Welke browser??

27-02-2010 10:36 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan redelijk met computers omgaan, vind het ook erg leuk dat internet.

Nu las ik in de krant dat vanaf dinsdag de mensen met o.a. windows 7 (wat op mijn lapdoos zit) die hun internet opstarten een browser moeten kiezen.

Ik weet er niet zo heel van af, geloof dat wanneer er bijvoorbeeld meerder mensen in de straat op IE zitten dat wannneer je dan op Chrome gaat zitten dat het dan bij jou heel snel kan gaan? Of is dit een een hele blonde opmerking?

Verder vraag ik me af welke een beetje gebruiks vriendelijk is. IE ken ik natuurlijk nu wel een beetje, maar als meerder mensen nu "de autist" gaan uithangen en het bij het vertrouwde houden is het dan niet slim om iets anders uit te proberen?

Op een ander topic las ik dat sommigen niet over IE te spreken zijn. Mag ik de verschillen horen?

Ik ben benieuwd ..
Voor het Viva forum is Opera het snelste.

Hij loopt alleen wel af en toe vast. Maar incl. af en toe opnieuw opstarten (waarbij Opera de hele laatste sessie herstelt, incl alle tabbladen) is-ie nog steeds sneller dan andere browsers. In elk geval sneller dan IE9 (is bij mij langzamer dan IE8!) en Chrome.

Ik heb van Nerd begrepen dat het forum met Opera ook sneller is dan met Firefox.
.
Zit je niet in het verkeerde topic?
???
.
Topic is van maart 2010 .
.
Explorer 9 is echt razendsnel, alleen Chrome is sneller.

Ze groeien naar elkaar toe. Verder een kwestie van smaak.
quote:robelia schreef op 11 juni 2011 @ 15:48:

Explorer 9 is echt razendsnel, alleen Chrome is sneller.

Ze groeien naar elkaar toe. Verder een kwestie van smaak.

Grappig, ik vind IE9 (veel) trager dan IE8, zeker met dit forum.

Ik forumde nog liever mobiel dan met IE9, maar nu weer lekker op de laptop met Opera.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven