Lijf & Lijn alle pijlers

hardlopen

17-06-2010 16:27 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de allereerste opbouw tot voorbij de marathon. Ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren en natuurlijk ook gezellig kletsen over alles wat met hardlopen te maken heeft.
Ik ga zodadelijk nog lopend naar het zomerhuis van mijn ouders is zo'n 10kmn ga wel in de langzaamste versnelling gezien het warme weer en mijn kuiten. Man en kinderen komen dan met de auto. Bij mijn ouders gaan we lekker bbq'en. Ik heb de laaste tijd met briefjes van 20 gespaard, anders krijg ik mijn lijstje nooit bij elkaar geshopt!

Max ik zal binnenkort eens op je blog kijken.
hoi allemaal,

even in het kort.

vandaag in renesse gelopen.

Heb hier ontzettend fijn gelopen zelfs het onverharde gedeelte heb ik heerlijk gelopen. heb 2 en halve minuut van mijn pr afgehaald. zit nu onder de 54.

hoe ging het bij jouw max?

heb me ondertussen alweer ingeschreven voor een halve marathon eind augustus. wordt echt tijd om de afstanden te vergroten.
Lavender wat goed! Gedeeltelijk onverhad parcours, temperaturen waarbij de meeste bezwijken en jij loopt gewoon een pr. Wat zeg ik een pr, niet zo maar een pr maar 2,5 minuut van je oude pr gehaald. Echt super.

Hoe is het jou vergaan max.

Hier iedereen druk aan het sparen. Heb al een aardig bedrag bij elkaar gespaard aan prijzengeld maar dat heb ik al gereserveerd voor de jungfrau marathon.

Vandaag een heel druk dagje. Van 10 tot 15.00hr continu staan jureren (pal in het zonnetje). Toen vlug naar huis, wat macaroni in elkaar gedraaid en weer op naar de volgende wedstrijd. Heb wel de hele dag goed gedronken en menig tomaatje weggewerkt.

De kinderen hebben goed gelopen/ gesprongen etc en er zijn weer een aantap pr's verbroken. Maar vanmiddag geen tijd op de officiele uitslag te wachten en ze staan nog niet op internet.
@ lavender: wat onwijs goed zeg. hoe kwam jij in hemelsnaam over dat zachte stuk strand door? of heb jij daar ook veel tijd verloren? Ik vond het warm en dat strand deed me de das om. Had gedacht dat we langs de vloedlijn zouden lopen en dus niet zo bovenlangs. Na het strand kwam ik maar slecht nog op gang. Nou was de bedoeling ook wel een gewoon trainingsrondje maar een tijd van 1 uur was toch wel erg Hahaha net op het moment dat ik dacht hoppekee nog ff liepen we weer over dat rare grasstrookje aan het einde. Het was mooi, en gezellig maar qua tijd iets om gauw te vergeten.

@ baukje: succes vandaag!!!

@ lauwe: jij ging toch ook vandaag? sterkte en succes!!

De zonnebril was een succes.Door de bijzondere neusvleugels blijft de bril prima zitten, ook met transpiratie. Geen moment aan de bril hoeven schuiven of duwen, bleef keurig zitten, besloeg niet, kleurde lekker bij afhankelijk van de zon (door schaduwplekken gelukkig iets minder donker, dat vind ik erg fijn). ortom een succes. Met de hond wandelend hield ik de bril ook op. Zal er wel gek uitzien, maar als je minder knijpt.. krijg je ook minder rimpels he
Vandaag even revanche genomen voor gisteren Ik dacht dat een trainingsrondje tot daar aan toe was, maar ik vroeg me af - na de trappistenloop met baukje - of ik uberhaupt nog wel kon lopen. Nou wel dus. Hoewel de route volgens mij korter was, klokte ik toch rond de 5.07 min/km op de Letterenloop in Haarlem vanmorgen (was maar 5 km rondje voor het leuke, was tenslotte lekker weer). De tijd lag dus nét boven de 25.30 en dat is ook wel weer eens leuk (voor mij is dat snel). Hahaha ik liep om 9 uur nog met de hond buiten, en twijfelde (na-inschrijven kon nog) maar om 9.35 zat ik aangekleed en wel in de auto en had snel alles in een tasje gepropt. Om 10.55 schreef ik me in en om 11.30 startte ik Ook wel weer leuk op deze manier. Foto's staan op mijn weblog. Zal zo Renesse ook nog even verwerken....
Max, goed zeg vandaag al weer een rondje gelopen! En een prima tijd op de 5 km,

Lavender, ook een hele goeie tijd op een onverharde parcous. Petje af en het was gisteren nog warmer dan vandaag.

Vanmorgen dacht ik eerst nog, fijn het is afgekoeld! We moesten er een beetje op tijd zijn, want oudste zoon deed ook een keer mee en moest als eerste om 10 uur starten. De jongste deed mee met de 400 meter, want die is van de clowns die meelopen. Dat was om half 11. Om 11 uur ging de zon schijnen en werd het al snel benauwd. Wist eigenlijk niet goed of ik het wel zou halen na alle ongemakken van afgelopen week.

Maar goed de eerste 6 km gingen niet slecht. ong. 5.25 per km. Maar ik zat wel echt te wachten op iedere waterpost op 5 km. Hier en daar hadden we ook wind tegen, maar gelukkig was er ook veel schaduw in het bos. Liep een beetje alleen, haalde wat mensen in die mij dan niet bij hielden en af en toe werd ik voorbij gelopen door mensen die ik niet bij kon houden.

Bij 12 km had ik 1.05.00 en stond mijn vriend klaar met nog een stuk banaan. Die had ik ook heel hard nodig. Alleen de laatste 2 km waren heel zwaar, we liepen pal in de zon. En ik was echt kapot. Maar toch binnen de 2 uur, 1.58.24 dus ik ben niet echt ontvreden.

En Baukje, hoe was het bij jou!
@lauwe: goed zeg en idd dat na al die ongemakken van afgelopen week. Wat ontzettend lief van je vriend dat hij onderweg klaar stond met een stuk banaan.

@max: Goede revanche voor gisteren al moet ik zeggen dat een tijd van rond de 1 uur ook niet erg slecht is als ik kijk naar de omstandigheden.

Voor mijn gevoel was het zand niet echt mul of rot begaanbaar. Zat denk ik in een goede flow. Kon heel lang bij mijn vriend blijven lopen. Tot ik moest plassen. Als ik nu kijk naar zijn tijd wou ik dat ik vooraf niet zoveel had gedronken dan was er geen plaspauze geweest.

Maar mag niet klagen.

Nu verder trainen voor de halve. zit nu met lopen rond de 15 km dus moet haalbaar zijn voor eind augustus.

Hoor/zie jullie vaak spreken/schrijven over Traillopen. Wat zijn dat/ wat is dat.

@baukje: Hoe is jouw de marathon vergaan?
@ lauwe: goed zeg! klinkt als een fijne ronde

@ lavender: nou ik baalde op zich een beetje van het rondje van gisteren. had wel van te voren gezegd en bedacht dat het een gewone training zou zijn maar het ging langzamer dan gewild/gepland. daarom vandaag dan nog maar een rondje gedaan en dat was beter gelukkig. wanneer doe jij de halve? ik 11 september

@ baukje: en?
Ja geweldig vandaag. En wat een parcours! In het begin was ik een beetje teleurgesteld. De "beruchte reizende" weg stelde niet veel voor. En de zandpaden die we kregen waar goed beloopbaar. En aangezien het maar zanderig bleef had ik even het idee dat dit dan waarschijnijk ook het beruchte losse zand was. Ha, ha, niet dus. Bijna op de helft kwam pas het echte werk. En die reizende weg was dan wel appeltje eitje, die klim door het echte losse zand was echt wel spectaculair en daarna bleeft het zand gewoon los. Het was echt zoeken naar iets wat een beetje beloopbaar was. En mooi!

Heb ongeveer de eerste 30km met een belg opgelopen. Het tempo lag iets te hoog voor wat mijn plannen waren maar goed als je nog honderduit kunt kletsen valt het nog wel mee. Zo rond de 30km bleef mijn loopmaatje ineens achter. Heb hem niet meer terug gezien. En helaas kan ik hem zelfs niet meer in de uitslagen terug vinden.

Ondanks dat ik niet voluit ging ging het geploeter door het losse zand en al die hoogte meters ook zijn toleisen. Ik had wat rustiger aan kunnen doen. Maar ik was zelf te snel gestart en voor mij gevoel moet de tweede helft minimaal even snel. Kon het tempo wel goed vasthouden maar begon zo met 36-37 km toch echt met aftellen.

Wel leuk is dat tijdens de gehele wedstrijd me niemand in heeft gehaad en dat ik tot het laatst toe steeds weer iemand in het zicht kreeg die ik na een kort praatje weer definitief achter me kon laten. Uiteindelijk als 2de in mijn catagorie gefinished in 3hr35. Was vanmiddag wel moe en baalde wel dat ik niet zo de bank op kon schuiven maar dat er allerlei huistaken op me lagen te wachten. Maar eigenlijk voel ik me nu wel prima. Voel wil licht de bovenbenen bij het traplopen dus ik denk dat ik morgen toch wel spierpijn zal hebben.

Max maar jij vandaag ook goed gelopen zeg. Zo zie je maar weer he, de ene keer gaat het moeizaam en dan gaat het weer als vanzelf.

En lauwe ik vind het knap hoor, eerst die blaasonsteking en toen weer ziek en dan gelijk toch een halve marathon.
Spierpijn valt nu nog reuze mee, maar ik heb vannacht amper een oog dicht gedaan. Waarschijnlijk een overschot aan adrenaline. Voel me nu als of ik een zware kater heb. Kan overigens ook komen door de film van gisterenavond. Heb weer eens ouderwets bij de tv zitten snotteren, dus met flinke koppijn naar bed. Hoopfdpijn is nu wel weg , maar voel me zo duf.

Zometeenop de fiets naar het werk, fietstochtje zal me goed doen denk ik.
@ baukje: goed gedaan! was dus uiteindelijk toch zwaarder dan gepland/gedacht. Op zich jammer dat je dan het parcours niet kent denk ik, want dan had je misschien net jouw krachten anders kunnen verdelen. Maar wederom een super tijd dus! Knap hoor. Fijn dat je niet veel spierpijn hebt nu. Hahaha ja die loop van gisteren ging wel goed. Zeker als je nagaat wat ik ervan bakte toen met jou Maar ja, regen en koelte zijn voor mij echt heerlijk hoor

Ik ga zo richting Aken. Hoop dat ik daar nog een rondje kan doen tussen alles door.

Tot gauw!
Baukje, Zo te lezen was het dus toch een mooie wedstrijd!! En ook nog een super tijd. Heb je geen last gehad van de warmte? Of was het daar niet zo heet?

Heb vannacht ook nog lang wakker gelegen, maar daar heb ik al wat meer nachten last van. Vind het erg benauwd s'nachts. Voor de verandering heb ik een keer vrij op maandag. Zou eigenlijk vrijdag werken, dus had ik dan vandaag vrij. Maar mijn vriend moest vrijdag werken, dus kon ik niet werken, maar mijn baas had al wel geregeld dat ik vandaag vrij had. Heb wel last van mijn voeten, heb behoorlijk wat blaren.

Maar zou ik vanmiddag toch een rondje kunnen uitlopen? Of is woensdag vroeg genoeg.

Max, ik had je blog nog gelezen over je zonnebril, ik dacht dat die dingen veel duurder waren. Zag er soms 1 in de runnersworld staan die rond de 200 euro zijn. Deze vind ik wel te betalen. Maar ik gebruik mijn zonnebril op het werk met dit weer overdag ook veel. Dus dan vind ik 37,00 niet zo veel.Veel plezier in Aken.
Enerzijds is het gunstig om het parcours te kennen maar anderzijds is het mijn ervaring dat het verrassende van een onbekend parcours een mooie afleiding is van tijdsdruk en vermoeidheid. In dit geval was het parcours vooraf wel goed omschreven. Alleen had ik zelf in mijn achterhoofd dat het allemaal weleens zwaar overtrokken kon zijn, Maar de tweede helft van de marathon was toch wel de naam trail waardig, zoals ze zichzelf op de kaart hadden gezet.

En omdat ik niet voluit was gegaan had ik nog genoeg reserve voor het zwaardere tweede gedeelte. Heb zelfs de tweede helft 5 min sneller gelopen dan de eerste. (eerste 1hr50- twede 1hr45) En die tijdswinst heb ik hoofdzakelijk uit de laatste 5km gehaald. Begon toch wat vermoeid te worden, tempo iets terugdraaien leverd dan nog nauwelijks winst op. Maar iets versnellen zorgt wel dat je eerder bij de fnish bent.

Het weer was gisteren heel raar. 's ochtends vroeg was er nog een enorme bui gevallen. Pas een uurtje na de start kwam de zon even door. Werd toen ineens broeierig. Maar even later was de zon weer weg en liepen we grotendeels in het bos. Ik denk dat we dus wel geluk gehad hebben met het weer. Als kwam ik wel echt drijfnat van het zweet over de finish. Echt waar ik kon mijn kleren gewoon uitwringen.

Weer goed en wel over de fnish kwam de zon weer echt door en toen werd het gelijk weer heel broeierig.

Op zich is gelijk de dag erna uitlopen wel goed. Laat mezelf wat dat betreft nooit weerhouden door blaren. Maar mijn blaren zien er altijd wel heel spectaculair uit, maar eerlijk gezegt voel ik ze nauwelijk.

37 euro voor een goede sportbril vind ik inderdaad wel meevallen. Heb inderdaad ook hele andere prijzen gezien. Alleen vraag ik me af of bij die goedkopere brillen het zweet ook goed wordt afgevoerd. Want dat is het grote probleem met de meeste brillen. En ik heb het idee dat ik zelf steeds meer/ sneller ga zweten.

veel plezier in aken max.
@ baukje: ik zweette als een otter zaterdag en de bril zat prima. er zit extra ventilatie in. de bril kost normaal dus ongeveer 50 euro begreep ik, met deze meekleurende glazen. een fijne neusbrug met een soortzacht rubber dus het geval blijft prima zitten. had onderweg naar aken de bril ook lekker op in de auto hahaha wie ziet me.... het is hier kei vochtig echt vreselijk. morgen ga ik lekker lopen in de ochtend. ik vond het wandelen al klote hier net.
@max: loop 27 augustus de halve marathon. word de 2e in mijn leven. 7 jaar geleden heb ik de halve van Eindhoven gelopen, had toe n een redelijke tijd van 1 uur en 53 minuten. hoop stiekem een beetje dat ik dat toch ga verbeteren. Ben toen na de halve eigenlijk gesopt mt lopen. motivatie kwijt. nu plan ik echter steeds elke 2 maanden een wedstrijd in in de hoop mijn motivatie beter te behouden. Ben wat dat betreft best prestatie gericht.

Heb jij trouwens een reizend beroep. Je komt op zoveel verschillende plekken.

@baukje: dat is wel een goede tijd als je het mij vraagt. petje af. Doe het je niet na. Aan je verhaal te lezen is het best een pittig loopje geweest.
Hallo allemaal,

wat een toppers zijn jullie allemaal zeg als ik die verhalen zo lees, poeh!

ik heb me net aangemeld op het forum dus snap het nog niet allemaal

Ik ga al een paar maand trouw elke week 2 a 3 keer naar de sportschool, maar ga eigenlijk nooit op de loopband, dit omdat ik echt een hekel heb aan hardlopen.

Alle cardio aparaten hou ik goed vol, maar hardlopen, nee..

Afgelopen vrijdag heb ik het eens geprobeerd, en naar 1.17 was ik echt uitgeput.

Ik ben nu de lessen van evy aan het downloaden.. want ik wil het toch maar eens gaan proberen.

Ik weet niet of één van jullie vervaring heeft met start to run?

Kijken of ik hardlopen leuk kan gaan vinden.

Morgen vroeg ga ik weer naar de sportschool en ga ik het proberen.

Ik neem aan dat Evy toch ook wel geschikt is voor op de loopband?

ben benieuwd!

groetjes
Zo dames, wat een verhalen weer van afgelopen weekend. Ik heb zondag met een glas wijn (eigenlijk heel veel wijn) op een communie feestje gezeten. Ik wilde 's avonds nog een rondje lopen maar ten eerste waren we veel te laat thuis en ten tweede met een fles wijn achter de kiezen lukt het niet zo erg... Ik drink heel zelden dus maandag had ik er best last van.

Morgen weer een rondje 11km vlak voor mijn werk. Heb net iets in afstandmeten uitgezet en op mijn Garmin geladen. Ik ben benieuwd of het werkt.

Lauwe: ik heb ook een aantal keren dat "katerige" gevoel gehad na een halve, waarschijnlijk is dat vochtgebrek geweest. De laatste tijd probeer ik meer te drinken en heb er ook minder snel last van.

Baukje: super gelopen en leuk dat er toch nog een stuk trail in het parcours zat.

Lauwe: ook knappe prestatie!

Max: klinkt goed die bril, ik ga kijken of ze die in het loopcentrum hebben. tot de 50 euro heb ik er wel voor over.

Jetske: er zijn meerdere start2run topics, wellicht dat je daar wat antwoorden kan vinden.

Lavender: ga je dit jaar ook weer in Eindhoven lopen? Ik heb nog steeds de wens om daar de marathon te lopen maar mijn lijf laat me de laatste tijd een beetje in de steek....
@charlar: was niet van plan om dit jaar Eindhoven te lopen. in die tijd woonde ik er er dus was dat lekker makkelijk.

loop jij met een Garmin hartslagmeter met GPS?

Werkt dat een beetje of ben je nog aan het uitvinden hoe dat werkt.

Loop op dit moment zelf met een gewone polar hartslagmeter en wil in de toekomst graag overstappen naar een variant met gps om mbv gps routes te kunnen gaan lopen.

@Charlar: ben je erg ziek geweest de laatste tijd of zit je echt in een kwakkelperiode. lijkt me ontzettend vervelend als je lijf niet wil.

Je loopt in elk geval nog steeds respectabele afstanden en blijft in conditie.
vanochtend 11km op de planning, maar helaas na 4km begon de oude blessure van mijn kuit weer op te spelen. Na 20 minuten dus een soort van zweepslagpijn erin die nog steeds niet over is.

Vorig jaar heef deze blessure me 4 maanden gekost... Ik baal heel erg en ga me volgende week op nieuwe sportkleding en schoenen trakteren om de pijn te verzachten.

Heb nu het besluit genomen om NIET mee te lopen met de hele marathon in Eindhoven. Volgend jaar in Rotterdam hebben we weer een kans.

Lavender: ik heb een Garmin 305 (zelfde als Baukje) er zit wel een soort van navigatie in maar is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een TomTom. Baukje heeft er inmiddels meer ervaring mee.
Charlar, klote zeg dat je kuit weer gaat opspelen, terwijl het de laatste tijd toch weer redelijk ging. (zou denk ik zoiezo niet voor de marathon van eindhoven kiezen, door die 2 rondjes)Maar hoop dat rotterdam dan wel haalbaar is!

Lavender, heb ook de Garmin 305 en gebruik weinig de navigatie mogelijkheid. Alleen afgelopen vakantie was het wel makkelijk als je niet precies de weg meer weet welke kant je dan ong. op moet. Zeker als je dan het startpunt markeert als begin.

Heb vanmorgen eerst een beetje uitgeslapen, maar toch om half 11 nog snel een rondje gaan doen. Zonder horloge n klein rondje van 5,5 km. Ging rustig aan. Even lekker gelopen en nog even laten doordringen dat ik toch echt een halve marathon heb gelopen. Was ook pas mijn 3de, dus voor mij toch nog steeds iets bijzonder.
Lauwe: Heel mijn jeugd heb ik in EHV gewoond en ken er nog steeds veel mensen die elk jaar komen aanmoedigen. In Rotterdam heb ik het idee dat ik zo "verloren" loop in de mensenmassa.
Charlar, ja dat is een heel goed argument ja. Woon vlak bij eindhoven, dus dat zou voor mij dan ook beter uitkomen maar die 2 rondjes. Maar als je je goed hebt voorbereidt dan maakt het vast niet zo heel veel uit. Nu denk ik echt: dan moet je nog zo'n ronde!!!

Maar ik begrijp wel een beetje je idee van verloren lopen in zo'n mensen massa.

Moest daarom ook zondag zo lachen. Er zat een moeder langs de kant met 2 kleine meisjes, die zaten te klappen en te roepen. Goedzo mevrouw, riep een van die kindjes. Dus ik zeg dank je wel. Hoor ik die moeder dus zeggen: Zie je wel dat die mensen blij zijn dat je iets zegt en dat je voor ze klapt. Hoor ik zo'n klein kind nog een keer keihard roepen: Goedzo hoor mevrouw!!
Ik heb een paar keer in Etten-Leur de marathon gelopen,ook twee rondes. En oke 1 grote ronde is leuker/mooier maar op zich vond ik de 2 rondes mentaal geen enkel probleem. Als je voor de hele marathon gaat dan ben ik op 21km nog helemaal fris en denk je niet aan uitstappen. Op de aanmoedigen bij de doorkomst kun je weer een km of 7 a 8 teren en dan zit je al weer bijna aan de 30. Bijna bij het punt dat je weer richting huis gaat.

In rotterdam ben je bij de 30km ook bijna bij de finish maar maar je alleen nog een grote lus. Je kunt de snelle lopers die al bij de 40km zijn aan de andere kant van de weg zien lopen. (en zo ook de langzamere lopers als je zelf al bij de 40 bent).

In Rotterdam zien ze me nooit meer terug. Ik vond het een verschrikking die massa. Ik wil eindhoven nog wel een keer lopen als ik echt een marathon op tijd wil lopen. Eindhoven schijnt ook een redelijk snel parcours te zijn. Je hebt er wel de drukt om in de flow mee te gaan maar niet het overmassale en ik hoop er een andere onderlinge mentaliteit te vinden dan in rotterdam.

Overigens onvoorstelbaar maar zelfs in rotterdam stonden er bekenden langs het parcours en nog wonderbaarlijker ze merkten mij nog op ook tussen de massa.

Charlar wel balen zeg dat die kuit nu weer opspeelt.

Lavender ik gebruik de gps in mijn horloge alleen voor de snelheid/tempo en route weergave. De navigatie functie gebruik ik alleen om terug bij start te komen als ik verdwaald ben. Maar ik voer nooit routes in. In het bos staan op google soewieso de bospaadjes niet aangegeven. Dus als ik ergens onbekend ben loop ik gewoon zo maar doelloos en als het tijd is om langzaam richting huis te gaan maak ik balans op. Weet ik waar ik ben en wat is de weg naar huis of heb ik hulp van de garmin nodig.

Charlar de eerste helft was ook wel grotendeel onverhard hoor alleen niet spectaculair uitdagend of zo.

Jetske geen ervaring met start to run. Maar ik denk dat het een mooie opstap kan zijn. Gelijk goede tips bij de hand. Of bedoelde je evy, want daar blijven de tips natuurlijk achterwege. Evy is niet meer dan een schema. Maar wel een prima opbouw schema en die kun je natuurlijk ook op de loopband gebruiken. Alleen waarom zou je? Het hardlopen buiten heeft zoveel meer te bieden dan op de loopband binnen.
@charlar: balen zeg dat je steeds weer terugkerend last krijgt van je kuit. Gaat het echt spelen vanaf een bepaalde afstand of is het om het even wanneer het terug komt.

@baukje: wil idd iets van een horloge waar ik nog beter mee kan gaan trainen dan mijn huidige hartslagmeter. Bij voorkeur idd eentje met gps zodat ik ook eens wat routes kan lopen zonder de weg kwijt te raken.

vanochtend een lekker stukje het bos in geweest. Heb hier in het waterwingebied gelopen. was erg lekker. een kklein minpuntje is dat er van die grote koeien met lange haren en horens rondlopen. op zich niet zo erg , maar vandaag toch even een spooky momentje gehad met die beesten. Liep lekker over het pad komen er ineens van die dieren lekker rustig waggelend op de weg lopen niks aan het handje natuurlijk durf er nog wel tussen te lopen ze zijn nou ook weer niet echt gevaarlijk. komt er van de andere kant een tractor aan gereden. begint een van die koeien ineens te loeien tegen de kleintjes dat ze aan de kant moesten. Dus die beginnen te rennen. 2 van die groten bleven gewoon midden op het pad staan aan mijn rechterhand had ik helaas de pech dat er schrikdraad liep dus kon helaas niet erg ver naar rechts achter mij liepen nog meer van die koeien en schuin links van mij liepen die 2 heeeeeeele groten nog op het pad.tractor uiteindelijk voorbij. loop ik dus weer braaf verder vind die grote koe het nog nodig om mij even flink na te loeien.

morgen nog lekker een uurtje pump voor het eerst in 3 weken tijd. Zal wel even pittig zijn.

Veel loopplezier allemaal voor wie nog gaat.
Lavender, leuk om door zo'n gebied te rennen. Maar pas je toch een beetje op voor die schotste hooglanders. Ze zijn niet helemaal ongevaarlijk, zeker als er kleintjes bij lopen. Maar wel heel gaaf om er tussen door te rennen. Bij ons zitten ze in een vrij klein gebied wat alleen is bedoeld om te wandelen.

Vandaag nog niet gelopen. Ben aan het bij slapen denk ik. Heb voor de halve een paar nachten heel slecht geslapen door het warme weer en nu gaat het natuurlijk weer een stuk beter, maar wordt s'morgens echt heel slecht wakker. Misschien ga ik vanavond nog een rondje doen. Het is wel lekker loop weer in iedergeval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven