Hoe laat is het? XXIV

10-06-2011 15:54 3029 berichten

Hoe laat is het nu eigenlijk?

En.. waar is het tijd voor? , , of ?

Een , een of

We willen het nog steeds graag van je weten!

Dus als je iets wilt vertellen op de normale, de nachtelijke, de buitenlandse, of zelfs de buitenaardse tijdstippen, ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

15.54
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie nieuwe topic!!!
Happy new topic quote:schuddebuikje schreef op 10 juni 2011 @ 11:32:

Jann, morgen komen vrienden eten en ik wil aardappeltjes uit de oven met knoflook, grof zeezout en rozemarijn maken.

Hoe doe jij dat?

Ik schil aardappels, die snij ik in (nog best grote) stukken, veel olijfolie, knoflook in teentjes en rozemarijn erbij. Dat zo een tijd laten staan, af en toe omroeren en dan de oven in en ook af en toe omroeren. Mocht je weinig tijd hebben kun je ze ook even kort voorkoken. Zeezout doe je erop als het klaar is. Mmm!

15.57
yeah!!

Happy new topic!!!

15.57
quote:2010viva schreef op 10 juni 2011 @ 15:56:

Gefeliciteerd met jullie nieuwe topic!!!

Dank je wel!! Weeeeekend!!!

15.58
Jaaaaa janna!!!! Ik al sinds gisteren
Lekker!! Ik ben morgen wel vrij en maandag ook, maar zondag moet ik werken. En volgend weekend het weekend daarna moet ik ook werken... Nou ja, weekenden werken is niet erg, 't is meestal lekker rustig dan!

16.05
quote:mrsdubbelfriss schreef op 10 juni 2011 @ 15:58:

yeah!!

Happy new topic!!!

Yeah!!

Had je dat 'gepest' topic op psyche ook gezien? Dat is wel echt een stuk serieuzer. Ik snap niet dat de meeste pesters niet door hadden wat ze aanrichtten...

16.06
Dan kan je beter een rustig weekend werken dan een drukke doordeweekse dag! Je werkt 36 uur p/w?
ja, had ik gezien. Stukjes van gelezen ook wel. Maar niet echt mijn bezigheid om erover te blijven schrijven. Kwam nl gistern per ongeluk op dat topic terecht. Verkeerde top 10 topic aangeklikt.
Ja, dat is zeker zo, Viev. Vooral de avonden zijn vaak druk. Bij mijn werk werk je niet iedere week evenveel, maar uiteindelijk moet je een aantal uur gemaakt hebben. Ik probeer het altijd zo te regelen dat ik nooit vrij hoef te nemen voor tandarts of doktersafspraken en dan ook nog soms langer achter elkaar vrij heb. Had jij 't nog met je baas gehad over die wisselende diensten?

16.22
Oh, je hoeft er ook niet over te blijven schrijven hoor, MDF. Maar ik had er nog niet veel over geschreven en wilde het niet negeren. Vandaar.

16.23
Ja daar hebben we het nog over gehad en ook met mijn man, en het is nu nog even "makkelijk" om kantoor uren te werken. Ga als onze dochter groter is weer eens verder kijken.

Dat is fijn dat je gewoon dokter afspraken op vrije dagen kan hebben! Scheelt veel heen en weer rijden!
Man heeft zo ook vakantie

heerlijk samen 3 weken vrij!!!

Ik ga even vlug de wc uitdoen nog.

16.35
Ja, precies, of soms voor een late dienst ofzo. Prima!

Lekker dat hij bijna thuis is MDF!

Jumps, je hebt mail terug, je mail zat in m'n junk email box...

16.47
Oh zeg, zomaar een nieuw topic! Ik had helemaal niet in de gaten dat het alweer nodig was

Leuk gedaan Janna!

En happy new topic!

17.54
Haaaai! en thanks!

Er is onweer hier!

Waar zijn Frizz, No, Buik, Jumps?

En hupsen voor Snjo:

En een voor Meik!
Hier komt de zon af en toe tussen de wolken door! Maar als ik op buienradar kijk, krijgen we hier ook nog wel de nodige regen, en misschien onweer.

Ik ga boodschappen doen!

Annemeike, ook een van mij!

18.07
Heeft Snjo nu weer een gesprek? (omdat je voor haar hupst)

18.07
Jeej nieuw topic! Leuk plaatje!

En ik hups met alle plezier weer voor Snjo, maar ik weet ook niet waarom?! Janna?

En uh.. lekker origineel van me , maar ook een voor Annemeike!

Eh, dat dacht ik? Of ging ze gewoon? Weet alleen dat ze zou gaan wanneer Buik net terug kwam en maar voor hel kort...

18.23
Ik ga aardappelkroketjes uit de oven eten, met kip saté en broccoli

En ik heb niet net al Prosecco gedronken en chips gegeten

18.25
Zo!!! Wonderbaarlijk genoeg heeft ons oude topic gewoon nu al een slotje

18.27
Aha!

Ik ben/was in de veronderstelling dat ze op vakantie is, maar verder geen idee.

Ze zal er vast binnenkort wel duidelijkheid over geven dan...

18.28

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven