naaktstranden

06-06-2011 17:56 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
het word weer strandweer ,ik zie dat ervaring naaktstrand al eerder een forum had hier ,misschien idee om ervaringen uit te wisselen .
quote:luna400 schreef op 08 juni 2011 @ 00:28:

[...]

dat zeg jij .teneerste het is strand met een d he niet met t ,als je het over mijn nederlands heb ,dan heb jij helemaal geen school gehad .

je zeg dat daar niet komt die hier staan ,je moest eens weten stille wateren hebben diepe gronden

Nee, dat is lekker Nederlands geschreven... Misschien moet je even naar je taalfouten kijken en dan bedenken waarom er naakdstrant staat...

Zomaar een tip hoor, helemaal gratis vandaag!
Tjee...wat doen er weer een hoop moeilijk. Leef en laat leven.

@luna400 Als je een leuk strandje zoekt waar men meer doet dan alleen naakt recreëren ga dan eens kijken bij Vrouwenpolder. Daar gebeurt het een en ander in de duinpannen uit het zicht terwijl je op het stand zelf normaal kunt zonnen zonder lastig gevallen te worden door rondneukende mensen. Je kunt ook even googlen dan vind je er vast nog wel meer. Voor ieder wat wils dus.
@Jaschenca: ;)
quote:Jayy2 schreef op 06 juni 2011 @ 21:45:

Nou luna400, gezien je Nederlands kun je beter naar een naakdstrant gaan. Daar zul je in elk geval iedereen die hier reageert niet tegenkomen.quote:luna400 schreef op 08 juni 2011 @ 00:28:

[...]

dat zeg jij .teneerste het is strand met een d he niet met t ,als je het over mijn nederlands heb ,dan heb jij helemaal geen school gehad .

je zeg dat daar niet komt die hier staan ,je moest eens weten stille wateren hebben diepe gronden Je snap het écht niet hè Luna400
quote:InyMiny schreef op 08 juni 2011 @ 11:45:

[...]

Nee, dat is lekker Nederlands geschreven... Misschien moet je even naar je taalfouten kijken en dan bedenken waarom er naakdstrant staat...

Zomaar een tip hoor, helemaal gratis vandaag!wat zijn we lekker bijdehand aan het doen zeg .
@Luna

Bloot=seks=vies.

Jij wilt vást niet met zulke viespeuken geassocieerd worden, toch ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
ikke niet maar daarom is het wel eens intersant om verschillende reacties te horen .
quote:snoesje666 schreef op 10 juni 2011 @ 21:31:

@Luna

Bloot=seks=vies.

Jij wilt vást niet met zulke viespeuken geassocieerd worden, toch ?Ga je zeker nooit onder de douche ?
Ironie is aan luna niet besteed zie ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven