de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Sinds twee dagen ben ik aan het twijfelen

Ik heb het idee dat ik nog even wil wachten met nieuwe IUI...

Ik heb nog even geen zin in dat getrut aan mn lijf.

en die lonkende rolstoel staat me nu ook gewoon heel erg tegen... ik wil nog even niet ...
quote:Yamuna schreef op 12 juni 2011 @ 07:15:

Sinds twee dagen ben ik aan het twijfelen

Ik heb het idee dat ik nog even wil wachten met nieuwe IUI...

Ik heb nog even geen zin in dat getrut aan mn lijf.

en die lonkende rolstoel staat me nu ook gewoon heel erg tegen... ik wil nog even niet ...

Moeilijk hoor.. Maar kan het me ook wel voorstellen.. Sterkte met het maken van een keuze..
Dankje wel voor de knuffels..

Maar het viel me allemaal mee.. Het eerste moment is even moeilijk. En het er heen gaan is moeilijk.

Maar wat een mooi meisje.. Zodra mijn schoonzus zelf een foto op hyves heeft staan zal ik er bij mij ook 1 opzetten..

Ik heb haar zelfs al even vast mogen houden..

Ben gisteren de rest van de dag toch wel een beetje uit mijn doen geweest..
Kaetje: HOERA!!!! GEFELICITEERD!!! Kom ik hier een paar weken niet (ben ook op vakantie geweest) en dan mis ik DIT. Wat geweldig zeg, ik zit hier echt met tranen op de bank. Soms komen dromen uit inderdaad, ben echt zo blij voor je.
Merel: wat fijn dat je toch nog kan genieten van je nichtje.

MagiC: you go girl!

Eva: succes met die slopend spannende laatste dagen

Loekie: balen dat je nog moet wachten, bleh.

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen dus iedereen die ik heb gemist en het nodig heeft: sterkte!
Yam: moeilijk zeg! maar kan op zich geen kwaad om dan gewoon even te wachten toch?
Yam, dan wacht je toch nog even een maandje? Ik kan het me wel voorstellen hoor. Dat gefrut de hele tijd is ook niks. Gewoon even een maandje uitstellen en dan weer kijken. Of kan dat niet? Een maand later alsnog beginnen?

Merel

Haiti, dank je wel! Hoe gaat het met jou? Heb je een mooie vakantie gehad?

Loeki, ik ben benieuwd wat voor effect dat heeft op je man. Hopelijk voelt hij zich er beter door.
Yam, bij twijfel gewoon even wachten. Ik snap heel goed dat je even geen gedoe wilt... Knuffel voor jou.

Merel, wat fijn dat je nichtje toch zo bijzonder is voor je. En natuurlijk ben je van slag. Kan samen gaan; blijdschap en verdriet... Knuffel hoor!
Lekker laten leven...
Yam, klote is dat he, aan de ene kant wil je graag, maar aan de andere kant zie je er ook zo tegen op. Slaap er nog eens een paar nachtjes over zou ik zeggen, de IUI loopt niet weg.

Haiti hoe is het met jou mannetje? Gaat alles goed?

Lief heeft vannacht gedroomd dat ik zwanger was en moest bevallen alleen ik wou hem er niet bij hebben dus had ik een webcam geinstalleerd op de slaapkamer en moest hij beneden via de computer meekijken Ik hoop niet dat dat een voorspellende droom was!
Verdrietige Dotje * breekt even in * met t slechte nieuws enorm ongesteld te zijn geworden in Zweden. Morgen of dinsdag vanuit NL lees ik bij: bitches die t nodig hebben: sterkte * breekt weer uit *
Ach Dotje toch, wat verdrietig!
Lekker laten leven...
Nee toch Dotje... Bah wat ontzettend k.u.t voor je. Dikke knuffel meid
Dotje: wat naar! Dikke knuffel van mij.
Dotje, shit zeg!!!
Joeoeoeooe, Kaetje spontaan zwanger. Ongelooflijk. Dat is natuurlijk waar wij allemaal van dromen! En bij jou is het gewoon zo. Super hoor, en ook al een kloppend hartje gezien. het kan niet op. Verder nog geen kwalen?

Dotje, bah niet leuk. Ben je erg van slag? Het is toch altijd weer een enorme teleurstelling.

Yamuna, heel herkenbaar wat je zegt. Wij hebben/hadden zelf een beetje in het hoofd om in juli weer te starten met IUI maar als ik alleen al denk aan dat 'getrut' aan mijn lijf, brrrrr. Dan zou ik misschien toch nog wel even willen wachten. Ook al ben ik liever gister dan morgen weer zwanger.

En stiekem hoop ik deze maand ook op een 'kaedootje', hihi. Oh, wat kun je jezelf soms toch lekker valse hoop geven he.

Merel, wat heerlijk dat je je nichtje al even mocht vast houden. Ik hoop voor je dat je dat gevoel vast houdt. Ik kan gelukkig ook erg genieten van mijn twee nichtjes.

Magic, ik ben heel benieuwd hoe deze maand voor jou gaat lopen. Ik duim voor je.
Wie kent dit:

de plastic verpakking van de Deca is NIET open te krijgen, elke avond loop ik te trekken aan het lipje wat ik ten eerste al niet kan vinden.

Grrrrrr!
Hahaha Taartje, wat herkenbaar. De spuit zetten is nog makkelijker dan de verpakking openen. Ik pakte standaard de schaar erbij om ergernis en brekende nagels te voorkomen!
Lekker laten leven...

*gaat op zoek naar schaar*
Dotje *knuffel*

Taartje, haha maar errug herkenbaar.

Meiden, we gaan er een paar daagjes tussenuit in ons kikkerlandje maar ik blijf jullie volgen. Veel te spannend hier!
heb met man gesproken , en IUI gaan we even vooruit schuiven.

ik ga van de week even praten met de fertiliteits afdeling.
Kaetje, ik lig hopeloos achter, kom er nu pas achter dat jij ZWANGER bent! Wauw, wat fantastisch voor je! Wat kan het raar lopen, en nu eens in positieve zin! Hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaan (vorige keer was je flink beroerd toch?) en over een paar maanden een prachtig Kaedootje in je armen houdt!!!
Morgenvroeg om 09.30 uur mag ik voor de terugplaatsing! (net gebeld)
Lekker laten leven...
Yam verstandige beslissing denk ik. De IUI loopt echt niet weg en 1 of 2 maandjes later kan ook. Of nog later.

Magaic, wat goed! Een terugplaatsing!! Yes!

Aaaatje, zo ver loop je niet achter hoor! We weten het pas sinds woensdag.

Jill, jij twijfelt dus ook of je in juli wilt starten? Je kan eventueel ook 1 keer doen en dan in augustus niet. Hoeft natuurlijk ook helemaal niet nodig te zijn als je 1 keer gedaan hebt Maar je kan ook tussendoor pauzes nemen.
magiC fijn !
Dotje, shit zeg!!!

Magic: wat goed, een terugplaatsing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven