Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat struisvogel rijden zo knullig hahah, geen gezicht.
ik vind dat weer eens wat anders dan op het strand zitten met een prachtig uitzicht en een volle picknickmand
Wat is nou de kans dat dit kans van slagen heeft? Zgn alle vrouwen in het programma zijn idolaat van Lars, waarom mag Joost weten maar als dat zo is heeft hij in het echte leven dan zo'n moeite om iemand te vinden? En de vrouwen? merendeel hoopt waarschijnlijk op een wat luxer leven dan met jan modaal of hopen op een carriere in tv land, iets anders kan ik echt niet verzinnen. Eigenlijk is het toch te triest voor woorden, ook al is leuk om naar te kijken, dat je zo en publiek desperate bezig ben een man voor je te veroveren.
Het slaagt ook niet, ze gaan uit elkaar.

Maar kan er ook niet bij dat je jezelf laat keuren door een man op tv en gaat "strijden" met andere personen om hem.

Het idee dat hij met allemaal zoent :puke: en ze zijn allemaal zo leuk
Wat ben jij een leuk type Ksenija. Wat is je probleem?

Waarom meteen maar even komen melden dat a Laila wint en b ze inmiddels ook alweer uit mekaar zijn. Je pretendeert nogal wat. Ken je haar soms? Of bén je haar?

Of ben je eigenlijk Emmely?

Oh en als je de regels had gelezen had je geweten dat spoileren st(r)afbaar is.

Beetje jammer.
hm wint Laila echt? Kan me er niets bij voorstellen. Vind haar een beetje een aso overkomen. Ondanks dat ze zichzelf heel zelfverzekerd vind, vind ik haar om die reden juist bijzonder onzeker overkomen.

Karin en Mariella vind ik de leukste. VInd ik qua style ook beter bij hem passen, meer classy. Hoewel ik bij voorstukjes de familie's voorbij zag komen ondanks dat zo'n gezin (wat je van Karin voorbij zag komen) ALS het loskomt (meestal zonder camera) bere gezellig kan zijn
en het idee dat hij met allemaal zoent en dat jij daar vervolgens ook weer speeksel mee gaat uitwisselen vind ik ook echt te ranzig
Ik vind de bachelor zelf ook echt niet zo ultra classy, dus dan past Laila weer wel.
hahah nee das weer waar!
[quote]j_adore schreef op 09 juni 2011 @ 11:55:

(QOUTE)Wat ik zo leluk vind aan die gekke LArs is zijn tonggebruik.

Als hij praat dan klapt hij zijn tong zo raar naar buiten, wordt er misselijk van als ik er naar kijk.

Krijg het idee dat als hij zoent je je hele mond vol speeksel hebt..ieeeuw(qoute)

He bah inderdaad walgelijk! Hij en Laila zoende ook zo ontzettend groot gister. Alsof Laila het gutsende speeksel uit Lars zijn mond aan het oplepelen was! Omdat het anders uit zijn mond zou vallen

Gatverdamme, zo beeldend hoef je het nou ook weer niet te beschrijven
Marthesyl, helemaal gelijk. Lars is alles behalve classy. Vind hem ranzig overkomen, en goedkoop!
Ik vind Karin zo geiterig. Ze doet elke keer zo raar met haar mond en gezicht. Brrrr....

En Laila vind ik een manwijf. Lars vind ik ook gluiperig, zo'n nepkakker.

Mariella vind ik leuk, maar ik gun haar iets beters.
Wie zit er weer klaar om half 9? Ikke wel..
Oh echt wel! Man en ik samen. Allebei superfan van dit soort pulpTV haha
Ik ook!!
quote:dunyadesie schreef op 15 juni 2011 @ 16:47:

Wie zit er weer klaar om half 9? Ikke wel..Ikke.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Weten jullie of de uitzending van vanavond ook ergens op internet te bekijken is? Ik kan helaas niet kijken vanavond.
Jaaa ik ook hoor! gister zei ik nog tegen vriendin: morgen weer bachelor! erg he
Always look on the bright side of life
@ Cora ik denk het wel op rtl gemist, weet niet wanneer de nieuwe aflevering dan online komt (ik denk morgen of overmorgen)

hier het linkjehttp://www.rtl.nl/xl/#/a/134077/
Ik ga er straks ook weer voor zitten. In de voorstukjes kon je al zien dat het bij Karin thuis een dolle boel is.

En ik blijf gelijk zitten voor fortuinlijke vrouwen, ben benieuwd hoe vaak Meron de woorden (helemaal) gezellig en chillen in de mond neemt.
Zegguh Malu; kent uw klasiekers he, het is niet Meron maar MERLIN, doh ( ga je schamen zeg;-) )
Das waar, meron is van de slettebakken
( wat scheelt ut? )
quote:_yellowlove_ schreef op 15 juni 2011 @ 16:51:

Ik ook!!Ik ook maar ik vrees niet met internet, vriend schiet naar boven als hij zulke programma's (op x-factor na) ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven