Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 20:05:

[...]

Ach gos Rogue, dat klinkt niet goed al dat verdriet. Slecht slapen helpt dan ook niet echt hè? Hier komt een knuffelplus (extra krachtig) pakket:

Er staat voor vanavond om ong 10 u. een noodactie gepland; er zijn 2 friezinnen die niet kunnen slapen. Er zijn al dekens verzameld en er wordt gezongen en ingestopt en zo. Is dat iets voor jou?

Ah dank je wel wat lief.

Wat een lief en leuk topic ook dit. Goed idee van je.

Er is wel een hoop te knuffelen voor je he.

Nou ik ga zometeen na gordon ramsey naar bed, lekker om half 11 onder de wol. Neem ook een lichte homeopatische slaappil.

moet gewoon goed slapen vannacht, heb het gehad met die korte nachten.

Knuffel terug meid.
quote:catootje71 schreef op 08 juni 2011 @ 21:44:

Waar zie jij die categorie Ree??

Ik wil een teder knuffeltje en een aai over mijn wang .

Zit die er ook tussen??

Die categoriën staan in de OP Catootje. Categorie knuffel heeft bv warme, zachte, stevige etc, alnaargelang de behoefte. Verder zijn er al vele donaties gedaan en heb ik nog steeds 'De Hufter' paraat.

Hier komt de tedere knuffel: (aaaahhhh) en een héél zacht aaitje over je wang!
Jullie ook bedankt voor alle knuffels en klopjes en dergelijke. Ik zat al aardig goed vandaag, maar voel me daardoor nog beter.
*fluisterd*

Mag ik dan even bij je op schoot? en dan met mijn hoofd tegen je schouder aan liggen, en dat jij me dan heen en weer wiegt en door mijn haren kroelt?

Ik dacht dat ik alles zelf wel kon, maar het lukt niet meer en nu doet mijn lijf zeer.

En heb je misschien ook wat "acceptance" voor me? zal er toch aan moeten geloven dat ik niet meer zoveel kan als "vroeger"

(daar ben je dan 27 voor)
Ok, zijn jullie klaar voor noodplan 'Help de Friezinnen de nacht door'? iedereen die ook bang is dat in slaapvallen en blijven moeilijk ligt kan natuurlijk inhaken.

Komt ie: 'Lig je lekker'? *stopt dekentje nog eens lekker in*

'zachte aai over de bol' en: 'zo, nu lekker gaan slapen'.

Zachtjes: slaap Friezinnetje (andere naam invullen indien van toepassing) slaaaap. Daarbuiten zijn geen bouwvakkeeeeers. En ook geen a-sociale buuuuuurrrrreeeeeen. Die naar binnen gluuuuuren. Slaap Friezinnethe slaaaaaap. daar buiten loopt een schaaaaap

Geeft nog een aaitje en sluipt zachtjes weg. Laat een klein nachtlampje aan en een glaasje water achter.
voor Popje.

Je mag ook bij me op schoot en tegen mij aanhangen. Kroel ik even door je blonde haartjes en schud je zachtjes heen en weer.

Maar ja, moet je wel een eind voor rijden he??
Oei was ik net op tijd 2 reebruine oogjes.
quote:poppedotje schreef op 08 juni 2011 @ 22:13:

*fluisterd*

Mag ik dan even bij je op schoot? en dan met mijn hoofd tegen je schouder aan liggen, en dat jij me dan heen en weer wiegt en door mijn haren kroelt?

Ik dacht dat ik alles zelf wel kon, maar het lukt niet meer en nu doet mijn lijf zeer.

En heb je misschien ook wat "acceptance" voor me? zal er toch aan moeten geloven dat ik niet meer zoveel kan als "vroeger"

(daar ben je dan 27 voor)Kom maar hoor Poppedotje, gaan we in de schommelstoel. Kroelkroel en wat klopjes er bij. Ik heb hier een theelepel 'Acceptance' voor je (citroensmaak, dus een beetje zuur). Niet meer want je hoeft nu ook niet meteen alles te accepteren.
quote:friezinnetje schreef op 08 juni 2011 @ 22:18:

voor Popje.

Je mag ook bij me op schoot en tegen mij aanhangen. Kroel ik even door je blonde haartjes en schud je zachtjes heen en weer.

Maar ja, moet je wel een eind voor rijden he?? dat is wel een lief gebaar Friezinnetje. We kunnen anders wel de schommelbank nemen met z'n allen.
Ik ga nog even wat aan het werk.

Ik zit hier dus nog met aardig wat 'Wat een Hufter!...etc.' hè?
Gezellig knus op de schommelbank, wedden dat we snel zullen slapen?

Moet je wel 4 uur wachten, woon in zeeland......
Poppedotje, kom maar even zitten voor de hoogste nood.

Ha, je bent al voorzien. Ze is echt goed!
quote:friezinnetje schreef op 08 juni 2011 @ 22:18:

voor Popje.

Maar ja, moet je wel een eind voor rijden he??

Kun je misschien voor-1-keertje weer een "lekker koese" er tegenaan gooien asjeblieft? die heb ik heel erg gemist
wat een superlief topic dit!

ik heb toevallig nog 25 kilo liefde over..kan ik daar iemand blij mee maken? t is nog nieuw en in de verpakking!
quote:mamzelle schreef op 08 juni 2011 @ 22:24:

Poppedotje, kom maar even zitten voor de hoogste nood.

Ahhh wat lief!

*mmmmm zit heerlijk!*
Lekker koese Popje!
*zingt zachtjes slaapliedjes voor de Friezinnen*
Thanks lieve Friez!

Jij ook Lekker Koese!
Tis hartstikke knus op die schommelstoel
.
quote:poppedotje schreef op 08 juni 2011 @ 22:24:

[...]

Kun je misschien voor-1-keertje weer een "lekker koese" er tegenaan gooien asjeblieft? die heb ik heel erg gemist

Poppedothe, ik heb er hier nog 1 liggen! Ik wist niet wat ik er mee moest, had hem bijna weggedaan!

Hier komt-ie: 'lekker koese koese koese, lekker koese'!
quote:Frankz schreef op 08 juni 2011 @ 22:25:

wat een superlief topic dit!

ik heb toevallig nog 25 kilo liefde over..kan ik daar iemand blij mee maken? t is nog nieuw en in de verpakking!

Frank dat is een superaanbod! Die 25 kilo raken we denk ik zo kwijt. Misschien is de combinatie met 'Wat een Hufter...etc' wat!

Lief van je hoor!
quote:matth0 schreef op 08 juni 2011 @ 22:33:

Mag ik een knuffel?Ja hoor Mat, hier komt ie:
quote:2reebruineogen schreef op 08 juni 2011 @ 16:00:

[...]

Bubbly: komt-ie . oe, die was aan de harde kant. Kom op hè, je kunt het!c 2 weken afzien en daarna o heerlijke vrijheid!

Ah dankje reebruine ogen, dat had ik even nodig!

Ik ga ervooooooor
Oe, ik heb hier nog een hele oude 'wat mieters van je Meid!' liggen! Helaas is het er maar 1.

Iemand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven