Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:DiGle schreef op 12 juni 2011 @ 12:49:

Dat "willen jullie een handtekening" zegt ze voor de grap dat zijn haar moeder en zus die daar staan.....even opletten dames.Inderdaad, heb bij de 2e keer beter opgelet. Sorry, had ik niet door
ik snap die bh eigenlijk niet...
Ik ook niet, bij zo'n prachtige jurk.
Yolanthe heeft anders een hele fijne (grote) familie en een hele goede vaste vriendengroep (o.a. Jennifer Cooke en Lauretta Gerards). En vlgs mij is ze haske gelukkig met "Wes". Ik vind haar persoonlijk adembenemend mooi en ze lijkt me ook heel lief. Althans, dat denk ik sinds ik haar in Villa Felderhoff zag. Daar kwam ze als een heel warm familiemens over. Ik vind haar dan weer geen goede presentatrice maar ach..ik denk dat ze nog veel te "licht" is voor de shows die ze nu moet presenteren en daarop wordt ze afgerekend.
Vind haar zo nep.. Geef mij maar Sylvie als voetbalvrouw..

Vond haar al vreselijk in Onderweg naar morgen..
Met het artikel uit de Televaag.

zo 12 jun 2011, 21:02

'Yolanthe Sneijder Cabau mediageil'

van onze redactie

AMSTERDAM - Niet iedereen is dol op Yolanthe Sneijder Cabau. Op een Amerikaanse website wordt Yolanthe flink afgekraakt door haar te omschrijven als "een b*tch die kickt op media-aandacht".

Foto: ANP Kippa

"Ik heb nog nooit een b*tch gezien die zo enthousiast wordt van paparazzi die een foto van haar willen maken", staat te lezen op de mannenwebsite DrunkenStepfather. "Het leek wel of ze er een adrenaline-kick van kreeg. Zo onstaan sekstapes. Ze heeft de smaak te pakken nu nu wil ze meer. Ik zie het in haar ogen."

Maar daar blijft het niet bij, want Yolanthe krijgt namelijk nóg meer kritiek van de website. "Zij is zo'n ambitieuze voetbalvrouw die haar man gebruikt om een slechte carrière als actrice, zangeres of iets anders waar ze waarschijnlijk niet goed in is, te beginnen. Maar gelukkig heeft ze geld en een netwerk om haar te helpen."

Op de foto's die op de website staan, is te zien hoe Yolanthe met haar Wesley gewillig voor de fotografen poseert. Gekleed in een kort zilverkleurig jurkje en torenhoge hakken probeert ze zich van haar beste kant te laten zien. Maar niet iedereen is dus onder de indruk van haar...
Die b.h. is wel ernstig kuis.

Wesley over z'n broek geknoeid?
Oh wat een drama, aan de voorkant zie je een monsterlijk grote huidskleurige BH en aan de achterkant zag je een snelweg brede sluiting. Wel zo a sexy.............

Hoe kan je dit aantrekken en een smoel erbij trekken; wat ben ik toch sexy........

En gekke Wesley die nu roept dat God bepaalt waar hij gaat spelen.

Het gaat een beetje het Gert en Hermien duo uit de jaren 70 worden.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik word helemaal zenuwachtig van dat gepluk aan de haren.
Ik vind dat ze de laatste tijd steeds meer weg heeft van een travestiet. Soms zap ik langs dat kinderprogramma van d'r en dan schrik ik gewoon.
Vieze vlek op z'n broek. Raar rood labeltje bij z'n gulp...

Prachtig jurkje van Yo, maar die BH??? Zo groot en hij zit ook nog eens zo laag. Heel apart.
ze heeft wel heel mooie benen....
Foei wat lelijk die bh onder die jurk.
@Tanti

Echt waar?? Silvy een leuke voetbalvrouw?
quote:eefjewentelteefje schreef op 13 juni 2011 @ 11:49:

ze heeft wel heel mooie benen....helemaal mee eens!!
Super mooie benen. Vind haar een knappe vrouw maar minder make up staat haar beter.
Gister even gekeken naar Yo op 3.

Mijn God wat ben ik blij met mijn uit-knop op tv.

Wat is het toch een stom wicht. Bleghhhhhh.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wesley heeft ook opvallend veel haar in dat filmpje. Hij had eerder toch een kale plek ergens in het midden?
Ja hoor ook de manier hoe ze programma's presenteerd enzo. Ik heb al vele intervieuws van haar op tv gezien, daarin is ze gewoon haarzelf, maar als Yolanthe zoiets doet is het altijd zo overdreven.

Ook het feit hoe open Sylvie toendertijd met haar ziekte omging heb ik respect voor.En ze is ook vele malen mooier..quote:plops schreef op 13 juni 2011 @ 12:20:

@Tanti

Echt waar?? Silvy een leuke voetbalvrouw?
Ik vind Yolanthe wel prachtig op de foto, beetje veel make-up. Ze lijkt wel een travestiet. Zonde, want ze is naturel echt mooi. (vinnik dan he) Mooi lijf ook. Wesley steekt wel enorm af bij haar, zij is echt vele malen mooier/knapper dan hij. Ze is natuurlijk voor zijn innerlijk gevallen maar vind het wel een opvallend verschil in "knapheid"

Alleen haar stem. brr daar krijg ik de kriebels van.
Always look on the bright side of life
Ik denk juist wel dat Yolanthe echt gek is op Wesley. Kom op, als ze alleen aan geld dacht had ze echt niet gekozen voor Jan Smit of Wesley Sneijder maar was ze achter een of andere rijke filmster aangegaan. Ze is mooi en had echt wel een hele, hele knappe kerel kunnen krijgen. Ik vind Wesley trouwens best aantrekkelijk hoor, maar idd, zij is bloedmooi en had ook voor een equal mooie (en ook nog rijke) man kunnen kiezen als het haar alleen daarom te doen was.

Wat haar motivatie voor die BH was is me dan weer een raadsel..
quote:_Hertje_ schreef op 14 juni 2011 @ 14:31:

Ik denk juist wel dat Yolanthe echt gek is op Wesley. Kom op, als ze alleen aan geld dacht had ze echt niet gekozen voor Jan Smit of Wesley Sneijder maar was ze achter een of andere rijke filmster aangegaan.

Wie zegt dat ze dat niet gaat doen??? Per slot van rekening is ze zo ook van Jan 'afgekomen'...............

Ze kwam iets 'beters'(lees: rijker) tegen.

Die Yolanthe is nog lang niet klaar hoor!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven