korte broek!
donderdag 9 juni 2011 om 14:18
Hoi dames, waarschijnlijk krijg ik allerhande reacties maar ben erg benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken. Ik heb voor het eerst sinds 10 jaar een korte broek gekocht, ik heb het nog nooit gedurfd omdat ik aardig aan de maat ben, mijn onderbenen zijn gewoon maar mijn knieën zijn echt dik, bovenbenen idem dito. Als je mij dan zou zien lopen, wat denk je dan? Eerlijk....
donderdag 9 juni 2011 om 15:26
quote:Dotjemol schreef op 09 juni 2011 @ 15:22:
Zeg, waar koop je een normale korte broek zonder van die vreselijke zakken op die plekken waar je ze net niet wil/kan hebben? Draag ook al jaaaaren geen korte broeken meer, simpelweg omdat ik er geen kan vinden die ook maar enigzins flatteus zijn. Het is alleen maar got-to-the-jungle stijl. Gruwel!
(en daar draag ik dan liever een lange broek, haha)
Dus waar heb je 'm gevonden cestla4?
Overal momenteel. Ga naar wehkamp punt nl en klik op bermuda.
Genoeg keuze bijv. deze
12 euro bij c en a
Zeg, waar koop je een normale korte broek zonder van die vreselijke zakken op die plekken waar je ze net niet wil/kan hebben? Draag ook al jaaaaren geen korte broeken meer, simpelweg omdat ik er geen kan vinden die ook maar enigzins flatteus zijn. Het is alleen maar got-to-the-jungle stijl. Gruwel!
(en daar draag ik dan liever een lange broek, haha)
Dus waar heb je 'm gevonden cestla4?
Genoeg keuze bijv. deze
12 euro bij c en a
donderdag 9 juni 2011 om 15:29
quote:heleen1234 schreef op 09 juni 2011 @ 15:26:
[...]
Genoeg keuze bijv. deze
[afbeelding] 12 euro bij c en a
Hoewel ze vast heerlijk zitten en heel praktisch zijn sla ik toch even over.
Mijn man zou ook niet blij zijn als ik zoiets aan zou trekken.
Niet dat het niet verzorgd is, maar wel ouwelijk en niet-vrouwelijk.
[...]
Genoeg keuze bijv. deze
[afbeelding] 12 euro bij c en a
Hoewel ze vast heerlijk zitten en heel praktisch zijn sla ik toch even over.
Mijn man zou ook niet blij zijn als ik zoiets aan zou trekken.
Niet dat het niet verzorgd is, maar wel ouwelijk en niet-vrouwelijk.
donderdag 9 juni 2011 om 15:31
donderdag 9 juni 2011 om 15:35
quote:schommelstoel schreef op 09 juni 2011 @ 15:31:
[...]
Sorry, ik vind dat dus echt zo enorm lelijk, kan er niks aan doen. Dat draagt mijn schoonmoeder.
Ik vind een korte broek ook lelijk, maar ze vroeg waar ze een krote broek zonder zakken kon kopen. Nou, overal volgens mij.
Ik weet niet WIE in de modebranche, het heeft bedacht, maar blijkbaar was er weer vraag naar.
[...]
Sorry, ik vind dat dus echt zo enorm lelijk, kan er niks aan doen. Dat draagt mijn schoonmoeder.
Ik vind een korte broek ook lelijk, maar ze vroeg waar ze een krote broek zonder zakken kon kopen. Nou, overal volgens mij.
Ik weet niet WIE in de modebranche, het heeft bedacht, maar blijkbaar was er weer vraag naar.
donderdag 9 juni 2011 om 15:46
Heleen1234, dank maarre, dit is een korte broek voor slanke benen. Denk aan een voloptueus figuur en dan blijven je kuiten al steken op de bovenbenen bij het passen.
Vandaar dat ik ze niet draag, ze zijn niet te vinden in grotere maten... Zit zelf op maat 44-46 en mijn benen zijn gespierd en strak. Geen cellu ellende dus dat valt alweer mee.
Vandaar dat ik ze niet draag, ze zijn niet te vinden in grotere maten... Zit zelf op maat 44-46 en mijn benen zijn gespierd en strak. Geen cellu ellende dus dat valt alweer mee.
donderdag 9 juni 2011 om 15:54
donderdag 9 juni 2011 om 17:30