Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Ha Tirsa!
Als ik had geweten dat het zooo makkelijk was om jullie allemaal terug te lokken... Fijn dat het iedereen goed gaat en dat ik vandaag iets minder te doen heb zodat ik eindelijk weereens rustig kan meelezen.

LB - leuk om te horen dat Mug er nu is, vertel eens wat meer over haar. Ahtoeplies!! Ik ben zoooo benieuwd!
Zijn er nog m&m's? Ik heb een enorme behoefte aan chocola..
Die M&Ms waren al op toen ik eindelijk binnen kwam vallen, ik kan wel bokkenpootjes aanbieden
Helaas, ik hou niet van bokkenpootjes.
Ik heb alleen maar 2 van die schattige m&m bakjes met smileys erop, zonder M&M's helaas.

Nu ik jullie hier toch zo tref, is er nog iemand die toevallig pokemon-zooi heeft liggen en er heel graag vanaf wil? Kind heeft een nieuwe obsessie, namelijk. Nu is er een vriendje aan het spelen. Vriendje wil spelen met een auto, kind wil alleen maar pokemonkaartwedstrijden doen. Resultaat: vriendje speelt al zuchtend twee uur lang met de kaarten en kind/hoekje is hier helemaal blij
Ik heb trouwens elke keer de neiging om op mijn eigen loepje te drukken om te kijken bij mijn andere onderwerpen maar die zijn er niet. Is zo bizar om alleen dit topic te zien staan. Moet ik maar zo houden want ik ben geenszins van plan een hernieuwde kennismaking met mijn oude verslaving te maken.
**tost wat M&M's richting Irrab**

Mugje is het mooiste poppetje van de wereld (uiteraard ). Doet het super. Groeit lekker, huilt weinig, knuffelt graag.

Kan me al bijna niet meer voorstellen dat ze er nooit is geweest. Ontzettend cliché, maar jeetje wat gaat het snel.
En hoe is het leven na de promotie lb?
Hoe oud is mug nu? En natuurlijk is ze de mooiste, wat dacht je dan? Totdat zich hier een diefje meldt, natuurlijk
mmmwlekkawwwwhoordmiemmmemmemmms
Halloooo! Ik zag So!! hoe is het met oudste en filo!

En DD!

*negeert stiekeme miets*
Mug is pas een paar weken

Het postpromotie leven bevalt erg goed. Nieuwe baan is super! Hoe staat het met jouw vorderingen?
alles goed met je Grote Kinderen, Smol?

Mug pas een paar weken, en nu al gewend! Dat klinkt goed (en heerlijk), LB!!
Popje al de hele dag niet gezien. Zou ze aan het bevallen zijn?
Irrab is een schatje!

Ik kan het tegen haar zelf zeggen, maar ik zeg het hier even. Weten jullie het ook gelijk
Hallo?!
Jammer, maar helaas, Irrab. Volgens mij kreeg er net nog iemand een veeg uit de pan van haar. Of zou ze dat gewoon doen tijdens het bevallen?
Ooooow, da's jammer. Nouja, dat kind komt er vanzelf een keer uit, dus zal wel goedkomen.

*vraagt zich ernstig af wat ze heeft gedaan om lieve woorden Doortje te verdienen* Of heb ik soms iets doms gedaan?
Geen pokemonzooi hier, de hemel zij dank !!!

Snoezekind is gek van toveren, hekserij en aanverwante zaken.

*zit nu op het werk te vervelen en borrelnootjes te kanen.*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 13:02:

Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel. Zaterdag ga ik naar de kapper en ik wil wat anders maar het mag niet veel korter en ik wil geen pony (mag wel een lok). Oftewel; ze mogen er niet teveel mee doen, maar het moet wel een leuk model worden :eyes:

Ik ga voor deze. Hopelijk deze donderdag of vrijdag. Plaatje lukt niet, maar het gaat om het kapsel van de dame van dit stel.

http://www.hairfinder.com/haircollectio ... thair9.htm
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Pure_ schreef op 07 juni 2011 @ 15:44:

Popje

Smol, Biol, Inad, Djoels hebben er 2, maar dat wist je al

Eigenlijk moet ik aan het werk, ik denk dat dat hem niet meer wordt vandaag :D

Hey, tssk, bijna 3 he!

En hallo allemaal, zwangere Inad nog steeds zonder rijbewijs hier. Ik ben beter in kindjes krijgen dan autorijden. Ben gelukkig want eindelijk echt leuke baan (waar zwanger zijn geen probleem is ) en iedereen gezond en blij hier in huis.

Even bijlezen hoor, gaat als vanoud hard hier zeg,
quote:kijktomhoekje schreef op 07 juni 2011 @ 16:38:

Wie is er trouwens allemaal bezwangerT zonder dat ik het weet?

Ik

Leuk om je weer eens te zien!

Oh en heb braaf FZ geslikt hoor, hoeft inmiddels niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven