heeft gelijk
Uiteraard.
quote:_Doortje_ schreef op 08 juni 2011 @ 12:10:
Ik wil de bruine M&M's. Dat lijken wel nootjes. Vet gezond. Net of ze minder chemisch zijn dan bijv. de blauwe
Dat heb je zeker van de weddingplanner, daar zegt ook iemand dat.
In de rode M&M's zit luizenbloed hè, in de blauwe ook, maar dan van luizen met blauwbloed. En er zitten kleurstoffen in. En meelwormen. Je kunt die dingen beter helemaal niet eten.
*gaat rustig zitten, pakt een handje M&M's, er is genoeg nu niemand meer lust*
Stelletje nieuwsgierige aagjes!
*fluistert* PV heeft gelijk
Uiteraard.
quote:_Doortje_ schreef op 08 juni 2011 @ 12:10:
Ik wil de bruine M&M's. Dat lijken wel nootjes. Vet gezond. Net of ze minder chemisch zijn dan bijv. de blauwe
In de rode M&M's zit luizenbloed hè, in de blauwe ook, maar dan van luizen met blauwbloed. En er zitten kleurstoffen in. En meelwormen. Je kunt die dingen beter helemaal niet eten.
woensdag 8 juni 2011 om 12:23
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 12:14:
Ach, je weet ook niet wat er bijv. met het vlees is gebeurd dat je bij de slager haalt, of met het brood van de bakker, dus ik vind dit soort info dan weer niet zo storend.
*eet rustig met Puurtje mee*
Ach, je weet ook niet wat er bijv. met het vlees is gebeurd dat je bij de slager haalt, of met het brood van de bakker, dus ik vind dit soort info dan weer niet zo storend.
*eet rustig met Puurtje mee*
woensdag 8 juni 2011 om 12:28
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 12:14:
Eigenlijk niet, maar ik blijk maar weer eens weinig origineel te zijn.
Dat van dat luizenbloed wist ik, die luizen worden daarvoor gekweekt. Zo maken ze je aardbeienyoghurt, ijsjes etc ook rood. Of dacht iemand dat dat echt door de aardbeien kwam?
Eigenlijk niet, maar ik blijk maar weer eens weinig origineel te zijn.
Dat van dat luizenbloed wist ik, die luizen worden daarvoor gekweekt. Zo maken ze je aardbeienyoghurt, ijsjes etc ook rood. Of dacht iemand dat dat echt door de aardbeien kwam?
Hallo?!
woensdag 8 juni 2011 om 13:13