Gezondheid alle pijlers

Help wat moet ik doen?

08-06-2011 14:48 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik zit hier heel erg mee.

Afgelopen zaterdag was ik op een feestje samen met vriendinnen en had die nacht veel gedronken. Die avond had ik last van een sukkel die de hele tijd tegen me aan zat te plakken en me probeerde te versieren. Ik vond hem echt helemaal niks en dat maakte ik hem ook duidelijk. Na een tijdje waren ik en mijn vriendinnen erg aangeschoten en was die gozer er nog steeds. Op een gegeven moment pakte hij me hand vast en herinner ik me dat hij me mee naar boven nam naar een kamer terwijl ik erg aangeschoten was.

Eenmaal in die kamer lukte het hem om mijn kleding uit te trekken en begon hij me borsten te betasten. Daarna bukte hij en ging aan me vagina likken, het was de eerste keer dat een jongen dat bij me deed en ik vond het eerst een naar gevoel en ik probeerde hem van me weg te halen. Hij bleef doorgaan en toen kreunde ik heel erg, ik vond het ineens erg lekker worden, het was echt heel genant. Ik hoorde hem nog vuil lachen. Vervolgens werd ik op bed geduwd en.....de rest is duidelijk denk ik.

Onder mijn vriendinnengroep sta ik erom bekend dat ik een net meisje ben en ik had dit nooit van mezelf verwacht en die sukkel heeft mij dus ontmaagd, ook weet ik niet meer zeker of hij een condoom omhad. Toen ik wakker werd waren mijn vriendinnen bij me en was hij al weg.

Ik zit er nu heel erg mee en ik voel me net een slet en heel naar. Ik heb het mijn ouders nog niet verteld. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of advies hebben?
SOA test voor het geval hij toch geen condoom heeft gebruikt!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ben je aan de pil? Zo niet, even bij de huisarts langs, voor het geval jongen geen condoom gebruikt heeft.
Misschien de volgende x niet zoveel meer drinken
sanne gevalletje van veel alchol eigen schuld dikke bult.

dokter bezoekje i.v.m. e.v.t. SOA of zwangerschap lijkt me verstandig.

S6

En goede les om niet teveel te drinken
Gebruik je de pil?

Idd soa test laten doen.

Voortaan minder drinken, zodat je de volgende dag alles nog weet.
Aangifte doen! Jij hebt hem zelfs weggeduwd toen hij dingen bij jou deed! Dat noemen ze ook wel verkrachting!
Wat een onzin eigen schuld dikke bult zeg!

Ze heeft het de jongen toch duidelijk gemaakt! Wat een hork, ik vind dat dit valt onder aanranding en verkrachting, en zou aangifte doen.

Belachelijk eigen schuld dikke bult, en wat gemeen
Wat een lullige reacties!

Uiteraard is het niet slim om zoveel te drinken dat je blijkbaar geen controle meer over jezelf hebt, maar ze heeft volgens mij wel laten merken dat ze geen zin had in deze jongen, en dus had hij met zijn poten van haar af te blijven.

Een dronken meisje op deze manier 'verleiden' is niet oke lijkt me.

Anyway, Sanne, je bent geen slet, en je zult hoop ik zelf wel snappen dat je niet meer zoveel moet drinken (!)...

Ga naar je huisarts, laat een soa- en zwangerschapstest doen!

Succes!
Je bent dus ontmaagd door een sukkel tijdens een blackout door alcohol, waarbij je pas wakker werd toen je vriendinnen naast je zaten?

Een voordeel is dat je vriendinnen je nu niet meer als net meisje zien ;)
quote:missverrektekoekwaus schreef op 08 juni 2011 @ 15:00:

Je bent dus ontmaagd door een sukkel tijdens een blackout door alcohol, waarbij je pas wakker werd toen je vriendinnen naast je zaten?

Een voordeel is dat je vriendinnen je nu niet meer als net meisje zien ;)Jij mist wat hoor....
Ach meisje toch!

Bezoek een arts, je bent niet de enige die dit mee heeft gemaakt en je moet je nergens voor schamen.

Hou risico met SOA-testen, zwangerschapstest en (als jij dat wil) aangifte voor verkrachting.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik vraag me af wie de sukkel is, de jongen die merkte dat het meisje het toch wel lekker vond of het meisje wat zoveel drinkt dat ze blackouts krijgt
Waaron heb je je vriendinnen niet geroepen ik had alles bij elkaar geschreeuwd dat weet ik wel

Maar goed we zijn niet allemaal hetzelfde
Het aangeschoten kan je denk ik wel rustig vervangen door stom dronken.

Voor de rest, een erg pijnlijke ervaring voor je. Een SOA test en een aangifte zijn de dingen die je nu moet gaan regelen. En als je geen pil gebruikt, ook zo snel mogelijk naar de huisarts.

Heel veel sterkte
Hm, beetje té gedetailleerd voor een comazuipactie. Ik twijfel aan de waarheid, maar als dit verhaal echt is dan denk ik dat een SOAtest en een bezoekje aan de huisarts of het politieburo geen overbodige luxe is.
Weet alleen niwt of je veder komr met aangifte uk vraag het me af
joh, ze heeft in een dronken bui geneukt en heeft er nu spijt van.
Hihi doe ik ook wek is feeks word nogal horny van drank hihi
quote:middje28 schreef op 08 juni 2011 @ 15:09:

Hihi doe ik ook wek is feeks word nogal horny van drank hihiIk ook, maar dan wel met mijn eigen vriend en niet een wildvreemdeX-D
Eens met de rest:

SOA-testen, zwangerschapstest en (als jij dat wil) aangifte voor verkrachting.

Ik vind het een beetje een vreemd verhaal, maar de politie zal dan wel grondig uitzoeken wat er gebeurd is.
Hm ik krijg er een dubbel gevoel bij. In eerst instantie lijkt die gozer een sukkel, jij zuipt jezelf helemaal klem en beschrijft vervolgens redelijk gedetailleerd wat die jongen bij je deed en dat je het uiteindelijk wel lekker vond (inclusief gekreun). Sorry, maar als "verkrachtingsverhaal" neem ik dit echt niet serieus.
Hoort dit niet onder Seks?
Eens met Nastik. Als je je zoveel herinnert was je ook genoeg bij zinnen om om hulp te roepen.
quote:Waldorf114 schreef op 08 juni 2011 @ 15:10:

Hm ik krijg er een dubbel gevoel bij. In eerst instantie lijkt die gozer een sukkel, jij zuipt jezelf helemaal klem en beschrijft vervolgens redelijk gedetailleerd wat die jongen bij je deed en dat je het uiteindelijk wel lekker vond (inclusief gekreun). Sorry, maar als "verkrachtingsverhaal" neem ik dit echt niet serieus.

Ik heb geen ervaring met verkrachtingen, maar kan het niet zijn dat het wel tegen haar zin gebeurde maar ze het wel lekker vond dat er een lul in der zat aan der gelikt werd? Maar het niet wilde?

ik weet niet of ik hier verkeerd over denk zo ja kunnen jullie mij van mening laten veranderen !

TO Naar de huisarts voor soa controle en als je de pil niet slikt testen op zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven