cockring

10-06-2011 02:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn lief liet trots zijn cockring zien.

een enorm ding, geen leuk flexibel cockringetje maar gelijk één van caliber.

okay.... we proberen het...

ik had het gevoel verkracht te zijn.

boing boing mennn dat ding beukte tegen mijn schaambeen, ik kon der nou niet echt van genieten.

a) hij is beledigd

b) ik ben boos.

wie heeft er nou gelijk....

en moet er iemand gelijk hebben...

ik vond het niet echt subtiel eerlijk gezegd.

in seks is het toch zo dat je rekening met elkaar houdt...

ik ben dol op mijn lief en de seks maar hij wil meer en vaker en harder dan ik...

onze relatie is hecht en echt.

maar dit is toch wel een beetje een probleem (voor mij, hij ziet het niet zo...)
quote:Dorian schreef op 10 juni 2011 @ 02:34:

ik had het gevoel verkracht te zijn.

boing boing mennn dat ding beukte tegen mijn schaambeen, ik kon der nou niet echt van genieten.

Tja lijkt mij duidelijk he, seks moet voor beiden lekker zijn en dit was dus duidelijk niet iets wat jij lekker vindt. Sterker nog ik had het meteen afgekapt als ik het niet fijn zou vinden. Dus hij kan zeuren, zeiken, boos zijn, pruilen etc. jij vindt het niks
a) hij is beledigd

b) ik ben boos.

Niet meer doen dus..

Een logische gedachte is dat hij je meer wil bevredigen dan jij lekker vindt. Hij wil je plezieren maar neemt de verkeerde maatregelen. Wees niet boos, waardeer zijn inspanning en wijs hem erop wat je echt lekker vindt. Hij zal je eerlijke opstelling waarderen.
Waarom laat je hem doorbeuken !?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!
Voor wiens genot was het eigenlijk bedoeld? Jouwe of zijne? Het gaat er niet om wie gelijk heeft, het was een experimentje neem ik aan? Het ene werkt wel en het andere niet. Net zoals de ene vrouw een vib op volle kracht heerlijk vindt en bij de ander pijn doet. Daar kan je toch niet beledigd over zijn -als man- dat iets niet lekker, maar eerder pijnlijk is?

En denk dat je er niet boos over moet zijn, het was gewoon geen succes, het blijkt niet fijn, dus niet voor herhaling vatbaar. Dat is met speeltjes nu eenmaal zo, dat is uitproberen en je hoeft dit niet meer. Misschien was het zijn fantasietje, voegt zoiets toe aan zijn genot (die cockring) of denkt ie het langer vol te houden of zo en is dat idee nu aan duigen? Vertel dat je seks veel lekkerder vindt met hem naturel, of stel voor een kleiner/ander exemplaar te proberen.

Misschien ben je eerder boos op jezelf, dat je dat niet meteen/eerder stopte toen het vervelend werd? Of stopte hij niet toen je het vroeg? Prijs het initiatief iig, sta ervoor open, maar je moet het wel eerlijk kunnen zeggen dat het niet bepaald prettig voelt voor jou. Wat de bijsluiter ook beweerde.. dat dat niet voor iedereen geldt. En zeg vooral wat je veel lekkerder vindt of wat je liever eens wil proberen.

Probeer subtiel te zijn als je over seks of (zijn) nieuwe initiatieven praat, niet aanvallend/beschuldigend/verwijtend. In seks zijn mensen uitermate kwetsbaar, jij, maar hij ook..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
iemand "moet" gelijk hebben?

Waarom precies?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Voor wie z'n genot is zo'n cockring nou eigenlijk bedoeld?
nou, uh...

ja, voor mij hoeft zo'n ding niet

en hij is harstikke beledigd dat ik boos ben.

juist omdat hij zo z'n best doet (voor wie vraag ik me dan af, hij vindt zo'n geval mooi staan.... tja... ik niet, ik vind het lachwekkend, 't is nogal een joekel, ik denk wel een halve cm dik en breed) en hij denkt dat het genotverhogend is?? ik weet het niet, ik mag in elk geval niets zeggen van dat ding als hij het om heeft...

Suzy65, je hebt helemaal gelijk, in sex zijn mensen kwetsbaar, ja, ik heb hem helemaal onderuit gehaald met zijn sexspeeltje maar ik dacht dat ik kon zeggen hoe ik voelde.

niet dus.
Hem uitlachen is niet zo'n strak plan, denk ik. En het boos zijn snap ik ook niet zo goed. Jullie experimenteren daarmee (neem aan met jouw toestemming) en je vindt het niks. Nou, klaar, niet meer gebruiken dus. Wil hij toch ook niet meer, als hij weet dat het jou pijn doet?
ik heb hem niet uitgelachen, ik vind die cockring gewoon lachwekkend.

boos zijn snap je niet? helaas, ik wel.

ik had het gevoel verkracht te zijn, hij denkt echt dat hij me daar een plezier mee doet terwijl ik het niet leuk vind en dat ook aangeef.

'wil hij toch ook niet meer, als hij weet dat het jou pijn doet?'

het gevolg van mijn aktie is dat hij geen sex meer met me wil.
Oké, had niet begrepen dat hij doorgaat terwijl jij aangeeft dat je niet wil. En dat vind ik absoluut niet kunnen.
Cockring een "speeltje"??? Niet echt dus!!! Voet bij stuk houden, als hij zo graag met zo'n ring om wil rammen, kan hij beter een partner zoeken die dat wel wil . . . .

Nee, een cockring kan als een soort van sieraad gezien worden, mits niet te klein, niet te groot, maar wordt pas een speelgoed als er ook een trileitje aan zit.

Het lijkt mij geenszins de bedoeling dat zo'n ring pijn gaat doen, mijn lief heeft regelmatig een ring om (doel ervan is dat de erectie langer tot stand blijft, niet meer en niet minder), maar werkelijk nog nooit meegemaakt dat hij mij daarmee pijn deed.

Hij moet je dan echt keihard geneukt hebben, en dat je dan boos bent en dat hij dan toch doorgaat, moet niet kunnen, ik geef je daar volkomen gelijk in!
Een cockring is er inderdaad alleen maar voor om voor langere tijd een erectie te behouden. Jij hoort daar helemaal geen pijn van te hebben. Sterker nog..je hoort hem niet eens te voelen!

Denk dat je partner verkeerd is voorgelicht bij de aanschaf of zelf een vergissing heeft gemaakt.

Het gebruik van een cockring komt van origine uit de gay-scene maar is later overgewaaid naar de hetro-scene.

Echter, de grote metalen en dikke cockringen waar jij het over hebt zijn nooit bestemd geweest voor hetrostellen omdat de geslachtsdelen van de vrouw daar veels te teer voor zijn.
Een cockring hoor je achter de zak te plaatsen, niet ervoor. Waarschijnlijk heeft ie 'm voor de zak geplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven