Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
quote:Filo schreef op 08 juni 2011 @ 20:03:

hallo allen ik ben er weer een keer En nog steeds geen hoofdletters en leestekens. Wat doe jij eigenlijk de hele dag op school?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 juni 2011 @ 20:09:

[...]

En nog steeds geen hoofdletters en leestekens. Wat doe jij eigenlijk de hele dag op school?
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 juni 2011 @ 17:43:

Ik woon inderdaad al in Nieuwe Stad en het huis is verkocht.

Ik ben aan het bijlezen, maar heeft Zus nou echt al een tweede, of is dat een grapje?

Kweetwel is 10 maanden lieverd... denk het niet

Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?
Hi Filo!

En hi alle anderen

Ik ben zo ook weer weg, socializen met Kaktus.
Ik ben ook illegaal aan't forummen terwijl Xan theezet. Mijn god, ik ben terug bij af.

Hoi Filo
quote:renske123 schreef op 08 juni 2011 @ 20:13:

[...]

Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?Nou dat kan precies anders, vraag maar aan Djoels.
10 maanden is zelfs voor Djoels een strakke planning
Ha Filo!

Ik kwam laatst nog een tekening van je tegen. Die had je gemaakt toen je bij me was Gaat alles goed met je?

Doperwtje en Spruitje, wat een match Die gaan later vast meedoen met Bouwval gezocht. Kunnen ze lekker slopen
Hallo?!
Gaat er nog iemand Babyboom kijken?
Nee, ik moet die van vorige week nog kijken... ik ga er denk ik vrijdag lekker voor zitten met uitzending gemist
quote:renske123 schreef op 08 juni 2011 @ 20:13:

[...]

Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?Vooruit, da's een tikkeltje strak qua planning. Ja nieuwe stad is op zich een hele fijne woonplek. Moet nog wel echt 'thuis' worden met alles dat daarbij hoort, maar wel blij dat we hier voor gekozen hebben.
I Nick en Simon! Echt!
Door, oude Slimmiestijden herleven écht: ik zie net dat Syb zo dadelijk op tv komt met DeBesteZangersVanNederland
Oooh, Nick en Simon gemist door bezoek.

Morgen terugkijken!
quote:juliaana schreef op 08 juni 2011 @ 19:56:

Inad, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

Wat leuk zeg, om een beetje over jullie bij te lezen!

Het was echt een top topic!Thanx
quote:ladybug schreef op 08 juni 2011 @ 21:28:

Oooh, Nick en Simon gemist door bezoek.

Morgen terugkijken!Ik vergeet het ook steeds, moet hoognodig een paar afleveringen terugkijken
nou ja.... ik typ een heel stuk.. druk op verstuur en dan istie weg!

stoute viva

Ik vind op vakantie gaan maar stressvol.. jeetje zeg...ik heb t er warm van.. ik moet zoveeeeeeeel doen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hm, ik heb dat nooit, maar volgens Ier doe ik ook helemaal niks en hij alles (echt niet waar trouwens, want ik pak alles voor de kinderen in). Succes Biol, heel even stress en dan lekker vakantie hebben.

Filo

Zeg maar tegen je moeder dat het gewoon modern taalgebruik is. Mijn schoonmoeder doet dat ook, die is heel hip. Nooit hoofdletters en dan dingen schrijven als: we went 2 town 2day. Love 2 u all.

MdK Alles goed?
Inad heeft een vethippe schoonmoeder

Biol, ik heb ook altijd een beetje stress, maar da's vooral omdat ik vind dat ik alles het beste kan: het beste inpakken, het beste bepalen wat er mee moet, het beste de auto inpakken enzovoorts. Xan vindt dat prima, met als gevolg dat ik alles zelf aan het doen ben
quote:Erwt schreef op 08 juni 2011 @ 22:14:

Biol, ik heb ook altijd een beetje stress, maar da's vooral omdat ik vind dat ik alles het beste kan: het beste inpakken, het beste bepalen wat er mee moet, het beste de auto inpakken enzovoorts. Xan vindt dat prima, met als gevolg dat ik alles zelf aan het doen ben

En dat vind jij heel gek?

Ik zou het je ook lekker zelf laten doen als je dacht dat je het toch het beste kan
Het is misschien eigenlijk best een verstandige zet van Xan
Ik zou lekker tegen hem zeggen dat hij het veeeeeel beter kan. Wat maakt het nou uit dat de tent op de kop in de auto zit? Niets toch?
Ik schat zo in dat ik dit jaar de koffers inpak en dat Bug ervoor mag zorgen dat het in de auto past.

Kennen jullie dat stuk van youp van 't hek, volgens mij uit scherven 'Herman, vergeet JIJ deze niet?'

Even voor jullie opzoeken.
quote:Drift schreef op 08 juni 2011 @ 22:23:

Ik zou lekker tegen hem zeggen dat hij het veeeeeel beter kan. Wat maakt het nou uit dat de tent op de kop in de auto zit? Niets toch?

Dat kan ik niet aan hoor... alles moet precíes op z'n plek, in de juiste volgorde, helemaal recht en gestructureerd natuurlijk
ik ben dan weer zo dat ik mijn hele huis van boven tot onder gesopt wil hebben... alle was moet weggewassen, gestreken en geruimd zijn... En dan moet alles nog ingepakt... de hond uit logeren....nog 3 miljoen boodschappen gedaan...

en ondertussen moet ik ook nog een beetje werken enzo...

maar goed, vrijdagavond rijden we weg en zodra we wegrijden is het dan ook echt vakantie... heerlijk!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven