Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Bedoelt Irrab niet Bornholm?
En jaaaa! I Noorwegen

Maar ik ben er al héél lang niet geweest, dus ik heb best wel verouderde herinneringen
En er was ook iets met Noorse wijven toch?
Barry wil ook wel naar Stockholm!

Noorse wijven? Barry vond ze wel leuk geloof ik
Blue vond de Zweede wijven ook leuk . Hij vond Zweden sowieso erg leuk. Ik ben er nog nooit geweest. Maar goed, ik ben dan ook echt van de luie zonvakanties.
Up!

Pagina 2, tssss

Hier een ziek kindje. Gelukkig slaapt ze nu nog. Even afwachten hoe de dag dus verloopt.
Hallo?!
Zweden? Ik vind Zweedse balletjes lekker en de Ikea leuk. Ik denk dat het daar op houdt. Zelfde geldt voor Noorwegen en eigenlijk sowieso doe kant op. Ik ben meer van Frankrijk/Spanje/Italië.

En wat haaruitval betreft; dat ligt niet alleen aan de zwangerschap maar ook gewoon aan het weer. Ik heb 2x per jaar gigantisch uitval, dat bouwt op is dan heel erg dan wat minder en dan afgelopen. Ik ben wel eens op zo'n moment bij de kapper geweest en die vertelde dat ik niet de enige was ook nu is het weer op z'n retour, maar nog redelijk veel.
Ik heb altijd mooi, zonnig weer gehad in mijn Scandinavië vakanties! En ik hou ook van Italie.

Jelle vindt de Zweedse wijven zeker leuk. Vooral dat ze overal (in winkel en restaurantjes enzo) "Heej, heej" zeggen als begroeting. Dat komt over alsof ze je heel goed kennen/met je willen flirten. Hij schrok zich kapot in het begin.

En met die haaruitval val ik dus met mijn neus dubbel in de boter. Mooi jammer!
Selle
Het helpt alleen niks....
Zo, da's een hoop bijlezen

Geen tijd voor het forum betekent vast dat jullie net zo'n lekkere drukke dag achter de rug hebben als ik

Fijn dat de verslaving mee blijkt te vallen

Ik ben ziekig en zielig. Snot, watten in mijn hoofd, keelpijn en nog meer snot. Zo irritant, want dit is de 089234e keer dit jaar. Doperwtje is volgens mij een wandelende virus-bom, die mij steeds besmet

Maar goed, het leuke nieuws is wel dat vandaag onze nieuwe fietsen gekomen zijn. Leuk! Morgen fietszitje erop monteren en stukje fietsen!
Balen van snot, leuk van fietsen Erwt! Ik ga morgen ook een stukje fietsen met Kweetwel, tot nu toe heeft ze alleen bij Kaktus op de fiets gezeten.

En idd, de verslaving lijkt mee te vallen aan de snelheid te zien
Ok, als dit is wat ik denk dat het is... dan is dit de meest briljante aflevering van Top gear die er is... met de oud-engels ingerichte mercedes, incl. een betongestorte vloer
Even vanuit een zonnig oord met twee baby's aan me geplakt, nee hoor de ene zwemt, de ander slaapt...afijn wat een lulverhaal van een intro weer om even te zwaaien!
DTEEZ!
I'll be back after spring break
DTEEZ!
Djoels een lulverhaal? Ik ben langer gewend ;)
Nou, vooruit dan maar...

Man man man, kon al niet meer normaal inloggen eerst. En moet ik nou al wéér 13 pagina's bijlezen? Jezus te paard, zeg....

Ha, daar is Tia!

Ik voel me belabberd. Met snot, watten, keelpijn, hoesten, etc. Xan is ook niet fit en dat is samen géén goede combi met een übergezonde drukke vrolijke ondernemende Doperwtje
Timanni. Goh, heb hem al heel lang niet zo genoemd meer. Grappig!

Maar Timanni dus. Die slaapt nu zijn middagdut in zijn bed, is wat van zijn stuk omdat ie (nu ruim anderhalf, flink aan het lopen en een beste rouwdouwer) eerder deze week zo hard van de bank lazerde dat hem dat een hoekpuntje van een voortand kostte en een andere ietwat naar achteren verschoven voortand.

Verder gaat ie erg goed, is vrolijk, lachebek, een grote babbelaar, lief, heeft een goed gevoel voor humor en is een enorme knuffelkont. Inmiddels kan ie ook dwars zijn, en combineert een sterk lichaam (het valt anderen op, hoeveel kracht hij kan zetten) met een nog sterkere wil.
Snot bij een erwt valt niet op, is óók groen!
TIA *zwaaiwantsmilieszijnweg*

namens het vivawelkomscomité mag ik je opnieuw van harte welkom heten!

Je wordt zo vaak gemist hier!

Mooi om te horen dat het goed gaat met je kereltje. En met jou ook?
Heu... echt? Wordt ik gemist?

Met mij gaat het aardig. Privé erg goed, werk zuigt. That sums it up. Eerste ga ik de prioriteit geven door het laatste op te lossen.
Hey, wat leuk dat jullie er weer zijn!

Bijlezen voelt gewoon vertrouwd aan. Leuk om te lezen hoe het met alle grote en kleine slimmerikken gaat.

Hier gaat alles prima, uck stapt inmiddels vrolijk door het huis heen, en is vooral heel veel buiten te vinden. Niets mooiers dan achter vogels aangaan en blaadjes en takjes aanraken.

Zonnetje schijnt net weer, dus daar gaan we snel van genieten!

Tot later

p.s. Arte, besluit is genomen, 'k ben vanaf volgend jaar weer bij de hobby!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven