Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Kindvrije dagen in het vooruitzicht. Lang leve de scouting !!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Goedemorgen!

Fijn, die herkenning gisteravond.

Erwt, maak jij ook lijstjes en dat je het dan tijdens het inpakken allemaal lekker afstreept?

En om Pure en Vent en hun jaarlijks terugkerende discussie.

Een voor Leeej
Hallo?!
Stampvoet: ik wil ook naar ley en leyby!

Erwtje, kleine stinkerd gaat bij mijn moeder logeren. Hij gaat vanavond al weg.

Oh en inpakken in de auto doet Raol. Die krijgt er 3x zoveel in. Ik bepaal wel wat er mee gaat!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:_Doortje_ schreef op 09 juni 2011 @ 07:26:

Goedemorgen!

Fijn, die herkenning gisteravond.

Erwt, maak jij ook lijstjes en dat je het dan tijdens het inpakken allemaal lekker afstreept?

En om Pure en Vent en hun jaarlijks terugkerende discussie.

Een voor Leeej

Ik ben geen Erwt, maar ik heb daar uiteraard een app voor. Vet handig want ik kan de lijst van het jaar daarvoor pakken en hij vult zelf ook veel in (nadat jij hebt gezegd wat voor vakantie, campeer of wintersport).

Biol; ik wil ook wel op vakantie
Ah, fijn, gelijkgestemde zielen hier. Ben al de hele week bezig met dingen apart leggen voor vakantie. Een afstreeplijstje gemaakt. Kleding uit Tirsans handen grissen, want dat mag 'ie pas aan op vakantie. Bedenken wat Tirsini vandaag aantrekt, want alle mooie jurkjes etc moeten mee op vakantie. Wassen, strijken, poetsen want nichtjes komen een week in huis om op de katten te passen (en tegenover hun favoriete kroeg te wonen ). Vandaag Tirsini naar mijn ouders brengen zodat ik echt de hele dag kan poetsen en strijken en de badkamer doen en een briefje schrijven voor nichtjes en en en en.

Maar Tirsan mag de auto inpakken

En oja, deze smilie heb ik dus gemist
Snoesje, leuk kinderen op scouting!

PV met haar apps

Ley

*jaloers op PV en Ley om meeten*

En nu poetsen! Daahag!
Jaaa, Tirsa doet precies wat ik ook doe (en ik heb hem ook gemist )

En afstreeplijstje staat in excel, met een kolom voor mij, Kaktus, Kweetwel en overige Even doorlopen bij elke vakantie, evt aanvullen, uitprinten en strepen maar. Dan liggen er overal stapeltjes... En ik kan Kaktus dan idd ook heel dramatisch vertellen als ie maar op de bank zit te zitten, of een opmerking ergens over maakt 'dat ie blij mag zijn dat ik dat allemaal doe'
Snoesje, cool, kinderen op scouting! Bij de Welpen? Daar ben ik leiding.

Arteman pakt de auto in, alles moet op een speciale plek in de kofferbak, ik bemoei me er maar niet mee.

Ik meet vandaag alleen maar met opruimwerkzaamheden op kantoor.
O ja, afstreeplijstjes hebben we hier ook. Op verzoek van Arteman dan.
We wisten toch al dat Arteman de Erwt/Door/Tirs/Zus bij jullie thuis is

Weet iemand hoe je appelvlekken uit een wit shirtje krijgt? Spruit heeft fruit gehad op het kdv. Ik heb het shirtje gisteravond direct in de wasmachine gedaan, maar dat heeft niet geholpen.
Hallo?!
Een schaar doet wonderen Doortje.
*Kijkt zeer slaperig*

Ik ben zo ontzettend brak. Pffff. Borrel werd etentje, etentje werd nakletsen en voor je het weet lig je pas half twee in bed. Om vervolgens om kwart voor vijf door kind wakker gegild te worden dat het NU toch echt wel tijd is om t.v. te kijken en kind die besloot de vraag vrolijk elke drie minuten te herhalen totdat het eindelijk kwart voor 7 was en het mocht.

En nu moet ik zo allemal zinnige levensadviezen gaann geven aan studentjes terwijl ik alleen maar aan mijn bed en kussen kan denken. Ben brak zijn zo ontzettend oontwend.
Door ik haal alle vlekken weg door er afwasmiddel op te smeren en dan in de was te gooien. Werkt zelfs met pasta!

Pop moet jij niet eens bevallen? Je hoeft niet te wachten tot de uitgerekende datum hoor
Vlekt appel ook al? Irritant zeg.

Ik gebruik ossengal, die ouderwetse stick.

De Grote Haaruitval is hier inmiddels begonnen.

En ik had als kraamkadootje van iemand borstvoedingsthee gekregen. Dat heb ik gister gedronken en nou heb ik ploftieten.

Toeval of niet, irritant is het wel.
Hoekje, was jij nou qua tv-series ook zo'n fan van fantasy, of alleen van SciFi?
Appelvlekken krijg je er bijna niet uit... Pokkespul is het!! Idd vlekkenschaar gebruiken!

Ik ben nu bij mijn oma... Ik ben er een kwartier en ze heeft al 6 keer gevraagd of Babyol al een flesje moet..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Geef dat kind dan ook gewoon eens iets te drinken!
Appel en banaan, dat zijn echt vlekkenbastards.
Hallo?!
Ohh koh, miniol past de shirts van jouw kind nu... Hij is helemaal mesjokke van het winnie de poeh shirt!!
Ja maar ja maar.... Babyol wil helemaal geen flesje!!
Ik wacht nog even Pure, tis me vandaag te mooi weer en ik wil nog even de stad in.
Heeft Babyol ook al een eigen willetje. Tssk.

Heeft oma misschien zo'n zin om het flesje te geven?
Jezus, Pop, stalk je me ofzo?
quote:Artemis schreef op 09 juni 2011 @ 10:22:

Jezus, Pop, stalk je me ofzo?God heb je háár weer.
Popje, welke kleur heeft de kamer van popmini-to-be?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven