Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
woensdag 8 juni 2011 om 20:09
woensdag 8 juni 2011 om 20:13
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 juni 2011 @ 17:43:
Ik woon inderdaad al in Nieuwe Stad en het huis is verkocht.
Ik ben aan het bijlezen, maar heeft Zus nou echt al een tweede, of is dat een grapje?
Kweetwel is 10 maanden lieverd... denk het niet
Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?
Ik woon inderdaad al in Nieuwe Stad en het huis is verkocht.
Ik ben aan het bijlezen, maar heeft Zus nou echt al een tweede, of is dat een grapje?
Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?
woensdag 8 juni 2011 om 20:43
quote:renske123 schreef op 08 juni 2011 @ 20:13:
[...]
Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?Vooruit, da's een tikkeltje strak qua planning. Ja nieuwe stad is op zich een hele fijne woonplek. Moet nog wel echt 'thuis' worden met alles dat daarbij hoort, maar wel blij dat we hier voor gekozen hebben.
[...]
Hoe is het met je? Kun je je draai een beetje vinden in Nieuwe Stad?Vooruit, da's een tikkeltje strak qua planning. Ja nieuwe stad is op zich een hele fijne woonplek. Moet nog wel echt 'thuis' worden met alles dat daarbij hoort, maar wel blij dat we hier voor gekozen hebben.
woensdag 8 juni 2011 om 21:48
woensdag 8 juni 2011 om 22:12
Hm, ik heb dat nooit, maar volgens Ier doe ik ook helemaal niks en hij alles (echt niet waar trouwens, want ik pak alles voor de kinderen in). Succes Biol, heel even stress en dan lekker vakantie hebben.
Filo
Zeg maar tegen je moeder dat het gewoon modern taalgebruik is. Mijn schoonmoeder doet dat ook, die is heel hip. Nooit hoofdletters en dan dingen schrijven als: we went 2 town 2day. Love 2 u all.
MdK Alles goed?
Filo
Zeg maar tegen je moeder dat het gewoon modern taalgebruik is. Mijn schoonmoeder doet dat ook, die is heel hip. Nooit hoofdletters en dan dingen schrijven als: we went 2 town 2day. Love 2 u all.
MdK Alles goed?
woensdag 8 juni 2011 om 22:14
Inad heeft een vethippe schoonmoeder
Biol, ik heb ook altijd een beetje stress, maar da's vooral omdat ik vind dat ik alles het beste kan: het beste inpakken, het beste bepalen wat er mee moet, het beste de auto inpakken enzovoorts. Xan vindt dat prima, met als gevolg dat ik alles zelf aan het doen ben
Biol, ik heb ook altijd een beetje stress, maar da's vooral omdat ik vind dat ik alles het beste kan: het beste inpakken, het beste bepalen wat er mee moet, het beste de auto inpakken enzovoorts. Xan vindt dat prima, met als gevolg dat ik alles zelf aan het doen ben
woensdag 8 juni 2011 om 22:19
quote:Erwt schreef op 08 juni 2011 @ 22:14:
En dat vind jij heel gek?
Ik zou het je ook lekker zelf laten doen als je dacht dat je het toch het beste kan
En dat vind jij heel gek?
Ik zou het je ook lekker zelf laten doen als je dacht dat je het toch het beste kan
woensdag 8 juni 2011 om 22:24
quote:Drift schreef op 08 juni 2011 @ 22:23:
Ik zou lekker tegen hem zeggen dat hij het veeeeeel beter kan. Wat maakt het nou uit dat de tent op de kop in de auto zit? Niets toch?
Dat kan ik niet aan hoor... alles moet precíes op z'n plek, in de juiste volgorde, helemaal recht en gestructureerd natuurlijk
Ik zou lekker tegen hem zeggen dat hij het veeeeeel beter kan. Wat maakt het nou uit dat de tent op de kop in de auto zit? Niets toch?
Dat kan ik niet aan hoor... alles moet precíes op z'n plek, in de juiste volgorde, helemaal recht en gestructureerd natuurlijk
woensdag 8 juni 2011 om 22:24
ik ben dan weer zo dat ik mijn hele huis van boven tot onder gesopt wil hebben... alle was moet weggewassen, gestreken en geruimd zijn... En dan moet alles nog ingepakt... de hond uit logeren....nog 3 miljoen boodschappen gedaan...
en ondertussen moet ik ook nog een beetje werken enzo...
maar goed, vrijdagavond rijden we weg en zodra we wegrijden is het dan ook echt vakantie... heerlijk!!!
en ondertussen moet ik ook nog een beetje werken enzo...
maar goed, vrijdagavond rijden we weg en zodra we wegrijden is het dan ook echt vakantie... heerlijk!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!