Naar hoeveel jaar samenwonen?

09-06-2011 21:11 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na hoeveel jaar gingen jullie samenwonen?

En hoevaak sliepen jullie voor het samenwonen bij elkaar?
na 1 maand de beslissing genomen, ik had een maand opzegtermijn op mijn huurhuisje en na twee maanden woonden we dus ook daadwerkelijk samen. Volgende week vrijdag zijn we 5 jaar samen dus dat zit wel snor
En toen sliepen we zo vaak als kon bij elkaar. Dat was zo'n 3 nachten in de week denk ik.
quote:Summerdance schreef op 09 juni 2011 @ 21:24:

[...]

Kuz, mag ik even een nieuwsgierige vraag stellen?

Vond je dat niet gek...van altijd alleen slapen naar ineens altijd naast iemand...

Het was wel wennen, maar leuk.

We kwamen allebei bij onze ouders vandaan, niet eerst op onszelf gewoond.

We zijn in de tijd dat we samenwaren een keer een weekend weggegaan en één keer voor 1,5 week op vakantie, verder nooit samen geslapen.

Die eerste tijd was wel apart ja.
Twee maanden. In die twee maanden is hij twee keer naar huis geweest, om 's avonds toch weer terug te komen. Gaat nu al drie jaar goed, maar in dit soort gevallen is het natuurlijk wel erop of eronder. Hij had ook nog een huis om eventueel op terug te vallen, dus dat scheelde ook. Moet er wel bij zeggen dat wij elkaar al veel langer kenden dan die twee maanden.
Onofficieel na 1 maand. Officieel na 6 mnd.
ik durf het bijna niet te schrijven. Het is niet bewust zo gegaan, soms, gebeuren zaken gewoon. 2 weken na de eerste date ben ik gaan samenwonen. Heb wel nog een paar maandjes gewacht met het verkopen van mijn woning.
Na een jaar of 3, en we sliepen voor die tijd vrijwel ieder weekend samen en vaak ook wel keer doordeweeks (andere woonplaatsen)
Na 3 weken..
Hangt ook een beetje van je situatie af.. Wij waren 16 toen we verkering kregen, ieder weekend bij elkaar (bij paps en mams thuis) en op ons 21e kregen we een huurhuis (en twee katten! ) Nu na 16 jaar nog steeds heel gelukkig samen en inmiddels een koophuis.
Na 1 week daten is hij niet meer weggegaan uit mijn huis
..loepje..
Ik had een eigen huis, en woonde bij zijn pa, we waren begin 20
quote:gaia9 schreef op 09 juni 2011 @ 21:59:

..loepje..Tja, erg veel vragen..
We woonden binnen het jaar samen. De beslissing was al na een aantal maanden, maar ik moest mijn baan opzeggen en mijn huur. We sliepen ieder weekend bij elkaar vanaf het moment dat wel elkaar hebben ontmoet en soms ook door de week.

Ach... de liefde.. we woonden op een 2 uur rijden van elkaar en reden gerust voor een avondje naar elkaar toe . Inmiddels bijna 10 jaar en twee kinderen verder.
na een half jaar al

Daarvoor sliepen we 2 of 3 nachten per week samen...de ene keer bij mij,de andere keer bij hem.
Wij sliepen 2-5 nachten p/wk samen het eerste jaar. Toen zijn we binnen een jaar gaan samenwonen voor de parkeervergunning. XD
Wij woonden na een dik jaar samen. We sliepen voor die tijd alleen in de weekenden bij elkaar, we woonden allebei nog thuis.
quote:bloem55 schreef op 09 juni 2011 @ 21:11:

Na hoeveel jaar gingen jullie samenwonen? na 1 jaar en 2 maanden

En hoe vaak sliepen jullie voor het samenwonen bij elkaar? een weekend in de maand -lange afstands relatie-
Na 3 jaar. Daarvoor sliepen we nooit samen.
Maar goed Bloem, waarom wil je dat weten?
Bloem55, wat is je leeftijd?
Na 8 maanden. Ik ging op mezelf toen wij 5 maanden samen waren en na 3 maanden kwam hij er bij wonen.
quote:beertjemilo schreef op 09 juni 2011 @ 22:02:

[...]

Tja, erg veel vragen..

Precies. Ik denk dat Bloem vooral moet leren op eigen benen te staan, en zelf haar beslissingen te durven nemen.

.. gezien de achtergrond - loepje - info
Na ongeveer 4 maanden gingen we samenwonen en daarvoor sliepen we samen iedere keer dat we elkaar zagen (vanwege de afstand). Dat was gemiddeld 1 keer per week. Nu zijn we dik 2,5 jaar verder en het gaat nog heeeel goed!
Maand of twee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven