Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
En dan wil ik graag een paar zonnestraaltjes, daar krijg ik zo'n energie van!
2reebruineogen ,heb je nog zo'n jerrycan met zelfvertrouwen ,en wat "het komt allemaal goed" ergens liggen ?Ik heb even een dipje vandaag.

Ik heb in de kast nog wat geluksedelstenen gevonden ,misschien kan iemand er een gebruiken ?

Ik zou graag een glaasje roosvicee willen met een welgemeend "komt wel goed schatje" .
ik zou ook graag een knuffel willen omdat ik het zwaar heb deze week, slaap zo slecht, was vannacht om half 3 nog wakker. Ben echt zo kapot van al dat verdriet en die ellende van de laatste tijd. Wil wel een knuffeltje.
@rogue x zoveel als jij er nodig hebt!!

Ga lekker stappen dit weekend, kom maar deze kant op..
Alweer meesje? pff ik denk dat ik pas. Maar wie weet heb ik zaterdag wel veel zin, maar zou er vandaag niet aan moeten denken.

Ben er veel te moe voor.

Knuffel terug voor jou meid

oh lees net dat je oom overleden is, rot voor je zeg! Heel veel sterkte ermee gewenst!
quote:Waldorf114 schreef op 08 juni 2011 @ 15:33:

Zijn er nog knuffels op voorraad? Ik heb net voor de allerallerallerallereerste keer in mijn leven (23) gehuild voor de tv! Nooit heb k bij films gehuild, niet bij het nieuws, niet bij hart in actie toestanden, maar nu had ik t niet meer. Bij Oprah gaat het over veganisme. Lisa Ling (die reporter) ging naar de grootste vleesverwerkersfabriek van de wereld. Waar ze koeien gingen volgen die letterlijk hun dood tegemoet liepen. Het doden zelf (met een 10 cm stalen pin door de kop van de koe) mocht niet gefilmd worden, maar het krijsen van het dier hoorde je wel. Ook het gezicht van Lisa zei genoeg. Ik begrijp niet waarom ik ben blijven kijken (ben zelf vegetarisch)...

Ja hoor Waldorff, hier komen er wat in alle kleuren van de regenboog (de zogenaamde regenboogset dus).

quote:MissLoki schreef op 08 juni 2011 @ 16:38:

En dan wil ik graag een paar zonnestraaltjes, daar krijg ik zo'n energie van!Ik stuur een paar zonnestralen van Mamzella je kant op!
quote:augustusbloem schreef op 08 juni 2011 @ 16:42:

2reebruineogen ,heb je nog zo'n jerrycan met zelfvertrouwen ,en wat "het komt allemaal goed" ergens liggen ?Ik heb even een dipje vandaag.

Ik heb in de kast nog wat geluksedelstenen gevonden ,misschien kan iemand er een gebruiken ?

Augustusbloem, oe die stenen zijn mooi. Wie wil ze?

Ja hoor, ik heb hier nog een paar melkflessen (had geen jerrycans meer) vol met zelfvertrouwen. je krijgt er een voordeelverpakking 'wie maakt mij wat' bij.

Bij nader inzien Aug, kan ik zo'n geluksedelsteen zelf houden? Die komen op het moment wel van pas.
quote:rogue_25 schreef op 08 juni 2011 @ 16:47:

ik zou ook graag een knuffel willen omdat ik het zwaar heb deze week, slaap zo slecht, was vannacht om half 3 nog wakker. Ben echt zo kapot van al dat verdriet en die ellende van de laatste tijd. Wil wel een knuffeltje.

Ach gos Rogue, dat klinkt niet goed al dat verdriet. Slecht slapen helpt dan ook niet echt hè? Hier komt een knuffelplus (extra krachtig) pakket:

Er staat voor vanavond om ong 10 u. een noodactie gepland; er zijn 2 friezinnen die niet kunnen slapen. Er zijn al dekens verzameld en er wordt gezongen en ingestopt en zo. Is dat iets voor jou?
quote:viennas schreef op 08 juni 2011 @ 16:45:

Ik zou graag een glaasje roosvicee willen met een welgemeend "komt wel goed schatje" .

Ik weet niet of je een speciale soort roosvicee in gedachten had Viennas, dus hierbij de Roosvicee Classico.

En echt waar: het komt al-le-maal goed. Echt. het is nu moeilijk maar het wordt beter. Echt waar.
@ rogue, twee keer achter elkaar is ook best heftig. Ik moet er altijd 2 dagen van bij komen.

Ik hoop dat het binnenkort weer wat beter voor je gaat.
Het valt me op dat er blijkbaar weinig behoefte is aan de optie: 'Wat een hufter!, je bent véél beter af zonder hem'!

Nu is dat natuurlijk prima als er geen partners/vrienden etc zijn die aan dat criterium voldoen (kan ik me haast niet voorstellen, maar goed je weet het niet). Maar kijk uit voor ontkenning van dit verschijnsel.

ik heb nl veel van deze optie dus hou je vooral niet in!
Trouwens, ik heb zelf wel behoefte aan: 'je kunt het!'

Heeft iemand die voor mij?
Je kunt het!!!! Klopje op schouder, bemoedigend knikje
Pff ik ga over 13 dagen op vakantie en de ambassade is mijn paspoort kwijt! Kan wel janken
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Lieve forummers bedankt voor de groepshug voor 1 van onze flitsende forumtantes. De operatie is goed gegaan. Nu een lange weg naar herstel.
Je kunt het 2reebruineogen! *schud befaamde boezem en pakt 2ree even lekker vast en zegt in haar kruintje " je kunt het"!!
quote:Jaye schreef op 08 juni 2011 @ 20:18:

Pff ik ga over 13 dagen op vakantie en de ambassade is mijn paspoort kwijt! Kan wel jankenGatverdamme Jaye, dat is goed balen. je krijgt een aai over je bol en een begrijpende blik.
Yellow en Tikkere, bedankt voor de 'je kunt het!' Ik was er nl zelf even niet zeker van. Oe, lekker zo in de kruin Tikker.
quote:Tikker schreef op 08 juni 2011 @ 20:23:

Lieve forummers bedankt voor de groepshug voor 1 van onze flitsende forumtantes. De operatie is goed gegaan. Nu een lange weg naar herstel. dat is goed nieuws Tikker. Ik kan me de opluchting voorstellen, ook al ken ik haar niet.
Ook van mij een hele dikke 'je favoriete knuffel van vroeger'-knuffel.. En een welgemeend 'Goed gedaan' met een aanmoedigend tikje op je schouder voor dit topic!
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 21:03:

[...]

Gatverdamme Jaye, dat is goed balen. je krijgt een aai over je bol en een begrijpende blik.Dank je wel!
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Waar zie jij die categorie Ree??

Ik wil een teder knuffeltje en een aai over mijn wang .

Zit die er ook tussen??
Ook namens mij iedereen hartstikke bedankt voor de groepsknuffel! En 2reebruineogen; je bent een schatje om zo'n topic te openen, daarvoor een enorme dikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven