Help!!
zondag 12 juni 2011 om 18:35
zondag 12 juni 2011 om 18:39
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie
Open vandaag tot 20:00
AH Torenstraat, Helmond.Torenstraat 1, 5701 SH, HelmondTelefoon: 0492 - 475120
Open vandaag tot 20:00
AH Torenstraat, Helmond.Torenstraat 1, 5701 SH, HelmondTelefoon: 0492 - 475120
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 12 juni 2011 om 18:45
Je kunt wel van die gebakken uitjes erover heen strooien als het klaar is voor de knapperigheid.
Maar de groente zelf krijg je inderdaad niet meer knapperig.
Wat wel lekker is, is nog even een verse prei halen en die in fijne ringetjes snijden en er door heen roeren (dus niet meebakkken). Ook lekker knapperig.
Maar de groente zelf krijg je inderdaad niet meer knapperig.
Wat wel lekker is, is nog even een verse prei halen en die in fijne ringetjes snijden en er door heen roeren (dus niet meebakkken). Ook lekker knapperig.
zondag 12 juni 2011 om 18:56
zondag 12 juni 2011 om 19:36
Wat een vreemde reacties. Ik schaar nasigroente onder dezelfde noemer als wok-/roerbakgroente en daar wordt juist op dit forum van gezegd om gewoon een zak in te vriezen. Deel 'af te breken' wat je nodig hebt en dat dan op hoog vuur roerbakken.
Waarom zou het met nasigroente anders zijn?
Ik vind de beste tip, die van een fijngesnipperde prei er extra bij door doen. En als je het met van alles en nog wat serveert (eitje, sate(saus), kroepoek, atjar etc.) en het is goed van smaak, gewoon gezellig eten met de hele groep!
Waarom zou het met nasigroente anders zijn?
Ik vind de beste tip, die van een fijngesnipperde prei er extra bij door doen. En als je het met van alles en nog wat serveert (eitje, sate(saus), kroepoek, atjar etc.) en het is goed van smaak, gewoon gezellig eten met de hele groep!
zondag 12 juni 2011 om 20:06
[quote]Starshine schreef op 12 juni 2011 @ 20:01:
ik weet wel dat je slappe ijsbergsla weer knapperig krijgt door het in ijswater te leggen, maar of dat met ontdooide groente ook werkt durf ik niet te zeggen.
Ik zou het inderdaad ook maskeren door een verse prei en wat taugé erdoorheen te snijden .[/quote]
Tauge door de nasi? Nee lekker nieuwe groente kopen. En er lekker van die gebakken uitjes bij serveren en kroepoek end.
ik weet wel dat je slappe ijsbergsla weer knapperig krijgt door het in ijswater te leggen, maar of dat met ontdooide groente ook werkt durf ik niet te zeggen.
Ik zou het inderdaad ook maskeren door een verse prei en wat taugé erdoorheen te snijden .[/quote]
Tauge door de nasi? Nee lekker nieuwe groente kopen. En er lekker van die gebakken uitjes bij serveren en kroepoek end.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 12 juni 2011 om 20:13
Ik vind tauge met rijst niet zo lekker.
Oja, ik heb bij mijn dorp een benzine station waar ook een kleine supermarkt in zit. Een C1000. Maar er zijn denk ik ook genoeg AH's open. Ik zou niet willen bij een gerecht voor 15 man dat mijn eten mislukt.
Succes iig.
Oja, ik heb bij mijn dorp een benzine station waar ook een kleine supermarkt in zit. Een C1000. Maar er zijn denk ik ook genoeg AH's open. Ik zou niet willen bij een gerecht voor 15 man dat mijn eten mislukt.
Succes iig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven