Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
zondag 12 juni 2011 om 19:59
Yolanthe heeft anders een hele fijne (grote) familie en een hele goede vaste vriendengroep (o.a. Jennifer Cooke en Lauretta Gerards). En vlgs mij is ze haske gelukkig met "Wes". Ik vind haar persoonlijk adembenemend mooi en ze lijkt me ook heel lief. Althans, dat denk ik sinds ik haar in Villa Felderhoff zag. Daar kwam ze als een heel warm familiemens over. Ik vind haar dan weer geen goede presentatrice maar ach..ik denk dat ze nog veel te "licht" is voor de shows die ze nu moet presenteren en daarop wordt ze afgerekend.
maandag 13 juni 2011 om 08:47
Met het artikel uit de Televaag.
zo 12 jun 2011, 21:02
'Yolanthe Sneijder Cabau mediageil'
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet iedereen is dol op Yolanthe Sneijder Cabau. Op een Amerikaanse website wordt Yolanthe flink afgekraakt door haar te omschrijven als "een b*tch die kickt op media-aandacht".
Foto: ANP Kippa
"Ik heb nog nooit een b*tch gezien die zo enthousiast wordt van paparazzi die een foto van haar willen maken", staat te lezen op de mannenwebsite DrunkenStepfather. "Het leek wel of ze er een adrenaline-kick van kreeg. Zo onstaan sekstapes. Ze heeft de smaak te pakken nu nu wil ze meer. Ik zie het in haar ogen."
Maar daar blijft het niet bij, want Yolanthe krijgt namelijk nóg meer kritiek van de website. "Zij is zo'n ambitieuze voetbalvrouw die haar man gebruikt om een slechte carrière als actrice, zangeres of iets anders waar ze waarschijnlijk niet goed in is, te beginnen. Maar gelukkig heeft ze geld en een netwerk om haar te helpen."
Op de foto's die op de website staan, is te zien hoe Yolanthe met haar Wesley gewillig voor de fotografen poseert. Gekleed in een kort zilverkleurig jurkje en torenhoge hakken probeert ze zich van haar beste kant te laten zien. Maar niet iedereen is dus onder de indruk van haar...
zo 12 jun 2011, 21:02
'Yolanthe Sneijder Cabau mediageil'
van onze redactie
AMSTERDAM - Niet iedereen is dol op Yolanthe Sneijder Cabau. Op een Amerikaanse website wordt Yolanthe flink afgekraakt door haar te omschrijven als "een b*tch die kickt op media-aandacht".
Foto: ANP Kippa
"Ik heb nog nooit een b*tch gezien die zo enthousiast wordt van paparazzi die een foto van haar willen maken", staat te lezen op de mannenwebsite DrunkenStepfather. "Het leek wel of ze er een adrenaline-kick van kreeg. Zo onstaan sekstapes. Ze heeft de smaak te pakken nu nu wil ze meer. Ik zie het in haar ogen."
Maar daar blijft het niet bij, want Yolanthe krijgt namelijk nóg meer kritiek van de website. "Zij is zo'n ambitieuze voetbalvrouw die haar man gebruikt om een slechte carrière als actrice, zangeres of iets anders waar ze waarschijnlijk niet goed in is, te beginnen. Maar gelukkig heeft ze geld en een netwerk om haar te helpen."
Op de foto's die op de website staan, is te zien hoe Yolanthe met haar Wesley gewillig voor de fotografen poseert. Gekleed in een kort zilverkleurig jurkje en torenhoge hakken probeert ze zich van haar beste kant te laten zien. Maar niet iedereen is dus onder de indruk van haar...
maandag 13 juni 2011 om 08:51
Oh wat een drama, aan de voorkant zie je een monsterlijk grote huidskleurige BH en aan de achterkant zag je een snelweg brede sluiting. Wel zo a sexy.............
Hoe kan je dit aantrekken en een smoel erbij trekken; wat ben ik toch sexy........
En gekke Wesley die nu roept dat God bepaalt waar hij gaat spelen.
Het gaat een beetje het Gert en Hermien duo uit de jaren 70 worden.
Hoe kan je dit aantrekken en een smoel erbij trekken; wat ben ik toch sexy........
En gekke Wesley die nu roept dat God bepaalt waar hij gaat spelen.
Het gaat een beetje het Gert en Hermien duo uit de jaren 70 worden.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
maandag 13 juni 2011 om 13:02
dinsdag 14 juni 2011 om 11:11
Ja hoor ook de manier hoe ze programma's presenteerd enzo. Ik heb al vele intervieuws van haar op tv gezien, daarin is ze gewoon haarzelf, maar als Yolanthe zoiets doet is het altijd zo overdreven.
Ook het feit hoe open Sylvie toendertijd met haar ziekte omging heb ik respect voor.En ze is ook vele malen mooier..quote:plops schreef op 13 juni 2011 @ 12:20:
@Tanti
Echt waar?? Silvy een leuke voetbalvrouw?
Ook het feit hoe open Sylvie toendertijd met haar ziekte omging heb ik respect voor.En ze is ook vele malen mooier..quote:plops schreef op 13 juni 2011 @ 12:20:
@Tanti
Echt waar?? Silvy een leuke voetbalvrouw?
dinsdag 14 juni 2011 om 11:45
Ik vind Yolanthe wel prachtig op de foto, beetje veel make-up. Ze lijkt wel een travestiet. Zonde, want ze is naturel echt mooi. (vinnik dan he) Mooi lijf ook. Wesley steekt wel enorm af bij haar, zij is echt vele malen mooier/knapper dan hij. Ze is natuurlijk voor zijn innerlijk gevallen maar vind het wel een opvallend verschil in "knapheid"
Alleen haar stem. brr daar krijg ik de kriebels van.
Alleen haar stem. brr daar krijg ik de kriebels van.
Always look on the bright side of life
dinsdag 14 juni 2011 om 14:31
Ik denk juist wel dat Yolanthe echt gek is op Wesley. Kom op, als ze alleen aan geld dacht had ze echt niet gekozen voor Jan Smit of Wesley Sneijder maar was ze achter een of andere rijke filmster aangegaan. Ze is mooi en had echt wel een hele, hele knappe kerel kunnen krijgen. Ik vind Wesley trouwens best aantrekkelijk hoor, maar idd, zij is bloedmooi en had ook voor een equal mooie (en ook nog rijke) man kunnen kiezen als het haar alleen daarom te doen was.
Wat haar motivatie voor die BH was is me dan weer een raadsel..
Wat haar motivatie voor die BH was is me dan weer een raadsel..
dinsdag 14 juni 2011 om 15:48
quote:_Hertje_ schreef op 14 juni 2011 @ 14:31:
Ik denk juist wel dat Yolanthe echt gek is op Wesley. Kom op, als ze alleen aan geld dacht had ze echt niet gekozen voor Jan Smit of Wesley Sneijder maar was ze achter een of andere rijke filmster aangegaan.
Wie zegt dat ze dat niet gaat doen??? Per slot van rekening is ze zo ook van Jan 'afgekomen'...............
Ze kwam iets 'beters'(lees: rijker) tegen.
Die Yolanthe is nog lang niet klaar hoor!!!!!!!!!
Ik denk juist wel dat Yolanthe echt gek is op Wesley. Kom op, als ze alleen aan geld dacht had ze echt niet gekozen voor Jan Smit of Wesley Sneijder maar was ze achter een of andere rijke filmster aangegaan.
Wie zegt dat ze dat niet gaat doen??? Per slot van rekening is ze zo ook van Jan 'afgekomen'...............
Ze kwam iets 'beters'(lees: rijker) tegen.
Die Yolanthe is nog lang niet klaar hoor!!!!!!!!!