Het theehuis
zaterdag 19 januari 2008 om 21:50
Bah bah volgens mij heeft Harry mij aangestoken, ben toch misselijk. Daar gaat mijn Westmalle Triple vanavond en bakje paprika chips met dipsaus
Star het gaat mij niet lukken zaterdag, had het er vanmiddag nog over maar Nesta uit logeren en ga het nooit allemaal redden. Wil ook graag meeten, lijkt me leuk!
Wat een lief verhaal over die papa van kraamvisite Inad!
Nu echt bijlezen, lees kots van Star en Starrekieker die het opruimt? Wie was de kotser?
Star het gaat mij niet lukken zaterdag, had het er vanmiddag nog over maar Nesta uit logeren en ga het nooit allemaal redden. Wil ook graag meeten, lijkt me leuk!
Wat een lief verhaal over die papa van kraamvisite Inad!
Nu echt bijlezen, lees kots van Star en Starrekieker die het opruimt? Wie was de kotser?
zaterdag 19 januari 2008 om 22:48
zaterdag 19 januari 2008 om 23:01
Ik vrees het ook ja. Wilde Pep nog sms'en maar denk dat het al te laat is. Wil haar natuurlijk ook niet wakker piepen, dus dat komt morgen wel.
Die schatkisten van Ikea zijn leuk!! Heb ze tijdje geleden ook gezien.
Denk dat ik maar naar mijn bedje hobbel. Eerst dat kleine wakkere mormel nog in zijn bedje zien te frotten.
Die schatkisten van Ikea zijn leuk!! Heb ze tijdje geleden ook gezien.
Denk dat ik maar naar mijn bedje hobbel. Eerst dat kleine wakkere mormel nog in zijn bedje zien te frotten.
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 19 januari 2008 om 23:23
Ja, denk dat t toch niet gelukt is met hacken van Pepje. Hoop dat verhuizen beetje goed ging en dat ze geen last van haar rug heeft.
Ik ben 1,5 tekening verder...zo..
Diri, leuk die kast en kist enzo
Kess, hij was helemaal wakker toen we kwamen en heeft hele grote blauwe ogen. Vind dat zoek-kijken van hele kleine babies zo leuk. En lekker met van die weke handjes en vingertjes met mininageltjes ineens heel stevig je vinger vastpakken. Donshaartjes. Fruppelvoetjes. Oh en voelde wel een heel mini steekje jaloezie, want het was zo'n ultra makkelijke baby die totaal geen last van krampjes heeft en niet huilt en gewoon zelf gaan slapen als je hem neerlegt.
Slaapt Nemo intussen Vishje?
Ik ga nog even verder met tekening 2 en dan slapen.
Kus
Ik ben 1,5 tekening verder...zo..
Diri, leuk die kast en kist enzo
Kess, hij was helemaal wakker toen we kwamen en heeft hele grote blauwe ogen. Vind dat zoek-kijken van hele kleine babies zo leuk. En lekker met van die weke handjes en vingertjes met mininageltjes ineens heel stevig je vinger vastpakken. Donshaartjes. Fruppelvoetjes. Oh en voelde wel een heel mini steekje jaloezie, want het was zo'n ultra makkelijke baby die totaal geen last van krampjes heeft en niet huilt en gewoon zelf gaan slapen als je hem neerlegt.
Slaapt Nemo intussen Vishje?
Ik ga nog even verder met tekening 2 en dan slapen.
Kus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 20 januari 2008 om 07:53
Goeiemorgen (nou ja),
Star, beterschap voor Ceetje.
En Dierewier nu ook ziek? Ook beterschap.
Verjardag Ceetje benik er niet, want naar winterefteling.
En k meet volgende keer mee.
Deel 1 van verjaardagsfeest overleefd. Was wel gezellig. Dadelijk begint deel 2.
Heb gisteren nog met Pep ge'smst en rond 3 uur stuurde ze een berichtje dat ze op het punt stond te kappen met verhuizing. Kan er me wel wat bij voorstellen.
Rond 7 uur was ze bijna klaar en smste ze 's avonds zeker online te zijn. Is niet gelukt dus.
Ik zou er ook zijn, ware het niet dat schoonouders spontaan aanboden de rest van de avond te blijven zodat Lunaman en ik nog eens op stap konden. Aangezien ik toen al heel gezellig was van de rose heb ik dat aanbod met beide handen aangenomen.
conclusie: ik kan niet meer tegen drank, ik heb diverse modetrends gemist de afgelopen tijd,anderhalf jaar niet uitgaan zorgt er voor dat je helemaal opnieuw moet intergreren in uitgaanswereld.
Was wel heul gezellig. En ik had sjans. En dat als moeder van 3 zijnde.
Nu over tot orde van de dag.
Star, beterschap voor Ceetje.
En Dierewier nu ook ziek? Ook beterschap.
Verjardag Ceetje benik er niet, want naar winterefteling.
En k meet volgende keer mee.
Deel 1 van verjaardagsfeest overleefd. Was wel gezellig. Dadelijk begint deel 2.
Heb gisteren nog met Pep ge'smst en rond 3 uur stuurde ze een berichtje dat ze op het punt stond te kappen met verhuizing. Kan er me wel wat bij voorstellen.
Rond 7 uur was ze bijna klaar en smste ze 's avonds zeker online te zijn. Is niet gelukt dus.
Ik zou er ook zijn, ware het niet dat schoonouders spontaan aanboden de rest van de avond te blijven zodat Lunaman en ik nog eens op stap konden. Aangezien ik toen al heel gezellig was van de rose heb ik dat aanbod met beide handen aangenomen.
conclusie: ik kan niet meer tegen drank, ik heb diverse modetrends gemist de afgelopen tijd,anderhalf jaar niet uitgaan zorgt er voor dat je helemaal opnieuw moet intergreren in uitgaanswereld.
Was wel heul gezellig. En ik had sjans. En dat als moeder van 3 zijnde.
Nu over tot orde van de dag.